XXL Nutrition

ProudPizza's first log

'Netflixen ' :hornyna::hornyna:

Enige wat ik kan bedenken is dat die bridges je delts meer belasten als je denkt.

Of gewoon het zand uit je vagina halen en niet zo aanstellen!!!

• Topic Starter Topic Starter
21/9/2016 - Dag 2, week 6 (B)
BP paused

1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 37.5 kg
1x5 42.5 kg
1x4 42.5 kg
1x3 42.5 kg

BOR
1x10 20 kg
1x3 27.5 kg
1x5 42.5 kg (PR)
2x5 42.5 kg

DL (week 5)
1x5 30 kg (ipv 2x5)
1x3 50 kg
1x2 70 kg
1x5 85 kg (ipv 5x1)
Merk dat ik veel beter m'n hams kan gebruiken. Trek minder vanuit rug alleen, kracht is meer verdeeld zo denk ik.

Lekkere training gezien de tijd (ochtend). Ga nooit zo vroeg trainen maar moest nu wel voor school gaan. Heb de glute bridges en iso voor bi- en triceps moeten laten zitten. Zaterdag wil ik bij de sbd-cup gaan kijken uit nieuwsgierigheid, dus zou dan niet zelf kunnen trainen.

@Zeenius hoe kom ik via die fbgroep aan een treinkaartje? Gewoon een reactie plaatsen alsof het marktplaats is?

nice pr! :D

je kan kijken of er al iemand is die een reactie heeft geplaatst met dat die die datum een ticket wil
of zelf een reactie plaatsen idd maar dan gaan de meeste mensen ervan uit dat je een groep gaat maken en die tickets gaat regelen dus ik raad dat af :")
meestal krijg je de ticket ook echt pas de dag vantevoren maar als je het nu al kan regelen is dat fijner ja
ik begin te twijfelen of ik wel kan gaan zaterdag :o

Kan je met niemand mee rijden uit de buurt?

nice pr! :D

je kan kijken of er al iemand is die een reactie heeft geplaatst met dat die die datum een ticket wil
of zelf een reactie plaatsen idd maar dan gaan de meeste mensen ervan uit dat je een groep gaat maken en die tickets gaat regelen dus ik raad dat af :")
meestal krijg je de ticket ook echt pas de dag vantevoren maar als je het nu al kan regelen is dat fijner ja
ik begin te twijfelen of ik wel kan gaan zaterdag :o

Thanks en bedankt voor de uitleg, ik ga eens rondneuzen!

Ja hoor, doe maar zo :treuren:

Kan je met niemand mee rijden uit de buurt?

Ik ken niemand persoonlijk. En vind het een beetje raar om me hier op te dringen aan mensen die ik niet ken, die toevallig in de buurt wonen (als die er al zijn en ook gaan), om mee te rijden :o

Ook al zijn ze dik, ze eten je niet op hoor die pl-ers :D

Welke provincie woon je dan?

23/9/2016 - Dag 3, week 6 (C)
OHP

1x10 10 kg
1x2 20 kg
3x5 25 kg
Stapje terug dua in gewicht omdat zwaar gewicht niet lukt of ik kan gee. 5 reps ermee aan. Heb het gefilmd en techniek is echt 10x beter (thanks thoracic bridges) vind ik zelf. Ik sta veel minder incline waardoor alles nettwr is. Langzaam weer opbouwen dus.

Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
5x5 60 kg > 4x5
Ivm pijntje in linker schouder een setje minder gedaan, voelde niet lekker om nog meer te doen

Chinups
2x4 bw
1x3 bw (VPR)

Walking lunges
4x6 10 kg per kant

CGBP
1x10 20 kg
1x3 25 kg
3x8 32.5 kg
Zat sowieso meer in

Hyperextension
3x8 bw

Filmpje?? :D

Goed bezig Tara!

26/9/2016 - Dag 1, week 7 (A)
Squat

1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
3x5 70 kg

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 45 kg

Glute bridges
3x10 50 kg

T-bar row

2x8 20 kg aan gewichten
1x8 21.25 (PR)

Incline bp
3x8 32.5 kg
Zware triceps hierna zeg

Pulldown plate loaded

3x8 25 kg per kant
Misschien volgende keer licht verhogen

Volgorde wat aangepast ivm drukte.

Zaterdag ben ik dus naar de SBD-cup geweest, alleen 's ochtends bij de vrouwen, anders werd het me net wat te lang en had best wat reistijd. Ik vond het super leuk om te zien. Waarom? Ten eerste om te zien dat er veel meiden zijn die serieus in deze sport zijn, zie dat vrijwel niet bij de gym waar ik sport. Ten tweede om zo'n hoog motivatielevel te zien: je kon echt zien dat iedereen wilde presteren. Ten derde was de sfeer prima, wist niet goed wat ik hiervan moest verwachten tbh. En als laatste geeft het mij motivatie om echt lekker door te trainen. Goede ervaring dus! Of ik zelf ooit mee wil doen? Weet ik (nog) niet, maar erover nadenken ga ik wel.

Ivm schooldrukte ben ik iets minder actief met alles op het forum lezen helaas

Keek je bij a plankier of b?

Dan heb je mij ook vast wel gezien, was de droogste daar :p

Keek je bij a plankier of b?

Dan heb je mij ook vast wel gezien, was de droogste daar :p

Sorry dan zag ik alleen maar geen droge mensen hehe :p Nee heb je niet gezien.

Moet eerlijk bekennen dat ik niet eens weet wat het verschil was tussen de 2 plekken. Ik stond net voor einde van BP bij de spot met lichten en zo'n cage. Toen nog paar DL's bekeken aan de rechterkant, zodat ik wel DL's kon zien.

Volgens mij heb ik jou wel heel kort gezien. Aan het begin tijdens squats aan de linkerkant. Maar daarna niet meer. Je was wel minder zalmig in het echt.....

Terug
Naar boven