- Waardering
- 1.339
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanochtend zat ik op 28,4% - en nog steeds hetzelfde gewicht!
Ben benieuwd wanneer ik stop met vetpercentage verliezen EN spiertoename...
Tot dusver vind ik het trouwens geen enkel probleem!
Heel mooi! Je ziet er echt goed uit! Hoe heb je dit kunnen bereiken? Wat is je % nu? echt heel knap!
Trouwens mijn kleding en de spiegel gaven ook al aan dat ik echt wel progressie boekte.
De t*ring nou... ik keek ook net naar haar foto's en dat is voor mij echt een top bewijs dat het wel kan!
Ik weet niet waar jij (Joellen) nog motivatie voor nodig hebt, en ik snap al helemaal niet dat jij last heb van de "ik-voel-me-dik dagen" maar ik denk dat als je naar jezelf en je eigen foto's kijkt het meer dat genoeg zegt!
Woorden schieten me tekort, echt resect en super om er zo bij te staan nu!
dankjulliewel!!
.... maar goed, wil in eerder geval zeggen... als je het echt WIL kom je er wel
....Idd, naast Aimee ben jij nu ook één van onze voorbeelden Joellen25!
Ik denk dat iedereen op een bepaald moment wel progressie kan hebben, en toch niet tevreden zijn - zelf ben ik al ruim 15 kilo afgevallen (kwam papieren tegen van de diëtiste van toen) en ben van 40% BF naar 32,5% gegaan in die tijd. Nu wil ik naar de 25% vóór eind mei!
En dan door naar de 20% eind van dit kalenderjaar...
... maar uiteindelijk is het helemaal niet belangrijk.... bedoel je kan op 60 kilo blijven terwel je wel 10%vet kwijt bent... zo cool!..... 
Vanochtend zat ik op 28,4% - en nog steeds hetzelfde gewicht!
Ben benieuwd wanneer ik stop met vetpercentage verliezen EN spiertoename...
Tot dusver vind ik het trouwens geen enkel probleem!
GOEDZO!!Vanochtend op de sportschool was mijn % 24.2. Ze zeggen elke keer dat het niet klopt (ze denken dat ik lager zit) maar ik vindt het prima...van 33 % naar 24.2 in 5 mnd, ik ben er erg blij meeTrouwens mijn kleding en de spiegel gaven ook al aan dat ik echt wel progressie boekte.
Ik heb mijn eten aangepast en train 4 tot 5 keer per week, niks geen wonder middeltjes gewoon net als een ieder die hier op het forum zit goed eten, trainen en geduld hebben![]()
Je kan je hoofd er natuurlijk ook gewoon in paint uitknippen, is misschien makkelijker dan moeilijk doen met de flits :-).Ik had net progressiefoto's geplaats, en snel maar weer verwijderd: de lengte-breedte verhouding klopt niet waardoor ik echt een olifant lijk!
Morgen een vernieuwde poging wagen, maar die foto's komen er dus aan (met een vakkundig weggeflitst hoofd).
Je kan je hoofd er natuurlijk ook gewoon in paint uitknippen :-).
Ik had net progressiefoto's geplaats, en snel maar weer verwijderd: de lengte-breedte verhouding klopt niet waardoor ik echt een olifant lijk!
Morgen een vernieuwde poging wagen, maar die foto's komen er dus aan (met een vakkundig weggeflitst hoofd).
Jammer!! het is ind erg moeilijk... zoiezo met een flitser...
Ben erg benieuwd! heb je ook foto's toen je begon?
Begin & nu staan online in mijn album.
Ik probeer me nu even niet kapot te schamen - zeker aangezien ik de progressie eigenlijk nog wel vind meevallen (ook al heeft de zwarte broek een kleinere maat en strakkere elastiek in de band).
Begin & nu staan online in mijn album.
Ik probeer me nu even niet kapot te schamen - zeker aangezien ik de progressie eigenlijk nog wel vind meevallen (ook al heeft de zwarte broek een kleinere maat en strakkere elastiek in de band).

Vooral bij de foto van de zijkant kan je het verschil toch wel goed zien hoor :-). Gewoon volhouden en dan komt het vanzelf goed. Knap van je dat je toch de foto's hebt gepost ook al schaam je je een beetje (wat natuurlijk nergens voor nodig is).
[Link niet meer beschikbaar]
Jij hebt trouwens ook een nette vooruitgang geboekt! 't Is dat het een vrouwentopic is, ander had je er zo bij gekund!
. Ik ben echter nog laaaaang niet klaar, maar voor een jaar progressie was ik ook wel tevreden inderdaad.
.