AndroidHealthClinic

Progressiefoto's?

• Topic Starter Topic Starter
lucky bastard!
Met dezelfde snelheid ben ik nog meer dan een jaar bezig... :mad:

Je komt er wel hoor :)... ik zat een paar maand geleden ook nog op 28%. En ik geef eerlijk toe dat ik me niet elke dag aan de training heb kunnen houden wegens andere verplichte activiteiten van het school.
(ik sport en fitness ook nog wel 2 dagen per week op school)

:)

Ben allang blij dat 'het lijntje' langzaamaan naar beneden gaat... 25% tegen eind mei wordt nog een flinke uitdaging (denk niet dat ik dat nog ga redden), maar dat is dan niet zo heel erg. Doel is om eind van het jaar geen van m'n broeken die ik nu aan heb nog te passen (de nette broeken, spijkerbroeken mogen wat meer flodderen...) - heb pas al de helft weggegooid :D

Lol, Nou als het misschien een leuke contest kan worden wil ik wel kijken wat ik kan fixen. Bikini contest ofzo.

Bikini-contest met 15% BF is idd wel interessant :P
Op dit moment denk ik dat ik per definitie al verlies - ben de dikste op het vrouwenforum...

Op dit moment denk ik dat ik per definitie al verlies - ben de dikste op het vrouwenforum...

Pfff mietje. Wat is dit nou voor houding?

Okee. 1e prijs is een pot whey en 500 mg test voor 10 weken lang. Dit soort opmerkingen zijn te oestrogeen gebonden. :D

Pfff mietje. Wat is dit nou voor houding?

Okee. 1e prijs is een pot whey en 500 mg test voor 10 weken lang. Dit soort opmerkingen zijn te oestrogeen gebonden. :D

Dit is een slechte houding, ik weet het...

Ok: ik probeer het nog een keer: wat moet je bereiken binnen hoeveel tijd om te winnen? (Schat ik m'n kansen nog een keertje in...)
En ik wil al winnen als de prijs een doos ProteinBlock smaak chocolade is ;)

Wie zegt dat? Misschien zijn er vrouwen die zich verbergen hier... Maar jij durft er voor uitkomen dat je nog niet het getrainste lichaam hebt!
En heb je mijn foto's al eens gezien... ik ben ook niet een van de magerste hoor!

Verzinnen jullie nou eens wat leuke idieen. Ik ga nu even trainen en zal dan eens kijken wat we in elkaar kunnen zetten, maar ik wil dan wel minstens 5 deelneemsters.

Verzinnen jullie nou eens wat leuke idieen. Ik ga nu even trainen en zal dan eens kijken wat we in elkaar kunnen zetten, maar ik wil dan wel minstens 5 deelneemsters.

Sanne89, Loca, DW -> dat zijn er al 3
Ceska wil ook vast wel mee doen ;)
joellen25 misschien?

de meeste progressie in X tijd vind ik wel een mooie - en voor iedereen te doen ;)

Nou alleen de prijzenpot nog...

Ik ben is benieuwd hoe ik het er zelf vanaf ga brengen :D
Maar dan vind ik ook wel dat we in tussen tijd foto's moeten posten van onze progressie's hé :)

Terug
Naar boven