Sanne89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
Zo genoeg veren in de reet. Wie het eerst de 15% haalt krijgt een pot whey.
So, move your ass.......... !![]()
Cool meen je dat?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik denk dat ik ook nog wel 10 maanden er voor mag werken:d als ik 1% per maand reken![]()

lucky bastard!
Met dezelfde snelheid ben ik nog meer dan een jaar bezig...![]()
... ik zat een paar maand geleden ook nog op 28%. En ik geef eerlijk toe dat ik me niet elke dag aan de training heb kunnen houden wegens andere verplichte activiteiten van het school.

Lol, Nou als het misschien een leuke contest kan worden wil ik wel kijken wat ik kan fixen. Bikini contest ofzo.

Bikini-contest met 15% BF is idd wel interessant
Op dit moment denk ik dat ik per definitie al verlies - ben de dikste op het vrouwenforum...

Pfff mietje. Wat is dit nou voor houding?
Okee. 1e prijs is een pot whey en 500 mg test voor 10 weken lang. Dit soort opmerkingen zijn te oestrogeen gebonden.![]()

Op dit moment denk ik dat ik per definitie al verlies - ben de dikste op het vrouwenforum...

moet je alleen maar meer motiveren om harder te werken en ze in te halen
kick some ass zou ik zeggen![]()

Verzinnen jullie nou eens wat leuke idieen. Ik ga nu even trainen en zal dan eens kijken wat we in elkaar kunnen zetten, maar ik wil dan wel minstens 5 deelneemsters.