AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Shit man, ik moet ik weet niet wat doen op de cardio om mijn hartslag na de 150 te krijgen en bij jou gebeurd dat in je slaap. damn
 
Haha dat rusten ben je niet gewend he:P? Nogmaals sterkte dumba:)

Bedankt maat. Rusten moet helaas wel.

Shit man, ik moet ik weet niet wat doen op de cardio om mijn hartslag na de 150 te krijgen en bij jou gebeurd dat in je slaap. damn

Dat is ook de reden dat ze weinig risico nemen en dat is wel goed. Merk wel dat de conditie flink minder is geworden.
 
je hebt een basis marco - conditie is zo weer terug
 
verveel je je al?
 
Heet je trouwens Harco of Marco... zie die namen nog wel eens voorbij komen hiero
 
Hoe is het dumba. Heb je rsut gevonden in het idee dat je een stapje terug moet doen?
Hoop dat je daar in dat ziekenhuis een beetje aanloop hebt van familie en bekende. Gewoon k*t om daar te liggen.
 
Hoe is het dumba. Heb je rsut gevonden in het idee dat je een stapje terug moet doen?
Hoop dat je daar in dat ziekenhuis een beetje aanloop hebt van familie en bekende. Gewoon k*t om daar te liggen.

Ja, het wordt rustig aan doen de komende tijd; mag zeker nog 2 maanden niet werken en het wordt veel wandelen, fietsen en zwemmen.>>>Waar doet dat je aan denken.;):D Maar alles in een relaxed tempo, dus geen triathlon. Wordt goed gemonitord met hartslagmeters en af en toe wandel ik wat, maar dat log ik toch maar niet. Ik hoor overmorgen wanneer de 2e operatie gaat plaatsvinden.
 
Dan is het ff afwachten tot donderdag mate (het is niet anders)
Een dag in het ziekenhuis kan lang duren, dus dan is een bezigheid altijd een welkome afleiding
Ben je een boekenman of misschien meer een verfilmd boeken kijker :D of iets creatiefs maken (been there done that) srs ;)
En..... wat krijg je vanavond voorgeschoteld ?
Ook al een lijst moeten invullen wat je de rest van de week wilt eten ?
 
Waar lig je Dumba? Of is dat te prive???
 
Dan is het ff afwachten tot donderdag mate (het is niet anders)
Een dag in het ziekenhuis kan lang duren, dus dan is een bezigheid altijd een welkome afleiding
Ben je een boekenman of misschien meer een verfilmd boeken kijker :D of iets creatiefs maken (been there done that) srs ;)
En..... wat krijg je vanavond voorgeschoteld ?
Ook al een lijst moeten invullen wat je de rest van de week wilt eten ?

Ik kijk best graag tv en nu is er iets waar je lekker rustig van wordt; het WK snooker. Ik heb vandaag wel wat kleine oefeningetjes gedaan, maar dat viel me nog niet mee. Je wordt hier goed lui.
Vanavond komt mn broer met zn vrouw en mn ex-vrouw was hier gisteren nog. Zondag had ik Pumba :D met een vriend en mn ouders op visite.

Eten is gewoon wat er is. Eet wel een stuk minder hier, maar goed ik moest toch gewicht verliezen dus dat komt wel goed. Ideaal gewicht bij mijn lengte voor atletiek is ong 80-83kg.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 16:45 ----------

Waar lig je Dumba? Of is dat te prive???

Ik zag je reactie te laat. Ik lig in het Westfries Gasthuis.
 
..........Ik zag je reactie te laat. Ik lig in het Westfries Gasthuis.

Welke kamer en hoe moet ik dat adresseren? Mag ook PM ;)

Welke Hoorn, Enkhuizen, Heerhugowaard?
 
2 maanden niet werken is nog zo verkeerd niet.

haha een ratje die pumba heet... nice
 
2 maanden niet werken is nog zo verkeerd niet.

haha een ratje die pumba heet... nice

Ze staat nu bij mn ouders. Ik heb de kooi altijd open staan, maar zij doen die dicht. Ze heeft nu een gat er in gebeten ter grootte van haarzelf zodat ze er in en uit kan.:D Ze hebben er een vaas voor gezet; hoe lang zal het duren voor ze een nieuw gat heeft gemaakt?;):)
 
Ze staat nu bij mn ouders. Ik heb de kooi altijd open staan, maar zij doen die dicht. Ze heeft nu een gat er in gebeten ter grootte van haarzelf zodat ze er in en uit kan.:D Ze hebben er een vaas voor gezet; hoe lang zal het duren voor ze een nieuw gat heeft gemaakt?;):)

Voer je het beestje supps die je zelf ook neemt. :p
 
Voer je het beestje supps die je zelf ook neemt. :p

Het is er echt eentje. Ik mag morgen een dagje naar huis en mss het weekend ook, wel met hartmonitor. Omdat ik maar 800m van het ZHS woon vinden ze dat wel OK. Als 1e morgen Pumba ophalen.:D Hoor donderdag wanneer de operatie gaat plaatsvinden. Ben blij dat iktoch af en toe naar huis mag.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven