Fitness Seller

Progressiefoto's?

ja ik doe het voor me zelf hoor :) maar het was me nog niet opgevallen dat ik brede armen heb.. en ik wil het zelf niet :) ik vind slankere gespierdere armen mooier. Ik had mijn armen op skiverlof eens vergeleken met andere vrouwen en idd ze zijn eigenlijk wel breed hoor

als je net zulke "dikke" armen hebt als ceska wacht dan maar :rolleyes:;):D

Nee hij kraakt me niet af hoor :) maar hij is gewoon eerlijk. En als ik het zelf zo eens bekijk heb ik inderdaad wel brede armen..

je moet je niet laten beïnvloeden door je vriendje.. als hij echt van je houdt, respecteert hij je ding en vind hij alles wat je doet sowieso wel mooi.

maar goed, volgens jou is hij gewoon eerlijk. aan jou of je er wat mee doet.

• Topic Starter Topic Starter
je moet je niet laten beïnvloeden door je vriendje.. als hij echt van je houdt, respecteert hij je ding en vind hij alles wat je doet sowieso wel mooi.

maar goed, volgens jou is hij gewoon eerlijk. aan jou of je er wat mee doet.

De meeste mannen zeggen vaak dat 'alles' mooi is aan hun vrouw om hen een plezier te doen en omdat ze hen graag zien. Mijn vriend zie mij ook graag.. maar hij weet welk doel ik wil bereiken dus hij corrigeert mij gewoon :p. maar hij zei ook wel dat hij mij neemt zoals ik ben.. en vaak krijg ik complimentjes van hem dat ik een heel mooi meisje ben :) dus hij breekt mij zeker en vast niet af!!

gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.

Picture0026.jpg

Hardcore :hedbang: zie die sups daar in de hoek staan ;)

heb wel het idee dat allemaal wel weer tikkie strakker is! En die armen passen imo gewoon bij je lichaam , niets dik aan.

De meeste mannen zeggen vaak dat 'alles' mooi is aan hun vrouw om hen een plezier te doen en omdat ze hen graag zien. Mijn vriend zie mij ook graag.. maar hij weet welk doel ik wil bereiken dus hij corrigeert mij gewoon :p. maar hij zei ook wel dat hij mij neemt zoals ik ben.. en vaak krijg ik complimentjes van hem dat ik een heel mooi meisje ben :) dus hij breekt mij zeker en vast niet af!!

ok.. ik heb niks gezegd. top! :)

gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.

nice! :D

2hobpsy.jpg

Ziet er goed uit Ceska! Maar wat zie ik daar bij de hardcore supplementen staan :eek:
Ik maar denken dat je daar niet aan deed!

@Ceska: hoe groot of klein de veranderingen ook zijn: mij valt het wel op (en anderen ook zo te merken). Je bent écht goed bezig! Ik had beloofd om eind van de maand ook weer foto's te posten, en hoop dan op net zoveel complimentjes (A)...

:thumbs: Ceska en je kan ook nog eens zonnen, wow!

ja als ik nou ook nog eens weet welk potje je voor me gekocht heb kan ik je mee supporten ;)

tnx voor de complimentjes!

@dvw, ja ik denk ik geef je n zetje door ook n foto te plaatsen in de hoop jij ook eindelijk eens komt :)

Hardcore :hedbang: zie die sups daar in de hoek staan ;)

heb wel het idee dat allemaal wel weer tikkie strakker is! En die armen passen imo gewoon bij je lichaam , niets dik aan.

welke sups? :roflol:

ziet er goed uit trouwens, je wilt toch niet erg gespierd worden ofzo? :eek: misschien een beetje vet er nog af en dan is het perfect denk ik :D

Je ziet toch al weer een klein beetje verschil Ceska. Ga zo door. :)

ziet der goed uit ceska ;)
gaat de goede kant op :D

Terug
Naar boven