XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig brah!

hell yeah: hakkebillies :)

lijkt mij, twee weken na een open hartoperatie, een wereldrecord :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.886
hell yeah: hakkebillies :)

lijkt mij, twee weken na een open hartoperatie, een wereldrecord :thumbs:

Ik mag weer bewegen hoor. Na goed overleg met de artsen mag ik bewegen als mijn hartslag maar onder de 150 blijft. En de hakkebillies was een grapje, want vlpg is het alleen wandelen, fietsen en wat snelwandelen. Maar leuk dat je zo meeleeft.:rolleyes: Bij oefeningen i.c.m. lopen is mn hartslag sowieso al te hoog, maar dat komt nog wel.:) En natuurlijk ga ik niet meer voor wedstrijden dit jaar. Het herstel zou 6-12 maanden in beslag nemen en daar hou ik me gewoon aan. Geen wedsrijden of wedstrijdambitie in 2012; dat wist ik van te voren al wel toen ik daar lag.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 14:43 ----------

Thanks Sky.

Haha

Weet ik... Het worden er 2000:D

:D

Ik ga zo 5km wandelen.:)

Wij doen er allemaal wel lacherig om en zo, en dat is ook een soort van relativeren.
Maar er is natuurlijk bij jou een dikke streep door je doelen gehaald.
En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat.

Gewoon lekker bezig zijn en nieuwe doelen stellen. En die 5km wandelen is toch een prima start.

• #3.888
Wij doen er allemaal wel lacherig om en zo, en dat is ook een soort van relativeren.
Maar er is natuurlijk bij jou een dikke streep door je doelen gehaald.
En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat.

Gewoon lekker bezig zijn en nieuwe doelen stellen. En die 5km wandelen is toch een prima start.

Dat klopt. Ik probeer het ook te relativeren met wat humor hier en daar. Belangrijkste was een oplossing voor die hartkwaal. Nu ga ik eens kijken wat ik wel en niet kan. Ik loop constant met een hartmeter rond. Ik heb trouwens wel een leuke dame ontmoet tijdens het lopen.
Dinsdagavond gaan we samen een stukje lopen.:)

hahah lekker samen wandelen:D met wandelen de hartslag prima maar wat daarna gebeurd kan de hartslag wel is oplopen:D:P

........En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat...../QUOTE]

Staat een beetje raar. Wat ik bedoel is het gevoel van "je bent er nog" heeft een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. Daarna wil je weer gewoon allerlei "normale" dingen op je agenda hebben en denk je niet meer over het feit dat het wel heel erg anders had kunnen lopen. :D

• #3.891
hahah lekker samen wandelen:D met wandelen de hartslag prima maar wat daarna gebeurd kan de hartslag wel is oplopen:D:P

Haha. Ik heb haar al op Facebook. Adres en tel. nr. ook maar meteen. Ik zat wat te rekken en toen zei ze; heb je deze stretchoefening wel eens geprobeerd. Ik dus lekker onnozel van nee, die is nieuw voor. Terwijl ik zo ongeveer alle rekoefeningen wel ken.:D;) En toen raakten we lekker aan de praat. Ze woont op een ruime km. van mn huis.:) En is een tikkie jonger als mij.;)

........En ja je bent er nog, maar dat heeft ook maar een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. En ja ik weet hoe snel dat gaat...../QUOTE]

Staat een beetje raar. Wat ik bedoel is het gevoel van "je bent er nog" heeft een houdbaarheidsdatum van een paar maanden. Daarna wil je weer gewoon allerlei "normale" dingen op je agenda hebben en denk je niet meer over het feit dat het wel heel erg anders had kunnen lopen. :D

Ik begreep wel wat je bedoelde.:) Ik ga er van uit dat ik morgen wat tempo kan maken. Ik slik sowieso beta-blockers de komende maanden, maar goed zoals je al zei. Het had anders kunnen aflopen. Vandaag 2km gelopen en 12km gefietst.:) Morgen ff lekker starten met mn programmatje wat ik in overleg met de artsen heb gemaakt.

moet toch lukken om genoeg te doen zonder die 150 hartslag te halen kerel.

En weer een dame ontmoet... heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat je nog bij die halfbloed was man :roflol: jij zit niet stil wah

Je had toch al een nieuwe vlam?

Wat bedoel je met houdbaarheidsdatum? Ga je dood?

• #3.894
moet toch lukken om genoeg te doen zonder die 150 hartslag te halen kerel.

En weer een dame ontmoet... heb ik wat gemist denk ik, ik dacht dat je nog bij die halfbloed was man :roflol: jij zit niet stil wah

Haha. Met wandelen zie je nog eens wat.:) In ruste is ie nog wat hoog. Rond de 95.

Je had toch al een nieuwe vlam?

Wat bedoel je met houdbaarheidsdatum? Ga je dood?

Ja, was leuk voor een paar weken. Hij bedoelde voordat ik weer mn oude dingen weer ga oppakken.

Zo, dit heb ik helemaal gemist. Ik hoop dat het beter met je gaat en dat alles goed gaat komen, vind je het niet heel eng?

• #3.896
Zo, dit heb ik helemaal gemist. Ik hoop dat het beter met je gaat en dat alles goed gaat komen, vind je het niet heel eng?

Heel eng, omdat ik het niet verwachtte toen ik een nachtje daar verbleef. D8 routinecheck-up, maar de dag erna werd ik gebeld dat ik mn spullen moest pakken, omdat het niet goed zat met de ECG en het hartfilmpje. Moet ik wel zeggen dat ik me v.a. 3 april al niet echt lekker voelde. Na de check-up en het slechte nieuws 2 weken in het ziekenhuis gebivakkeerd. Ik ben nog steeds herstellende merk ik. En ja, je staat er toch anders bij stil als voorheen.:)

Vandaag 4km gewandeld met Pumba; ff bij mn ouders geweest. Nu nog wat fietsen.;)

Laatst bewerkt:
  • #3.897
10km gewandeld met 5 kleine stukjes joggen en 1 sprintje van 10m. Het begin is gezet.:)
Morgen weer verder. I'm happy. :)

10km gewandeld met 5 kleine stukjes joggen en 1 sprintje van 10m. Het begin is gezet.:)
Morgen weer verder. I'm happy. :)

:roflol: Toch ff proberen he. Gewoon ff the feeling to be alive.
Ff kijken of je het nog kan. Geweldig.

Zeg wij zijn geen familie toch? ;):p

Haha net terug van een hart operatie en hij begint nou al gelijk aan 10km lopen:D

• #3.900
:roflol: Toch ff proberen he. Gewoon ff the feeling to be alive.
Ff kijken of je het nog kan. Geweldig.

Zeg wij zijn geen familie toch? ;):p

Zou best kunnen Ron. Ik moest het gewoon ff proberen. Morgen spierpijn.;)

Haha net terug van een hart operatie en hij begint nou al gelijk aan 10km lopen:D

Haha. Ik 2 stukken hoor: 2x5km. Vandaag was de marathon van Hoorn. Ik wil volgend jaar de 5 of 10km hier gaan doen.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven