AndroidHealthClinic

Progressie Na 7 Maanden Sporten (Update BuLLiTTT)

thnx en ik ben zinds 4 weken gestopt met Bulken ik ga nu droger worden
had er nog niet zoveel verstand van ik sport nu 7 maanden nu na een tijdje op dit forum ronde te hebben gekeken stuk wijzer geworden

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

haha ok , nee maakt niet uit comments mag je geven ;) ieder ze mening
maar iig ik sport nu pas 7 maanden ik woog eerst 58 kilo
dus ik Vind het een goeie prestatie

ow en ff een comment terug niet lullig bedoeld ook maar jij ben 45 en je heb nog minder massa als mij
dus volgens mij ben ik dus op de goeie weg :D
op mijn 25 had ik een arm van 48cm broekventje en stond op7% bf ...maak eerst eens dat je 45 geraakt en dan wil ik je eens zien :-)

op mijn 25 was ik 2e op het vlaams kampioenschap heren :-) ik wil jullie eens zien op je 45e :-)als je daar geraakt tenminste
Dat maakt de prestatie van BuLLiTTT er niet minder om!
zeker jij moet dan toch weten dat hij gewoon een erg goede stap heeft gemaakt in zo'n korte tijd ;)
zijn leeftijd doet er niet toe, wel wat hij in 7 maanden aan progressie geboekt heeft!

Dat maakt de prestatie van BuLLiTTT er niet minder om!
zeker jij moet dan toch weten dat hij gewoon een erg goede stap heeft gemaakt in zo'n korte tijd ;)
zijn leeftijd doet er niet toe, wel wat hij in 7 maanden aan progressie geboekt heeft!
Ik heb gewoon gezegd dat ie vooruitgang heeft gemaakt..... maar nog veel werk aan de winkel heeft en plotseling begint hij zichzelf te vergelijken met mij ....dat hij meer massa heeft etc.......das appels met peren vergelijken ....
anyway have a nice day ...ik ben te oud om hierover verder in discussie te gaan ......en sorry dat ik het zelf zeg maar mijn body staat er 100x beter bij dan de zijne met zijn zogezegde meer massa tis vet damn zie zijn rugpose etc.....cya .....anders zal er beginnen geflamed worden ....en dat kan ik missen als kiespijn op een forum:-)

Laatst bewerkt:
Ik heb gewoon gezegd dat ie vooruitgang heeft gemaakt..... maar nog veel werk aan de winkel heeft en plotseling begint hij zichzelf te vergelijken met mij ....dat hij meer massa heeft etc.......das appels met peren vergelijken ....
anyway have a nice day ...ik ben te oud om hierover verder in discussie te gaan ......en sorry dat ik het zelf zeg maar mijn body staat er 100x beter bij dan de zijne met zijn zogezegde meer massa tis vet damn zie zijn rugpose etc.....cya .....anders zal er beginnen geflamed worden ....en dat kan ik missen als kiespijn op een forum:-)

geen flame hoor, vond het gewoon een wat aparte reactie!
hij post hier wat foto's van een (naar mijn idee) goede progressie op een korte periode.
dat dat beter zou kunnen omdat hij 21 is, heeft er niets mee te maken, hij is nu begonnen en gaat ervoor, dus dat is goed toch?

wel respect voor jou prestaties in het verleden natuurlijk en vind jou er zeker goed bij staan voor je leeftijd!

Zeer nette progressie!

BF% klopt niet echt, je staat veel lager!

op mijn 25 was ik 2e op het vlaams kampioenschap heren :-) ik wil jullie eens zien op je 45e :-)als je daar geraakt tenminste

wat lul je nou ik ben al 8 jaar achter mekaar eerste geworden op het nk en ik pak elke jaar weer de jb cup als extratje.

wat je 20 jaar geleden heb gedaan interesseert me niet zo. ik kijk nu hoe je er nu uitziet want je zit die jongen gewoon af te zeiken terwijl als het echt is in 7 maanden heel wat bereikt heb en gewoon een goed fysiek heeft voor de tijd dat hij traint en dat menig mens dit niet behaald lange na niet in 7 maanden tijd.

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

op mijn 25 had ik een arm van 48cm broekventje en stond op7% bf ...maak eerst eens dat je 45 geraakt en dan wil ik je eens zien :-)

ja en nu zie je eruit alsof iemand pas begint, eerlijk gezegd vind ik de topic starter een beter fysiek hebben met zijn 7 maanden trainen als dat jij in 20+ jaar heb gedaan. als we toch mekaar zitten af te zeiken.

ben niet snel iemand die afzeikt maar gozer wat jij zit te doen is die jongen afzeiken terwijl het helemaal niet terecht is, ik bespeur hier jaloezie em kom nou niet met die bs wat je op zijn leeftijd heb bereikt want dat is natuurlijk koekies met aap verhaal en mocht het waar zijn, ieder zijn fysiek en durf te wedden dat je daar geen 7 maanden over gedaan heb. en ik durf te wedden dat je in 7 maanden trainings tijd niet zo eruit zag als ts, ik in ieder geval niet heb ook 5 jaar over mijn fysiek gedaan

Laatst bewerkt:
7 maand? t*ring, goed bezig.

Ziet er zeer goed uit voor 7 maanden!

geen flame hoor, vond het gewoon een wat aparte reactie!
hij post hier wat foto's van een (naar mijn idee) goede progressie op een korte periode.
dat dat beter zou kunnen omdat hij 21 is, heeft er niets mee te maken, hij is nu begonnen en gaat ervoor, dus dat is goed toch?

wel respect voor jou prestaties in het verleden natuurlijk en vind jou er zeker goed bij staan voor je leeftijd!
hoezo? ts begon hem met zichzelf te vergelijken. dat is pas een aparte reactie.

hoezo? ts begon hem met zichzelf te vergelijken. dat is pas een aparte reactie.

als je terugleest, zie je dat ik eigenlijk alleen reageer op de de eerste uitspraak van JPV. wat daarna gezegd is, is idd van beide kanten onzin.

als je terugleest, zie je dat ik eigenlijk alleen reageer op de de eerste uitspraak van JPV. wat daarna gezegd is, is idd van beide kanten onzin.
daar heb je ook gelijk in, het maakt zijn prestatie er niet minder om. maar jpv geeft commetaar en ts maakt een vergelijking, wat imo dikke bs is. ik zou bijna geen tips meer durven geven als iedereen dan op mijn 64kilo zou beginnen te flamen.

op die leeftijd gekomen om zo te kunnen zagen. Kom op man;) deze jongen doet zijn best net zoals jij veronderstel ik

Stoer man. Echt! Je maakt gewoon bijna indruk.
Vind jouw reactie erg kinderachtig gezien jouw leeftijd.
Je doet net of je een halfgod bent omdat je 45 bent en nog probeert om in de ijzers te klimmen.

Niemand komt hier om afgebrand te worden.
Wil je TS op zijn "tekortkomingen" wijzen is het denk ik beter om met opbouwende kritiek te komen zodat die jongen er nog iets aan heeft.

Nuff Said

stoer man. Echt! Je maakt gewoon bijna indruk.
Je doet net of je een halfgod bent omdat je 45 bent en nog probeert om in de ijzers te klimmen.

Wil je ts op zijn "tekortkomingen" wijzen is het denk ik beter om met opbouwende kritiek te komen zodat die jongen er nog iets aan heeft.

Nuff said

+1

Wil je ts op zijn "tekortkomingen" wijzen is het denk ik beter om met opbouwende kritiek te komen zodat die jongen er nog iets aan heeft.

Nuff said
+1

Nuff said

+1

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen alvast bedankt voor de. Reacties!.
En over die andere discussie .ik had me mischien niet moeten vergelijken met hem
Maar vond ze reactie nogal vreemd en toen zag ik ze fotos en kwam ik daar op. mischien te snel gereageerd Maarja
Als iemand Nog Goeie tips heb hoor ik ze graag
Gr jordi

misschien proberen volgende bulk iets lager in vet% te blijven. je hebt goeie gains gemaakt maar dat % blijft lastig om eraf te cutten na de winter.

ok, zand erover mijn reactie was ms te fel :-)

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Iedereen alvast bedankt voor de. Reacties!.
En over die andere discussie .ik had me mischien niet moeten vergelijken met hem
Maar vond ze reactie nogal vreemd en toen zag ik ze fotos en kwam ik daar op. mischien te snel gereageerd Maarja
Als iemand Nog Goeie tips heb hoor ik ze graag
Gr jordi

ok, zand erover mijn reactie was ms te fel :-)

Terug
Naar boven