XXL Nutrition

Progressiefoto's?

amen. het heeft mij ook 25 jaar geduurd voordat ik echt de discipline kreeg die ik nu heb. En hopelijk houd ik t vol!

ja ja ja..... niet zo intelectueel correct gaan doen ;)
je snapt wat ik bedoel toch :D

Ik heb vooral het idee nu dat ik het zo voort blijf zetten.
Na zoveel tevergeevse pogingen... :(

ja ja ja..... niet zo intelectueel correct gaan doen ;)
je snapt wat ik bedoel toch :D

Ik heb vooral het idee nu dat ik het zo voort blijf zetten.
Na zoveel tevergeevse pogingen... :(

ik snap dat je met je Poolse afkomst moeite hebt met de Nederlandse spelling maar ik wil je best helpen; intellecuteel met 2x ll.
:kiss:

niks mee te maken dat ik uit polen kom... ook jij kan soms niet typen. ;)

Potverdorie ligt Praag in Polen?
Vandaar dat ik de bij cito toets niet hoog scoorde???
laten lullen Ceska, we maken allemaal schrijffouten op dit forum.
Maar het gaat er tenslotte om dat we elkaar begrijpen.

jaaaa I know, maar ik weet wie het zegt over dat polen, daar maken we namelijk wel vaker grapjes over, ben namelijk van poolse afkomst en kom uit afghanistan.. naja laat maar ;)

Anyway zijn er nog mensen met nieuwe pics? we lullen teveel en showen te weinig.

jaaaa I know, maar ik weet wie het zegt over dat polen, daar maken we namelijk wel vaker grapjes over, ben namelijk van poolse afkomst en kom uit afghanistan.. naja laat maar ;)

Anyway zijn er nog mensen met nieuwe pics? we lullen teveel en showen te weinig.

Heb net bij een ander topic mijn foto neergezet maar wil het hier ook nog wel even plaatsen hoor

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ik ben zonet terug van skivakantie... er zijn hier heel wat reacties nog geplaatst. Iemand vroeg me om een foto te plaatsen, maar ik ga het nog niet doen:) pas binnen 2 maand. vanaf morgen begin ik terug te trainen.
Mijn vriend zei dat ik te dikke armen heb (te dikke spier zei hij, geen vetarmpjes:p) maar ik vind het nog al vrij vervelend dat hij dat niet mooi vind en daarom heb ik besloten om mijn armen anders te trainen. (dunne armen = veel herhalingen met minder gewicht)
maar hoe trainen jullie deze? doen jullie het ook zo.. of zijn er die toch veel gewicht nemen?

dus je vriendje kraakt je positieve gains af... begrijp ik dat goed?

ik ben zonet terug van skivakantie... er zijn hier heel wat reacties nog geplaatst. Iemand vroeg me om een foto te plaatsen, maar ik ga het nog niet doen:) pas binnen 2 maand. vanaf morgen begin ik terug te trainen.
Mijn vriend zei dat ik te dikke armen heb (te dikke spier zei hij, geen vetarmpjes:p) maar ik vind het nog al vrij vervelend dat hij dat niet mooi vind en daarom heb ik besloten om mijn armen anders te trainen. (dunne armen = veel herhalingen met minder gewicht)
maar hoe trainen jullie deze? doen jullie het ook zo.. of zijn er die toch veel gewicht nemen?

fail ! trainen doe je toch immers voor jezelf ??? Scheit aan hem:D

• Topic Starter Topic Starter
fail ! trainen doe je toch immers voor jezelf ??? Scheit aan hem:D

ja ik doe het voor me zelf hoor :) maar het was me nog niet opgevallen dat ik brede armen heb.. en ik wil het zelf niet :) ik vind slankere gespierdere armen mooier. Ik had mijn armen op skiverlof eens vergeleken met andere vrouwen en idd ze zijn eigenlijk wel breed hoor

Terug
Naar boven