MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterkte!

lekker ff man...naar huis.

Top man, dat is zeker goed nieuws :)

Heerlijk ff naar huis kerel, in je eigen wereldje vertoeven. Geniet er van Marco!

aaaah chill effe na huis toe goed zo! geniet er effe van en haal er weer een nieuwe boost uit!

Je zit lekker thuis man. Goed voor je, eigen vertrouwde omgeving.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.827

Bedankt.

Ja, was ff lekker.

Top man, dat is zeker goed nieuws :)

Ja, er kwam nog meer goed nieuws toen ik in het ziekenhuis terug kwam.

Heerlijk ff naar huis kerel, in je eigen wereldje vertoeven. Geniet er van Marco!

Dank je Bart.

aaaah chill effe na huis toe goed zo! geniet er effe van en haal er weer een nieuwe boost uit!

Ja, heerlijk.

Je zit lekker thuis man. Goed voor je, eigen vertrouwde omgeving.

Het was maar een paar uur, maar toch lekker.

De 2e operatie is een kleine; de 1e duurde 2,5 uur. Deze gaat een klein uurtje duren en dinsdag ben ik weer thuis als alles goed gaat. Morgen de 2e operatie en dan een weekend hier nog en dan dinsdag naar huis en v.a donderdag revalidatietherapie. Maar wel vanuit mn thuisbasis. Met Pumba er weer bij. Heerlijk om haar weer te kunnen vasthouden.:)

sterkte marco

Succes morgen brah!

Succes met die 2e operatie man. Ik hoop dat alles vlotjes verloopt en dat je herstel snel gaat.
Kaartje al binnen trouwens?

• #3.831

Bedankt; ben best nerveus, maar het komt wel goed. Nog ff goed eten, want morgen moet ik nuchter zijn tot de operatie.:)

Bedankt Sky. Voor dinsdag ga ik lekker 5km wandelen met mn kleine ondeugende meisjesrat op mn schouder.:D

---------- Post toegevoegd Thu 26 Apr 2012 om 16:47 ----------

Succes met die 2e operatie man. Ik hoop dat alles vlotjes verloopt en dat je herstel snel gaat.
Kaartje al binnen trouwens?

Bedankt Ron. Ik heb je kaart nog niet gezien. Ik heb begrepen dat dat wel vaker mis gaat hier.:o
Sowieso bedankt. Ik zal zo ff naar beneden gaan om het na te vragen. Alles gaat zo traag hier.

Laatst bewerkt:
Bedankt Ron. Ik heb je kaart nog niet gezien. Ik heb begrepen dat dat wel vaker mis gaat hier.:o
Sowieso bedankt. Ik zal zo ff naar beneden gaan om het na te vragen. Alles gaat zo traag hier.

Zeg rustig aan he. Ik wil je hart niet over de zeik jagen. :roflol:

• #3.834
Zo, de narcose is zo'n beetje uitgewerkt. Tjonge wat heb ik een koppijn. Zo, maar eens wat gaan eten. Ik ga straks ff de logjes langs en nog ff wat tv kijken.:)

Zo, de narcose is zo'n beetje uitgewerkt. Tjonge wat heb ik een koppijn. Zo, maar eens wat gaan eten. Ik ga straks ff de logjes langs en nog ff wat tv kijken.:)

Zeg doe jij ff rustig aan mannetje. Gewoon relaxen en zustertje pesten. :D

Die koppijn ken ik:) Das ongeveer het zelfde gevoel als ik een avond ben wezen zuipen. Doe maar lekker kalm aan kerel

• #3.837
Zeg doe jij ff rustig aan mannetje. Gewoon relaxen en zustertje pesten. :D

Die koppijn ken ik:) Das ongeveer het zelfde gevoel als ik een avond ben wezen zuipen. Doe maar lekker kalm aan kerel

Bedankt mannen. Jullie hebben allebei gelijk. Ik was pas om 11 uur aan de beurt en nog rusten in de uitrustkamer. (verkoeverkamer???) Ik heb gewoon vandaag ook geen honger. Heb wel wat gegeten, maar vandaag wordt een rustig-aan dagje. Morgen knallehhhh.;) Just kidding.

hou je rustig he dit weekend!

• #3.839
hou je rustig he dit weekend!

Zeker weten.;)

Ik ga mn revalidatieproces hier ook zo'n beetje loggen met allerlei oefeningetjes. Als ik goed herstel van deze kleinere ingreep mag ik zondag naar huis...en daar ga ik echt wel mn best voor doen.:)

Lekker man, zou wel mooi wezen als je zondag naar huis mag.
Kun je ook gezellig koninginnedag vieren met vrienden en familie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven