Fitness Seller

Progressiefoto's?

Huh, alleen biceps? Geeft dat geen vertekend beeld? Da's toch één van de plaatsen waar je sowieso relatief weinig vet vasthoudt?

Is dat net zo iets als de 1 puntmeting bij Hans en Grietje?
De heks voelt dan aan de vinger of de kinderen al vet zijn????
Oooo wat heb jij een lekkere dikke vette vinger Hansje ;)

lol :D
niet zo lullig tegen sanne...

Sanne we houden allemaal van jou maar af en toe een geintje moet kunnen.

1 punts meting heb ik wel eens van gehoord en het schijnt ook wel aardig te kloppen.
Ik ken alleen deze methode http://www.rustyiron.net/bodyfat.htm

Een 1 puntsmeting op de biceps lijkt me niet echt heel erg nauwkeurig eigenlijk. Probeer gewoon een goede 4- of 7puntsmeting uit te laten voeren :).

Een 1 puntsmeting op de biceps lijkt me niet echt heel erg nauwkeurig eigenlijk. Probeer gewoon een goede 4- of 7puntsmeting uit te laten voeren :).
Het gaat niet om een meting met huidplooimeter, maar met laser...

Voor een huidplooimeter heb je volledig gelijk!

Het gaat niet om een meting met huidplooimeter, maar met laser...

Voor een huidplooimeter heb je volledig gelijk!

Hoe het met een laser zit weet ik niet :). Ik las later pas dat het met een laser was moet ik eerlijk bekennen, ik heb geen idee hoe nauwkeurig dat is.

• Topic Starter Topic Starter
Juist omdat het met laser zou zijn, zou deze eenpunts meting vrij nauwkeurig zijn.

Maar zoals ik al liet uiblijken, ik ben er ook nog steeds niet echt van overtuigd :) achja 25,6 vind ik toch een mooi getal op de moment.. Na al die paaseitjes en veel dessertjes op skiverlof, ik had erger verwacht! :D

Juist omdat het met laser zou zijn, zou deze eenpunts meting vrij nauwkeurig zijn.

Maar zoals ik al liet uiblijken, ik ben er ook nog steeds niet echt van overtuigd :) achja 25,6 vind ik toch een mooi getal op de moment.. Na al die paaseitjes en veel dessertjes op skiverlof, ik had erger verwacht! :D

Ik doe een bescheiden moord voor 25,6%!
(ofwel: een niet te belangrijk persoon)

Bij deze ben ik officieel jaloers op je. :rolleyes:

dat accent ook daar gelaten?

:roflol:

waar gaat t weer over .... joego.. accent...

Terug
Naar boven