dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Goed om te lezen dat het al beter gaat man, succes morgen
Bedankt. Alleen het worden niet 1000 hakkebillies.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te lezen dat het al beter gaat man, succes morgen

hell yeah: hakkebillies
lijkt mij, twee weken na een open hartoperatie, een wereldrecord![]()
Bij oefeningen i.c.m. lopen is mn hartslag sowieso al te hoog, maar dat komt nog wel.
En natuurlijk ga ik niet meer voor wedstrijden dit jaar. Het herstel zou 6-12 maanden in beslag nemen en daar hou ik me gewoon aan. Geen wedsrijden of wedstrijdambitie in 2012; dat wist ik van te voren al wel toen ik daar lag.

Wij doen er allemaal wel lacherig om en zo, en dat is ook een soort van relativeren.
Maar er is natuurlijk bij jou een dikke streep door je doelen gehaald.
En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat.
Gewoon lekker bezig zijn en nieuwe doelen stellen. En die 5km wandelen is toch een prima start.

........En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat...../QUOTE]
Staat een beetje raar. Wat ik bedoel is het gevoel van "je bent er nog" heeft een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. Daarna wil je weer gewoon allerlei "normale" dingen op je agenda hebben en denk je niet meer over het feit dat het wel heel erg anders had kunnen lopen.![]()
hahah lekker samen wandelenmet wandelen de hartslag prima maar wat daarna gebeurd kan de hartslag wel is oplopen
![]()

En toen raakten we lekker aan de praat. Ze woont op een ruime km. van mn huis.
En is een tikkie jonger als mij.
........En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat...../QUOTE]
Staat een beetje raar. Wat ik bedoel is het gevoel van "je bent er nog" heeft een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. Daarna wil je weer gewoon allerlei "normale" dingen op je agenda hebben en denk je niet meer over het feit dat het wel heel erg anders had kunnen lopen.![]()
Ik begreep wel wat je bedoelde.Ik ga er van uit dat ik morgen wat tempo kan maken. Ik slik sowieso beta-blockers de komende maanden, maar goed zoals je al zei. Het had anders kunnen aflopen. Vandaag 2km gelopen en 12km gefietst.
Morgen ff lekker starten met mn programmatje wat ik in overleg met de artsen heb gemaakt.
moet toch lukken om genoeg te doen zonder die 150 hartslag te halen kerel.
En weer een dame ontmoet... heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat je nog bij die halfbloed was manjij zit niet stil wah
In ruste is ie nog wat hoog. Rond de 95.Je had toch al een nieuwe vlam?
Wat bedoel je met houdbaarheidsdatum? Ga je dood?
Zo, dit heb ik helemaal gemist. Ik hoop dat het beter met je gaat en dat alles goed gaat komen, vind je het niet heel eng?

10km gewandeld met 5 kleine stukjes joggen en 1 sprintje van 10m. Het begin is gezet.
Morgen weer verder. I'm happy.![]()
Toch ff proberen he. Gewoon ff the feeling to be alive.

Toch ff proberen he. Gewoon ff the feeling to be alive.
Ff kijken of je het nog kan. Geweldig.
Zeg wij zijn geen familie toch?![]()

Haha net terug van een hart operatie en hij begint nou al gelijk aan 10km lopen![]()