- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb beloofd aan het eind van de maand foto's te maken en te posten, en daar hou ik me aan
Nou twijfel ik of ik ze niet beter vóór het weekend kan maken - heb 2 flinke feestjes dit weekend...
Ik post binnen een maand foto's... eind mei ofzoMisschien wedstrijdje wie de meeste progressie boekt in 3 maanden tijd?
Zijn we allemaal een stuk droger midden juli.![]()
ik heb er zin in!:dMisschien wedstrijdje wie de meeste progressie boekt in 3 maanden tijd?

Misschien wedstrijdje wie de meeste progressie boekt in 3 maanden tijd?
ik zou dan zeggen procentueel de meeste vooruitgang, dus bijvoorbeeld iemand van 29 > 23 = 21% vooruitgang
iemand van 25>21 = 16% vooruitgang
dat lijkt me eerlijker dan te kijken naar wie het laagste heeft op het moment van de meting![]()

Springtouw kopen, werkt overal....dat wordt een uitdaging op vakantie! Ik ga eind mei en blijf een maand weg... en zit in 'The Middle of Nowhere'!
...dat wordt een uitdaging op vakantie! Ik ga eind mei en blijf een maand weg... en zit in 'The Middle of Nowhere'!

Dan dus ook geen risico van bij last minute snack momentjes de supermarkt in duiken.![]()

Je kan natuurlijk ook voor die maanden een anabolic diet volgen.
Vanaf vandaag ben ik er aan begonnen...Nog gezonder eten en nog intensiever sporten! Buiten mijn eigen trainingschema ga ik op vrijdag en zondag ook nog een bodyrock tv workout plannen + ik sport en fitness ook nog op school + ik train nog tumbling op dinsdag, vrijdag en zaterdag. Zal wel genoeg zijn zeker
(Hopelijk kan ik dit volhouden want dit wordt zeeer intensief!)gwn er voor gaan!Vanaf vandaag ben ik er aan begonnen...Nog gezonder eten en nog intensiever sporten! Buiten mijn eigen trainingschema ga ik op vrijdag en zondag ook nog een bodyrock tv workout plannen + ik sport en fitness ook nog op school + ik train nog tumbling op dinsdag, vrijdag en zaterdag. Zal wel genoeg zijn zeker
(Hopelijk kan ik dit volhouden want dit wordt zeeer intensief!)

De vraag is of ik überhaupt wel fatsoenlijk te eten krijg die tijd (en ik blijf in totaal maar een maandje weg hoor!)...
.Ik heb beloofd aan het eind van de maand foto's te maken en te posten, en daar hou ik me aan
Nou twijfel ik of ik ze niet beter vóór het weekend kan maken - heb 2 flinke feestjes dit weekend...