AndroidHealthClinic

Progressie Na 7 Maanden Sporten (Update BuLLiTTT)

• Topic Starter Topic Starter
waarom dan die van iemand anders over pakken??? er is heus geen super voeding gewoon gezonde. en anders kijk je toch gewoon bij het subforum voeding daar zitten genoeg schema's.;)

ik vroeg het niet om over te pakken ;)
ik was gewoon nieuwschierig en dan kon ik beetje vergeleijken maarjaaa

Ok en hoe kan het dan dat alles hard is en niet zacht zoals vet ? En iedereen in me omgeving denkt dat ik aas heb gebruikt en me vet zal stuk minder zijn als wat hier staat ik heb het nooit goed gemeten

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
Moet zijn dat ze er niets van kennen..... anders hadden ze je al een goed voedingsschemagegeven ..na de cut zal er nog weinig overblijven vrees ik .... dat heb je met dingen te doen zonder dat je begrijpt wat je doet:-)of niet goed begeleid wordt. Het is een goede leerschool ....je zal 76kg nog wegen na de cut of zelfs nog minder wil je redelijk droog staan ...en je wilde geen gespierde duimspijker zijn :-)

Laatst bewerkt:
@ post van vorige pagina.
Ook al voelt alles hard betekend niet dat het geen vet/vocht is.
Als ik het goed heb kan je maar 125 GRAM spier per week aanmaken (naturel), correct me if im wrong :)

Ja dat is waar, maar even serieus.
Hoeveel denk je dat van de 30kilo spier is ?
Probeer je niet zwart te maken ofzo, vind 30kilo in 7maanden echt bruut.
Kan ze zelf goed gebruiken :)

Moet zijn dat ze er niets van kennen..... anders hadden ze je al een goed voedingsschemagegeven ..na de cut zal er nog weinig overblijven vrees ik .... dat heb je met dingen te doen zonder dat je begrijpt wat je doet:-)of niet goed begeleid wordt. Het is een goede leerschool ....je zal 76kg nog wegen na de cut of zelfs nog minder wil je redelijk droog staan ...en je wilde geen gespierde duimspijker zijn :-)

gespierde spijker zal bij mij wel meevallen ik ben maar 1,73
en weeg nu 84,8
en ja cutten is niet zozeer afvallen maar VP% laten zakken dus als ik op gewicht blijf en alleen me Vp% laat zakken waar ik nu mee bezug ben denk ik dat ik een nog mooier fysiek krijg :P

En wat is er mis met mijn voedingsschemadie ik gepost heb ??
?

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Ja dat is waar, maar even serieus.
Hoeveel denk je dat van de 30kilo spier is ?
Probeer je niet zwart te maken ofzo, vind 30kilo in 7maanden echt bruut.
Kan ze zelf goed gebruiken :)

ja ik weet ook wel dat niet alles spier is maar zoveel vet heb ik ook niet haha ik heb alleen klein beetje zwembandjes nu maar die zijn zo weg

en de geene die mij hebben zien groeien ook op de sportschool die snappen er nisk van en zeggen allemaal dat ik anabolen heb gebruikt

naja dat is tog wel leuk om te horen als je dat niet op heb (A)
en ik ben nu aan het cutten en me VP% gaat omlaag en me gewicht is omhoog gegaan dus dat moeten dan tog wel spieren zijn ?? of heb ik dat verkeerd

Laatst bewerkt:
Nope, kan gewoonweg vocht zijn en je kan niet al het vet zien.
Je weet dat je met jou vet% zo'n 16kilo vet heb ?
Dus stel je wilt 9% van je vet% kwijt, komt neer op 7,6 kilo.
In die tijd dat jij die 7,6 kilo vet kwijt raakt kun je nooit 7,6 kilo of meer spier aanzetten.
Nogmaals probeer je niet de grond in te trappen, maar beetje realistisch blijven.

Ik heb hetzelfde, kom 6,5kilo in 6 weken aan. Vet% is hetzelfde gebleven maar ik weet dat het nooit allemaal spier kan zijn.
Aangezien je lichaam maar bepaald aantal gr spier kan aanmaken in een week.
Of ik moet wel zulke supergenen hebben maar dan zou ik onmenselijk zijn :)

gespierde spijker zal bij mij wel meevallen ik ben maar 1,73
en weeg nu 84,8
en ja cutten is niet zozeer afvallen maar VP% laten zakken dus als ik op gewicht blijf en alleen me Vp% laat zakken waar ik nu mee bezug ben denk ik dat ik een nog mooier fysiek krijg :P

en na me cut weinig overblijven lijkt me ook zwaar sterk haha
ik ruik gewoon een beetje jaloezie ;)
de meeste geloven niet dat ik dit heb behaald in die tijd en jij komt een beetje blij lopen praten ik vind het we llachwekkend

En wat is er mis met mijn voedingsschemadie ik gepost heb ?? is tog een mooi Cut schema

of willen de profs het ff aanpassen voor me ?

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

ja ik weet ook wel dat niet alles spier is maar zoveel vet heb ik ook niet haha ik heb alleen klein beetje zwembandjes nu maar die zijn zo weg

en de geene die mij hebben zien groeien ook op de sportschool die snappen er nisk van en zeggen allemaal dat ik anabolen heb gebruikt

naja dat is tog wel leuk om te horen als je dat niet op heb (A)
en ik ben nu aan het cutten en me VP% gaat omlaag en me gewicht is omhoog gegaan dus dat moeten dan tog wel spieren zijn ?? of heb ik dat verkeerd
Jongen cutten en spiermassa winnen gaat niet , het is cutten of bulken ....dus wat jij zegt kan niet.... je kan niet cutten en bf verliezen en tergelijkertijd spiermassa gainen...je kan in het beste geval cutten en proberen je spiermassa te behouden ....en ik hou het hier voor gezien op je topic Have a nice day en ik hoop dat alles goed komt voor jou ...post je nieuwe fotos dan eens binnen 3 maanden ofzo :-) en voor die op je sportschool DE NIEUWE ARNOLD IS GEBOREN

Laatst bewerkt:
Nope, kan gewoonweg vocht zijn en je kan niet al het vet zien.
Je weet dat je met jou vet% zo'n 16kilo vet heb ?
Dus stel je wilt 9% van je vet% kwijt, komt neer op 7,6 kilo.
In die tijd dat jij die 7,6 kilo vet kwijt raakt kun je nooit 7,6 kilo of meer spier aanzetten.
Nogmaals probeer je niet de grond in te trappen, maar beetje realistisch blijven.

Ik heb hetzelfde, kom 6,5kilo in 6 weken aan. Vet% is hetzelfde gebleven maar ik weet dat het nooit allemaal spier kan zijn.
Aangezien je lichaam maar bepaald aantal gr spier kan aanmaken in een week.
Of ik moet wel zulke supergenen hebben maar dan zou ik onmenselijk zijn :)

oke ja dat is wel zo het zal ook wel niet allemaal spier zijn maar iig ik groei echt snel begin nu ook huidscheuren te krijgen
en ja ik zal wel zien na me cut hoeveel dr over is
ik wil ook niet te sxtreem cutten want ik vind het gewoon persoonlijk fijn om beetje breed te zijn

en thnx voor je reacties ik zie dit ook helemaal nioet als een aanval hoor haha meer als een tip Thxn

Ok en hoe kan het dan dat alles hard is en niet zacht zoals vet ? En iedereen in me omgeving denkt dat ik aas heb gebruikt en me vet zal stuk minder zijn als wat hier staat ik heb het nooit goed gemeten

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Ok Thnx wat is jou voedingsschema ?

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Wat is jou schema ? Dan kan ik beetje vergelijken

ik heb als doel om droge massa bij te krijgen en op dezelfde % te blijven en evt te droppen, ook cardio ik 3x per week erbij. hou dat wel in de gaten.

eet het volgende
- 80 gr brinta met 30 gr whey en 30gr dextrose
- 150 gr zilvervlies rijst met 100 gr mais en 100 hr kipfilet gekookt
- 100 gr brinta en 100 gr rundergehakt
trainen daarna 60 gr whey, als ik cardio heb gedaan met 40 gr dextrose
- 100 gr witte rijst en 150 gr biefstuk
- 2 eetlepels pindakaas en 100gr tonijn
- 150 gr kipfilet meestal beleg plakken
- 500 gr kwark met een slok olijfolie

Laatst bewerkt:
Tot welk vet% je gaat cutten heb je zelf in de hand.
Las ook dat je bij sportschool ging vragen voor huidplooimeter.
Mochten ze die niet hebben, die dingen heb je al vanaf 7 euro bij bodyenfitshop (andere boardsponsors zullen die ook hebben neem ik aan).
Geeft je veel beter beeld over je vet% en kun je het makkelijker bijhouden tijdens de cut.

wat ik bij hem zie is voornamelijk dat die erg veel vocht vast houd.

kan aan alles liggen waarom die vocht vast houdt dat moet die zelf gaan ontdekken, bij mij was het meer omdat ik teveel khoolydraden at en teveel rijst vandaar als ik vocht wilt verliezen ik aan de aardappelen gaat ipv de rijst

ik heb als doel om droge massa bij te krijgen en op dezelfde % te blijven en evt te droppen, ook cardio ik 3x per week erbij. hou dat wel in de gaten.

eet het volgende
- 80 gr brinta met 30 gr whey en 30gr dextrose
- 150 gr zilvervlies rijst met 100 gr mais en 100 hr kipfilet gekookt
- 100 gr brinta en 100 gr rundergehakt
trainen daarna 60 gr whey, als ik cardio heb gedaan met 40 gr dextrose
- 100 gr witte rijst en 150 gr biefstuk
- 2 eetlepels pindakaas en 100gr tonijn
- 150 gr kipfilet meestal beleg plakken
- 500 gr kwark met een slok olijfolie

oke bedankt voor je moeite , en ja rijst is voor mij niet echt een optie op me werk haha dan moet ik het koud eten brood is tog ook goed met kip enzo ?
en dextrosse ik heb dat eerder ergens gelezen maar wat doet dat ook alweer ??

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Tot welk vet% je gaat cutten heb je zelf in de hand.
Las ook dat je bij sportschool ging vragen voor huidplooimeter.
Mochten ze die niet hebben, die dingen heb je al vanaf 7 euro bij bodyenfitshop (andere boardsponsors zullen die ook hebben neem ik aan).
Geeft je veel beter beeld over je vet% en kun je het makkelijker bijhouden tijdens de cut.

ok bedankt gozer ! en op welke plekken moet ik die huidplooi meter zetten op 1 of meerdere ?

dextrose is snelle suikers.

als je lichaam voeding nodig heb eet het je massa op als je lichaam niks anders heeft, je kan daarbij khoolydraden eten maar die moeten eerst verteerd worden voordat je lichaam het kan gebruiken.

dextrose neemt vrijwel direct op dus je lichaam gebruikt die suikers dan ipv van je massa.

gewoon op je werk koud rijst eten, brood is een alternatief maar rijst is veel beter, natuurlijker product dan brood. in brood zit transvetten en weet ik veel allemaal troep erin, vandaar dat de meeste hardcore bb'ers :p geen brood eten

dextrose is snelle suikers.

als je lichaam voeding nodig heb eet het je massa op als je lichaam niks anders heeft, je kan daarbij khoolydraden eten maar die moeten eerst verteerd worden voordat je lichaam het kan gebruiken.

dextrose neemt vrijwel direct op dus je lichaam gebruikt die suikers dan ipv van je massa.

gewoon op je werk koud rijst eten, brood is een alternatief maar rijst is veel beter, natuurlijker product dan brood. in brood zit transvetten en weet ik veel allemaal troep erin, vandaar dat de meeste hardcore bb'ers :p geen brood eten

oke dan, dan moet ik echt nog ff x goed voor me voedingsschemagaan zitten een aanpassen

weet je een beter alternatief als rijst ik vind rijst echt smerig hahahha

oke dan, dan moet ik echt nog ff x goed voor me voedingsschemagaan zitten een aanpassen

weet je een beter alternatief als rijst ik vind rijst echt smerig hahahha
als je die sticky had gelezen zou je toch zelf een alternatief voor rijst kunnen bedenken.

Terug
Naar boven