MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik train lekker thuis. Ik heb 400kg aan gewichten staan, allerlei gripgear, 3 dbs, een Axle, BB en een bankje om te benchen en evt. jumpsq e.d. Thanks.
:D

Show us your crib with all the gear. :yes:
 
Redelijke relaxte training vandaag bro :p Meer fappen met links dus komende weken :D
 
Show us your crib with all the gear. :yes:

Haha. Ik zal eerst zeggen wat er staat om een beeld te vormen. Er stonden foto's van voordat je mn log in gaat, maar die functie is er blijkbaar niet meer: 2 Rolling Thunders, pinchblock, leverage bar, Axle, Fat dumble, 6cm dikke wristroller, gewichtenrek, preacher curl bankje en dat wat ik al had beschreven. Heb geen mogelijkheid met dit geval om een foto te plaatsen.:)

Redelijke relaxte training vandaag bro :p Meer fappen met links dus komende weken :D

Ja, vanavond ff met links.;)

Vandaag kwam ik dus nergens echt aan toe ivm allemaal kleine dingen die geregeld moesten worden.

12 km gefietst en 7 sprintjes getrokken. Morgen rug/schouders, plyo, 2 sprints en 2 tempolopen; moet toch mn log een beetje compleet houden vandaar dat ik ook de mindere dagen erbij zet en...ik doe toch iedere dag wel wat.:)
 
Nice train gozer morgen nog?
 
Das toch redelijk normaal dat je schrijf(fap)arm :D wat sterker is als je andere arm, bij mij is de verzuring ook altijd meer in de ene arm als de andere. ???

Veel succes morgen met het trainen. :thumb:
 
succes met trainen!
 
Das toch redelijk normaal dat je schrijf(fap)arm :D wat sterker is als je andere arm, bij mij is de verzuring ook altijd meer in de ene arm als de andere. ???

Veel succes morgen met het trainen. :thumb:

Bedankt. Rechts idd sterker als links.:)

succes met trainen!

Bedankt Bart en redelijk gelukt. Ik ben aan het proberen een eigen bedrijf op te richten, maar dat kost toch wel wat energie.

Axle T-bar row 8x60/1h db shrugs 8x25/1h row 8x30/1h gestrekte lat. side raise 8x10

Wide grip Axle T-bar row 8x60/1h row 8x30/Axle MP 10x31/Wallcrunch 15x/kneeraise 15x/1h gestrekte lat. plate raise 8x5/discus 3x5

360 graden sprong/schaatspas 20x/hups 25x/zittend kuitheffen 50x55

Tuck jumps 5x/vertical jump 2x/hakkebillen 100x/360 graden sprong 2x

Spreiden-sluiten 12x/heupheffen buik 10x/heupheffen 12x/spreiden-sluiten 12x

40 min wandelen

2 medium sprints
SW sprint
tempoloop

Toch nog aardig wat gedaan.

Morgen staat een lange wandeling op het programma of 2 kortere.:)
 
zeker heel wat gedaan goed bezig!
 
zeker heel wat gedaan goed bezig!

Bedankt Hendrie. Ik ga het de komende tijd wat rustiger aan doen qua trainingen, omdat ik bezig ben een bedrijf op poten te zetten en dat kost aardig wat tijd ook qua research e.d. Dus ik zal wel blijven loggen, maar dan met mate.

Vandaag nog even wat oefeningen gedaan om de quads en hams te verstevigen en 30 min rustige intervalcardio gedaan.:)
 
trainen en een eigen zaak is wel te combineren maar in het begin zal dat zeer moeilijk zijn. Prioriteiten stellen kerel en dan komt het allemaal goed. :)
 
je blijft een bezige bij marco
 
succes met je bedrijf goed dat je blijft trainen!
 
trainen en een eigen zaak is wel te combineren maar in het begin zal dat zeer moeilijk zijn. Prioriteiten stellen kerel en dan komt het allemaal goed. :)

Ja, dat ga ik zeker doen. Met al die xtra stress is lopen en trainen een goede uitlaadklep.

je blijft een bezige bij marco

Yep.

succes met je bedrijf goed dat je blijft trainen!

Gewoon blijven ademen, eten, drinken, trainen en schijten.;) Thanks.
 
Wat moet ik me gaan voorstellen bij jouw eigen zaak? Enne wel blijven trainen hoor.
 
Nette training bro! Wat ga je verhandelen in je eigen zaak?
 
Wat moet ik me gaan voorstellen bij jouw eigen zaak? Enne wel blijven trainen hoor.

Ja, ik ga evengoed gewoon door. Sla heel af en toe een traininkje over.

Nette training bro! Wat ga je verhandelen in je eigen zaak?

Het gaat om nieuwe voedingssuplementen zoals eiwitten, gezonde koffie:o, alkalisch water. Ik ben me er nu in aan het verdiepen om te kijken of hier een markt voor is, want anders blijf ik nog ff werken voor een werkgever.

Een heerlijke rommeltraining

30 min gewandeld

-Spreiden-sluiten 15x/quadoef 10x/quad-knieoef 10x/hamsoef 10x/bil-hams-en liesoef 10xkogelstoot BP 3x30/wallcrunch 15

-discus 3x5/zittend kuitheffen 80x40/CG upr. row 8x40

-1 h db press 5x15/1h db shrug 10x15/kogelstoot BP 4x40/wallcrunch 15x

-Kogelstootbeweging 3x10 p.h/crunch 20x/kneeraise 15x/wallcrunch 20x

-1h db shrug 12x15/db pull-over 12x15

-Staand kuitheffen 20x30/schaatspas 10x30/hups 20x30

-Squat + press 2x30/hakkebillen 20x30/kuitheffen 20x30/hups 20x30/wallcrunch 30x

Morgen ga ik weer in andere logjes posten. Ik ben bekaf van de afgelopen dagen. ZZZZZZZZZZZ:o;)
 
nice train bro! goed bezig!
 
slaap lekker bezig baasje!
 
Goed bezig bro! lekker drukke dagenm
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven