goestavo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.468
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoger 😁Je zegt 0,35 kg lager... dus afgevallen? Je was toch bezig met wat aankomen of ben ik nu abuis?
Of bedoel je juist 0,35 kg hoger?
Ik wil alleen geen spier massa verliezen, daarom twijfel ik. Als ik kijk op internet naar mensen met los vel zie ik duidelijk verschil met mijzelf.Aha... ik dacht al... ben ik nu blond.
Maar het is aan jou. Als je zelf vind dat je eerst nog wat vet kwijt wil en daarna verder wil bouwen kan je naar maintenance gaan of net wat eronder.
Zou dat mogelijk zijn? Ik heb zelf de "hoop" al opgegevenBen je er een beetje uit wat je nu wil?
Toch wat buik nog kwijt? Of toch meer spieropbouw....ondanks je losse vel?
Calorien doel terug naar 2500/2700 voor nu en dit een maand volhouden. Kijken wat het doet.Ben je er een beetje uit wat je nu wil?
Toch wat buik nog kwijt? Of toch meer spieropbouw....ondanks je losse vel?
Never give up. Weet niet hoever je al bent en hoe het het eruit ziet maar het kan altijd beter tochZou dat mogelijk zijn? Ik heb zelf de "hoop" al opgegeven

Ik vraag hier eigenlijk of hij wil cutten of toch bulken... in beide gevallen hou je lis vel.Zou dat mogelijk zijn? Ik heb zelf de "hoop" al opgegeven
Ja in beide heb ik los vel ik weet het maar ik denk dat ik in bulk geen vet ga verliezen. Probeer het een maand en is het groot verschil ga ik door, anders ga ik terug naar maintenanceIk vraag hier eigenlijk of hij wil cutten of toch bulken... in beide gevallen hou je lis vel.
Maar echte spieropbouw in de cut zal lastig zijn....

Ik heb bmr x1.55 gedaan.Als je de cardio hebt meegerekend in je onderhoud, dus als die 5x per week kracht+cardio is dan heb je t mee berekend in die 2900.
Als je naast die 5x per week je cardio Extra doet dan moet je hem nog bij de 2900 tellen. Snap je?
Maar blijven berekeningen.
Ga 2900 eten. Blijft je gewicht stabiel dan is dat je onderhoud. Berekeningen zijn leuk als indicatie maar uiteindelijk kom je alleen achter je onderhoud door het op te zoek een met proberen.