MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leipe shit :p En zijn de BB-oefeningen tussendoor niet light-weight voor jou?
 
Leipe shit :p En zijn de BB-oefeningen tussendoor niet light-weight voor jou?

Klopt, maar ik doe alle oefeningen achter elkaar. Ik zie het ook meer als conditietraining op circuitbasis. Je doet ze meestal op 40-60% van je max.:) Mn conditie wil ik verbeteren. Massa heb ik genoeg. En ik wil toch ripped op het strand staan. Met dit weer komt het strand btw wel erg dichtbij.:D
 
lekker hoor de hele tijd door smijten met die gewichten! goed weekend bro!
 
Hoogste tijd dat die wedstrijden van je beginnen, de man is in shape hier:)
 
Nice train bro! Succes met het buitenwerk vandaag, tis iniedergeval heerlijk weer
 
lekker hoor de hele tijd door smijten met die gewichten! goed weekend bro!

Bedankt. Ja, de medleys bevallen goed.:) Jij ook een goed weekend.

Hoogste tijd dat die wedstrijden van je beginnen, de man is in shape hier:)

Thanks Bart. Gaat nog wel 3 maanden duren en dan zijn het maar duurwedstrijden op afstand en das niet mijn dingetje.:(:) Ik hou van afstanden zoals 60m/100m en dat vind ik lekker.

Nice train bro! Succes met het buitenwerk vandaag, tis iniedergeval heerlijk weer

Bedankt Sky. Er kwam weinig van omdat ik wat zaakjes moest regelen, maar om mn log toch compleet te houden meld ik toch e.e.a.:

Moest wat dingen kopen en ophalen waardoor ik aan 8km fietsen kwam.
Buiten nog een half uurtje gewandeld en thuis nog 3 medleys gedaan.
Morgen weer een nieuwe kans en dan heb ik geen verplichtingen.:)

De medleys
Kuitheffen 15x30/twist 20x30/GM 8x30/squat + press 3x30/wallcrunch 25x/kneeraise 20x/2 hands extension 10x15/conc.curl 5x15/tridips 12x

Bil-, hams en liesoef 10x/hamsoef 10x/hyperext 10x/quadsoef 10x/quads en knie-oef 10x/90 graden sprong 4x30/kuitheffen 20x30/twist 20x30/crunch 25x/kneeraise 20x/kuitstretch 2x15 sec.

Joggen met 30kg: 2 minuten/kuitheffen 12x30/kuitstretch 4x20 sec/wallcrunch 30x

Geniet van het lekkere weer en een fijn weekend nog.:D
 
Laatst bewerkt:
Je bent weer lekker in de weer geweest. Gelukkig scheen de zon.
 
Je bent weer lekker in de weer geweest. Gelukkig scheen de zon.

Ik moet nog een beetje wennen aan de zon. Is toch wat minder zuurstof in de lucht en het vsc met 6 weken terug (-17) is best groot. Thanks.

Vandaag nog een uurtje lekker bezig geweest met daarin:
Wandelen
Joggen
2 sprints
360 graden sprong
405 graden sprong (en zelfs iets verder ong 420 schat ik:D) PR
jump step jump
Hakkebillen 3x20
Knieheffen 20x
Trippling 3x20
Vertical jump
Zijwaartse box jump 3x (nieuwe oefening)
Step up-off 16x
Schaatspas 20x

Morgen beginnen met mn nieuwe schema:) na 2 weken vrij trainen.
 
Ik moet nog een beetje wennen aan de zon. Is toch wat minder zuurstof in de lucht en het vsc met 6 weken terug (-17) is best groot. Thanks.

Vandaag nog een uurtje lekker bezig geweest met daarin:
Wandelen
Joggen
2 sprints
360 graden sprong
405 graden sprong (en zelfs iets verder ong 420 schat ik:D) PR
jump step jump
Hakkebillen 3x20
Knieheffen 20x
Trippling 3x20
Vertical jump
Zijwaartse box jump 3x (nieuwe oefening)
Step up-off 16x
Schaatspas 20x

Morgen beginnen met mn nieuwe schema:) na 2 weken vrij trainen.

Lekkere training bro! 405 graden sprong is nice, wat is je vert?
 
Lekkere training bro! 405 graden sprong is nice, wat is je vert?

Ja, het ging best aardig. Thanks. 420 graden van vandaag is nu mn PR. Ik wil binnenkort ook proberen de hoogte van mn vertical jump te meten, want die was voor mijn doen best hoog.:)
 
Ik moet nog een beetje wennen aan de zon. Is toch wat minder zuurstof in de lucht en het vsc met 6 weken terug (-17) is best groot. Thanks.

Vandaag nog een uurtje lekker bezig geweest met daarin:
Wandelen
Joggen
2 sprints
360 graden sprong
405 graden sprong (en zelfs iets verder ong 420 schat ik:D) PR
jump step jump
Hakkebillen 3x20
Knieheffen 20x
Trippling 3x20
Vertical jump
Zijwaartse box jump 3x (nieuwe oefening)
Step up-off 16x
Schaatspas 20x

Morgen beginnen met mn nieuwe schema:) na 2 weken vrij trainen.
Volgens mij ben je vergeten je training te posten. Dit zijn namelijk alleen warming up oefeningen.
 
Volgens mij ben je vergeten je training te posten. Dit zijn namelijk alleen warming up oefeningen.

Nee hoor. De training was het joggen en de sprints. En het was ff lekker in beweging zijn. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn. Extratje op de zondag. Morgen start ik met nieuwe schema. De afgelopen 2 weken waren zonder schema.:)
 
Ja, het ging best aardig. Thanks. 420 graden van vandaag is nu mn PR. Ik wil binnenkort ook proberen de hoogte van mn vertical jump te meten, want die was voor mijn doen best hoog.:)

Kan je dunken?

Iets als dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die ring hangt op 3,05meter btw
 
Kan je dunken?

Iets als dit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die ring hangt op 3,05meter btw

Ok. Geen idee. Heel lang niet gedaan, maar ik kwam vroeger tot de ring>> net niet toen.:)
 
Ok. Geen idee. Heel lang niet gedaan, maar ik kwam vroeger tot de ring>> net niet toen.:)

ik verwacht komende week dunk filmpje van je :)
Maar ben srs benieuwd naar je vert, omdat je veel plyometrie doet en toch aardig wat lichaamsgewicht meesleept.
 
ik verwacht komende week dunk filmpje van je :)
Maar ben srs benieuwd naar je vert, omdat je veel plyometrie doet en toch aardig wat lichaamsgewicht meesleept.

Haha. Er mag idd wel wat gewicht af. Zit rond de 95-100kg. Heb zelf geen camera, maar mss dat mn trainingsmaat wat voor me kan betekenen.;):)
 
Vandaag stonden de Bo/Bic/Bu medleys op het programma, 2 sprints en 15 min joggen.

2 sprints ong 40m

Kogelstoot BP 5x30/crunch 10xBW+30/conc.curl 5x15/db pull-over 10x15/kneeraise 25x

BB curl 8x30/wallcrunch 25x/ballistic bp 5x30/hammercurl 5x15

Wallcrunch 20x/side crunch 10x/db BP 10x20

DB preacher curl 6x15/wallcrunch 15x/conc. curl 5x15

Preacher bb curl 10x30/zittend kuitheffen (extratje) 100x30

Zometeen ga ik nog naar buiten om te joggen. Zal wel wat langer worden als het beoogde kwartiertje.:)
 
Training ziet er weer goed uit bro! Succes met joggen straks, het weer is iniedergeval uitstekend :D
 
Training ziet er weer goed uit bro! Succes met joggen straks, het weer is iniedergeval uitstekend :D

Bedankt. Het ging lekker, maar kon nog niet echt tempo maken. Toch nog 20 min lekker aan de gang geweest.:)

gerald green is een baas en een underrated dunker.

Zo hoog kom ik niet hoor.;):)

Morgen Rug/OR/Bu, 2 tempolopen en min. 6 plyometrische oefeningen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven