Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij neemt je zoals je bent....sanne wat zou nemen in deze zin ook kunnen betekenen![]()
Tja se ik denk niet altijd dubbelzinnig 

haha, je bent wel goed met photoshop maat
nu nog een tatoo die net boven der broekje uitkomt en het is perfect![]()

gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.
gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.
ik ben zonet terug van skivakantie... er zijn hier heel wat reacties nog geplaatst. Iemand vroeg me om een foto te plaatsen, maar ik ga het nog niet doenpas binnen 2 maand. vanaf morgen begin ik terug te trainen.
Mijn vriend zei dat ik te dikke armen heb (te dikke spier zei hij, geen vetarmpjes) maar ik vind het nog al vrij vervelend dat hij dat niet mooi vind en daarom heb ik besloten om mijn armen anders te trainen. (dunne armen = veel herhalingen met minder gewicht)
maar hoe trainen jullie deze? doen jullie het ook zo.. of zijn er die toch veel gewicht nemen?
Dit zijn foto's van nu. Ik ben nieuw hieraan en ga Bulken
Ben dus heel mager en een beginner *zucht*

Dit zijn foto's van nu. Ik ben nieuw hieraan en ga Bulken
Ben dus heel mager en een beginner *zucht*

DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Vrouwen Fitness en Bodybuilding
Woops -.- srry, ik was weer lompOp zich leuk dat je ook meedoet, ook al is dit een damestopic...![]()