- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
pillz bedoelt wat anders met droog staan lloyd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pillz bedoelt wat anders met droog staan lloyd
Ja was gelijk naar het geweld op platform a gegaan. Vond het bij B een beetje een circle jerk. Was die dag vrijwel carbloos en had in totaal 2 liter water gedronken voor die 117 kg dus was best wel minder zalmig.
Ja was gelijk naar het geweld op platform a gegaan. Vond het bij B een beetje een circle jerk. Was die dag vrijwel carbloos en had in totaal 2 liter water gedronken voor die 117 kg dus was best wel minder zalmig.

A platform was voor de gevorderde lifters. B voor beginners. Best hoog niveau wat gehaald werd op het a platform.Wat was dan eigenlijk het verschil tussen de platforms?
105 kg leggoGa je nog verder cutten om in een lichtere klasse te komen bij een volgende wedstrijd
A platform was voor de gevorderde lifters. B voor beginners. Best hoog niveau wat gehaald werd op het a platform.
105 kg leggo

Nee lag ook aan je opgegeven totaal hoe ze indeelden.Ah ha. Moet je je kwalificeren voor A middels B? Vond sommigen ook echt ontiegelijk sterk inderdaad!
En nice![]()
Ohp gewoon stronglifts systeem
Dus 2,5 erbij.
Geen zin? Geen zin?
Zin moet je maken gvd!!
![]()

3/10/2016 - Dag 1, week 8 (A)
Een of andere idioot had 70 kg aan de T-bar gelaten, ga ik er dus niet afhalen... Laatste setje was echt zwaar, maar te doen.

: 
Wel toen niemand keek voor reps

Zaterdag ben ik dus naar de SBD-cup geweest, alleen 's ochtends bij de vrouwen, anders werd het me net wat te lang en had best wat reistijd. Ik vond het super leuk om te zien. Waarom? Ten eerste om te zien dat er veel meiden zijn die serieus in deze sport zijn, zie dat vrijwel niet bij de gym waar ik sport. Ten tweede om zo'n hoog motivatielevel te zien: je kon echt zien dat iedereen wilde presteren. Ten derde was de sfeer prima, wist niet goed wat ik hiervan moest verwachten tbh. En als laatste geeft het mij motivatie om echt lekker door te trainen. Goede ervaring dus! Of ik zelf ooit mee wil doen? Weet ik (nog) niet, maar erover nadenken ga ik wel.
Ivm schooldrukte ben ik iets minder actief met alles op het forum lezen helaas