AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

hij neemt je zoals je bent....sanne wat zou nemen in deze zin ook kunnen betekenen ???

De cameltoe valt me nu pas op...

2dvsdhs.jpg

• Topic Starter Topic Starter
gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.

Je maakt echt wel heel wat progressie... hoe lang train je al in het totaal?

Ziet er goed uit !

Laatst bewerkt:
gezien ik toch mn bikini aan moest trekken om even buiten te gaan zonnen heb ik maar ff snel een foto'tje gemaakt, ik geloof dat mijn laatste foto zo'n 2 weken geleden was.. dus niet echt verschil, maar goed wellicht volgen er nu meerdere foto's.

Het gaat goed ceska!
Op welk vet% zit je nu? rond de 25%?
Gewoon door gaan zoals je nu bezig bent en langzaam zal je naar je doel toe komen

Top Ces! Je bent al helemaal beachproof!
idd lekker doorgaan zo :)

ik ben zonet terug van skivakantie... er zijn hier heel wat reacties nog geplaatst. Iemand vroeg me om een foto te plaatsen, maar ik ga het nog niet doen:) pas binnen 2 maand. vanaf morgen begin ik terug te trainen.
Mijn vriend zei dat ik te dikke armen heb (te dikke spier zei hij, geen vetarmpjes:p) maar ik vind het nog al vrij vervelend dat hij dat niet mooi vind en daarom heb ik besloten om mijn armen anders te trainen. (dunne armen = veel herhalingen met minder gewicht)
maar hoe trainen jullie deze? doen jullie het ook zo.. of zijn er die toch veel gewicht nemen?

Fail.

Dit zijn foto's van nu. Ik ben nieuw hieraan en ga Bulken ;)
Ben dus heel mager en een beginner *zucht*

BILD0011-1.JPG

BILD0012-1.JPG

Foto's-0013.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven