grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan ook beter in je tuin zonnen hoor.
Al heeft het wel wat zo in de buitenlucht trainen.
Soort van musclebeach - musclegarden wordt het dan

Je kan ook beter in je tuin zonnen hoor.
Al heeft het wel wat zo in de buitenlucht trainen.
Soort van musclebeach - musclegarden wordt het dan
.. maar in dit weer heb ik echt geen zin om naar de fitness te gaan.Het is dat m'n hometrainer zo ontzettend zwaar is, anders zou ik in de tuin fietsen (ik lees graag tijdens het fietsen, dus 'gewoon' fietsen wordt 'm dan niet...)

Euhmm... er is weer een procentje af, en ik vind m'n biceps al een klein beetje zichtbaar. Verder gaat het me niet snel genoeg (zoals elke vrouw denk ik).
Cardio valt de laatste paar dagen tegen, dus ik kan het mezelf kwalijk nemen. Daarentegen heb ik wel 2 dagen met hout & stenen lopen sjouwen, metamorfose in de tuin![]()
cardio valt bij mij ook een beetje tegen laatste tijd, lijkt wel of ik er geen fut meer voor heb of gewoon geen zin meer er in. Nog tips om het toch door te komen?
.Tip: gewoon doen.
Serieus, als je geen zin hebt, gewoon beginnen met fietsen/rennen/roeien of wat je ook doet en dan maak je de tijd wel vol als je toch eenmaal begint.
Vandaag heb ik mijn Bf laten meten door een eenpuntsmeting op de biceps. Blijkbaar het meest nauwkeurige naast onderwatermeting...
Het was 25,6.. daar ben ik nog redelijk tevreden meeik had erger verwacht

Een eenpuntsmeting op de biceps het meest nauwkeurige naast een onderwatermeting?!![]()
Ja hebben ze me vandaag wijs gemaakt... Ik vond het ook maar raar. Maar het was een eenpuntsmeting met laser. Dus niet zon elektronisch ding of een zo'n tang.