MuscleMeat

Progressiefoto's?

Dames: oppassen! Rooke staat al een tijdje droog!

:P

lol ik kom niet van t poolse af he, maar ik spreek t wel ;)
nl, eng, tsjechisch, duits, spaans, pools, slovaaks... uuh btje russisch en joego.

Welke taal spreek je tijdens de daad? Dat is waar 't uiteindelijk allemaal om gaat...

Welke taal spreek je tijdens de daad? Dat is waar 't uiteindelijk allemaal om gaat...

hahaha.. de taal van de liefde ;)
neej, het ligt er aan waar de andere persoon vandaan komt en welke talen die spreekt ;)

om jaloers op te worden...

Spreekt James Bond eigenlijk wel zoveel talen?!

james spreekt er zeker meer!

maar goed, ik spreek dan wel mn talen maar dat is ook mijn ding. Je hoeft mij verder niks op het gebied van wiskunde, natuurkunde e.d. te vragen.
buiten dat als je 1 "oostblok taal" spreekt zijn de andere makkelijk te leren.

hahaha.. de taal van de liefde ;)
neej, het ligt er aan waar de andere persoon vandaan komt en welke talen die spreekt ;)

james spreekt er zeker meer!

maar goed, ik spreek dan wel mn talen maar dat is ook mijn ding. Je hoeft mij verder niks op het gebied van wiskunde, natuurkunde e.d. te vragen.
buiten dat als je 1 "oostblok taal" spreekt zijn de andere makkelijk te leren.

Doe mij dan toch maar wiskunde, vind 't wel romantischer om tijdens de daad de oppervlakte van bepaalde lichaamsdelen te kunnen bereken en opdreunen...

Je mist trouwens!! FRANS!

lekker potje binair rekenen....lekker met eenen en nullen :D

Doe mij dan toch maar wiskunde, vind 't wel romantischer om tijdens de daad de oppervlakte van bepaalde lichaamsdelen te kunnen bereken en opdreunen...

Je mist trouwens!! FRANS!

oh ja met opzet.. lekker laten vallen na t 2e jaar, het wordt eens tijd dat die fransen engels gaan leren!

less talking, more picture posting. 22 pagina's en misschien 3 foto's ?

We kruipen naar het eind van de maand, DwarvenWarrior...

Zo genoeg veren in de reet. Wie het eerst de 15% haalt krijgt een pot whey. :thumbs:

So, move your ass.......... ! :D

Terug
Naar boven