XXL Nutrition

Progressiefoto's?

Ik heb beloofd aan het eind van de maand foto's te maken en te posten, en daar hou ik me aan ;)
Nou twijfel ik of ik ze niet beter vóór het weekend kan maken - heb 2 flinke feestjes dit weekend...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb beloofd aan het eind van de maand foto's te maken en te posten, en daar hou ik me aan ;)
Nou twijfel ik of ik ze niet beter vóór het weekend kan maken - heb 2 flinke feestjes dit weekend...

Dat kies je zelf :) Ik post binnen een maand foto's... eind mei ofzo

Misschien wedstrijdje wie de meeste progressie boekt in 3 maanden tijd?
Zijn we allemaal een stuk droger midden juli. :D

Dat is inderdaad wel het meest eerlijke, ja.

Ik offer me dan wel weer op om de dames te meten.

Ryu, als we nu gewoon een DBB actie houden, ik doe wel mee. Met 20 man ofzo, ik wil wel 5 euro inleggen voor privé foto's :rolleyes:

...dat wordt een uitdaging op vakantie! Ik ga eind mei en blijf een maand weg... en zit in 'The Middle of Nowhere'!

ik zou dan zeggen procentueel de meeste vooruitgang, dus bijvoorbeeld iemand van 29 > 23 = 21% vooruitgang
iemand van 25>21 = 16% vooruitgang

dat lijkt me eerlijker dan te kijken naar wie het laagste heeft op het moment van de meting ;)

ik zou dan zeggen procentueel de meeste vooruitgang, dus bijvoorbeeld iemand van 29 > 23 = 21% vooruitgang
iemand van 25>21 = 16% vooruitgang

dat lijkt me eerlijker dan te kijken naar wie het laagste heeft op het moment van de meting ;)

Akkoord!

[Edit] O, ik mag natuurlijk niet meedoen :(

Dan dus ook geen risico van bij last minute snack momentjes de supermarkt in duiken. ;)

Idd - geen supermarkt in de buurt...
En heb mezelf beloofd om van alles te eten, behalve 'westerse rommel'... geen zoete koekjes, chocolade en dergelijke. Verder heb ik natuurlijk om input voor een trainingsschema gevraagd - zie m'n sig ;)

Je kan natuurlijk ook voor die maanden een anabolic diet volgen.

• Topic Starter Topic Starter
gwn er voor gaan! :) Vanaf vandaag ben ik er aan begonnen...Nog gezonder eten en nog intensiever sporten! Buiten mijn eigen trainingschema ga ik op vrijdag en zondag ook nog een bodyrock tv workout plannen + ik sport en fitness ook nog op school + ik train nog tumbling op dinsdag, vrijdag en zaterdag. Zal wel genoeg zijn zeker :p (Hopelijk kan ik dit volhouden want dit wordt zeeer intensief!)

gwn er voor gaan! :) Vanaf vandaag ben ik er aan begonnen...Nog gezonder eten en nog intensiever sporten! Buiten mijn eigen trainingschema ga ik op vrijdag en zondag ook nog een bodyrock tv workout plannen + ik sport en fitness ook nog op school + ik train nog tumbling op dinsdag, vrijdag en zaterdag. Zal wel genoeg zijn zeker :p (Hopelijk kan ik dit volhouden want dit wordt zeeer intensief!)

succes!!!!:D

Voor iedereen die mee doet, veel succes:cheer:

Mijn monnikskapspier/nek heeft zich best aardig ontwikkeld,je begrijpt:dat heb ik altijd al gewild :rolleyes:. Hebben jullie dit niet?

Terug
Naar boven