Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goed om te horen dat het goed is verlopen! Succes met revalidatie :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:50 ----------

man, hij zit gewoon thuis achter zijn pc ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooi dat het goed verlopen is maat, nu ff uitrusten en aanhoren wat de arts te zeggen heeft.

Ja, dank je wel. Goed om jullie steun te hebben. Voelt heel goed.

Goed om te horen dat het goed is verlopen! Succes met revalidatie :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 14:50 ----------

Dank je Sky. Sommige mensen kunnen idd niet normaal reageren. maar hartstikke bedankt. Nu hier nog ff revalideren met dat gore voedsel erbij, maar vandaag zal het lekkerder smaken, want mn stress is nu voorbij.:)
 
Fijn dat het goed is verlopen kerel! Narcose is a bitch, heb je geen koppijn?

Heel veel succes met revalidatie
 
fijn dat het wel mee gevallen si maatje!
 
Yep, keep us updated Dumba! Take care.
 
Hey Dumba niet ingaan op flapdrollen opmerkingen. Waarschijnlijk een hele nare jeugd gehad en kan nu alleen maar negatief zijn.
Anyway, goed te horen dat je operatie goed is verlopen. Snel herstellen en dan weer trainen, maar niet zoals je altijd deed.
 
fijn dat het wel mee gevallen si maatje!

Ja, dank je. Ik ben blij dat het snel gegaan is.:)

Yep, keep us updated Dumba! Take care.

Doe ik zeker. Ga vandaag ff lekker een stukje lopen. Thanks.:)

Beterschap, Harco.

Dank je. Die ene letter vsc is geen probleem. H=M;)

Hey Dumba niet ingaan op flapdrollen opmerkingen. Waarschijnlijk een hele nare jeugd gehad en kan nu alleen maar negatief zijn.
Anyway, goed te horen dat je operatie goed is verlopen. Snel herstellen en dan weer trainen, maar niet zoals je altijd deed.

Dank je wel. Het komt wel weer goed. Blijf nog zeker een weekje hier als ik het goed begrepen heb. Zal het rustiger aan moeten doen dat is zeker.;):D

Nope, zou anders wel in hetzelfde subnet een IP-adres hebben.

Bedankt voor het uitzoeken.:)


Waarom zou ik over zoiets liegen? Gewoon beterschap wensen of sorry zeggen kan toch ook???:rolleyes:

Ik ga vandaag lekker wat hier op de binnenplaats lopen. Klein stukje maar.
Ben nog heel moe van gisteren.:)

Bedankt allemaal voor jullie steun.:D
 
hoe gaatie maatje?
 
hoe gaatie maatje?

Ik heb heel slecht geslapen, want ik heb te horen gekregen dat de operatie geslaagd is, maar dat er zeer wsl nog 1 gaat volgen voor een soort van omleiding naar de hartkamer toe. (geen idee hoe de medische term is) Dat heeft me toch wat stress gegeven. Sporten zit er vlpg niet meer in helaas. En als ik weer met sporten ga beginnen dan zal dat vanaf het nulpunt weer moeten beginnen. Long way to go.:( Ik hoop maar op het beste. Ik hoor straks wat er precies gaat gebeuren, maar het duurt nog wel een tijdje voordat ik uit het ziekenhuis ben.
 
Ik heb heel slecht geslapen, want ik heb te horen gekregen dat de operatie geslaagd is, maar dat er zeer wsl nog 1 gaat volgen voor een soort van omleiding naar de hartkamer toe. (geen idee hoe de medische term is) Dat heeft me toch wat stress gegeven. Sporten zit er vlpg niet meer in helaas. En als ik weer met sporten ga beginnen dan zal dat vanaf het nulpunt weer moeten beginnen. Long way to go.:( Ik hoop maar op het beste. Ik hoor straks wat er precies gaat gebeuren, maar het duurt nog wel een tijdje voordat ik uit het ziekenhuis ben.

Wat een domper man. Hoop dat je ergens nog je spirit vind, want die heb je echt wel. Je lichaam is nu aan herstel toe. En straks gewoon weer het uiterste eruit halen, maar dan met de wetenschap dat er beperkingen zijn.
So what. Goed uitvinden wat wel en niet mag. En niet nu zelf die conclusie trekken.

Sterkte Dumba
 
Wat een domper man. Hoop dat je ergens nog je spirit vind, want die heb je echt wel. Je lichaam is nu aan herstel toe. En straks gewoon weer het uiterste eruit halen, maar dan met de wetenschap dat er beperkingen zijn.
So what. Goed uitvinden wat wel en niet mag. En niet nu zelf die conclusie trekken.

Sterkte Dumba

Bedankt Ron. Ze hadden vooraf wel gezegd dat er een grote kans was dat het in 2x zou gaan gebeuren, maar ik ging zelf uit van 1x en dan is dit idd een flinke domper. Het komt wel weer goed, maar laat ik eerst afwachten wat ze te melden hebben.
 
Das zeker balen man, maar weet je ook al op welk termijn de 2e operatie gaat plaatsvinden ?
Zoals Ron al zei: probeer positief te blijven, want het had ook anders kunnen aflopen.
Je kan nu geholpen worden zodat je straks weer lekker kunt sporten, op welk niveau dat ook mag wezen.
 
Das zeker balen man, maar weet je ook al op welk termijn de 2e operatie gaat plaatsvinden ?
Zoals Ron al zei: probeer positief te blijven, want het had ook anders kunnen aflopen.
Je kan nu geholpen worden zodat je straks weer lekker kunt sporten, op welk niveau dat ook mag wezen.

Bedankt maat. Ik hoor het zo direct. Maar ik denk op redelijk korte termijn, want ik ben hier nog minstens een ruime week en ik hoop eigenlijk binnen een paar weken als dat mogelijk is. Denk dat ze me die tijd wel hier houden eigenlijk. Ze nemen geen risico, want vannacht in rust liep de hartslag op naar 150 voor ongeveer een half uur en dat is niet goed.
 
Slecht nieuws; wordt toch een 2e operatie. Binnen nu en 3 weken afhankelijk hoe snel ik herstel van de 1e operatie. Goed balen iig, maar zoals al gezegd. Het had beroerder af kunnen lopen.
 
Slecht nieuws; wordt toch een 2e operatie. Binnen nu en 3 weken afhankelijk hoe snel ik herstel van de 1e operatie. Goed balen iig, maar zoals al gezegd. Het had beroerder af kunnen lopen.

Slecht nieuws zeg je. Toch eigenlijk goed nieuws. :eek: Er wordt wat gedaan aan je mogelijke verkotting van je leven. En het MOET dus gewoon.
Rust is belangrijk om te herstellen. Zie het als topsport.
Straks komt de rust en dan je herstel en daarna kan je het sporten weer oppakken.
Wees positief, dat zijn je artsen ook. ;)

Sterkte man.
 
Slecht nieuws zeg je. Toch eigenlijk goed nieuws. :eek: Er wordt wat gedaan aan je mogelijke verkotting van je leven. En het MOET dus gewoon.
Rust is belangrijk om te herstellen. Zie het als topsport.
Straks komt de rust en dan je herstel en daarna kan je het sporten weer oppakken.
Wees positief, dat zijn je artsen ook. ;)

Sterkte man.

Je hebt helemaal gelijk. Het is idd een MOETje. Anders zou het slecht kunnen aflopen. Bedankt maat. Ik wandel wel af en toe een stukje op de binnenplaats met een hartslagmetertje om. Dat mag gewoon en adviseren ze ook anders word je stijf van het liggen en dat gepiep op de achtergrond word je niet altijd vrolijk van. Verder kijk ik lekker relaxed wat cartoontjes; kom ik normaal nooit aan toe. Wat een rust...:) Thanks mate.
 
Haha dat rusten ben je niet gewend he:P? Nogmaals sterkte dumba:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven