AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
ik weet zeker dat je de grenzen van het toelaatbare gaat opzoeken en misschien wel overtreffen. Je bent gewoon een boefje. :p

Haha. Ik hou me vlpg lekker rustig. Die grenzen ga ik na mn revalidatie mss weer opzoeken.;)

Lol, krachttraining. Enfin, goed dat alles goed is verlopen in het hospitaal. En een goed herstel toegewenst. En doe Pumba, Dumba, Rumba, Cumba én Kasia de groeten.

Nee, vlpg geen medleys meer. Bedankt. Ik heb wel Cunja en Punja gehad en Kasia spreek ik bijna dagelijks. Onze relatie is na onze scheiding beter geworden. Ik zag in je log dat je flinke gewichten aan het verstouwen bent.:)

zolang je dat maar in je kop houdt dat je gezondheid voor gaat!

Ja, maatje. Ik kan nu niets anders als rustig aan doen;)

• #3.862
Vandaag weer een stukje langer gelopen. Ik doe nu alles lopend om weer wat in conditie te komen. Ik mag nog niet joggen, maar snelwandelen mag wel en dan ga ik bijna net zo snel als joggend.:)
Ga strax nog even wat lopen met Pumba op mn schouder;als we halverwege zijn ga ik op haar schouder zitten.;):)

Vandaag weer een stukje langer gelopen. Ik doe nu alles lopend om weer wat in conditie te komen. Ik mag nog niet joggen, maar snelwandelen mag wel en dan ga ik bijna net zo snel als joggend.:)
Ga strax nog even wat lopen met Pumba op mn schouder;als we halverwege zijn ga ik op haar schouder zitten.;):)

Hahaha ik loop ongeveer 10km/h op een 10km loopje. Volgens mij heb ik een keer gelezen dat jou snelwandelen zelfs sneller dan dat is. :eek:

• #3.864
Hahaha ik loop ongeveer 10km/h op een 10km loopje. Volgens mij heb ik een keer gelezen dat jou snelwandelen zelfs sneller dan dat is. :eek:

Das op korte afstanden. Ik heb met een snelwandelsprintje ooit eens 17,4km/u gehaald. Op lange afstanden zit ik rond de 7-8km/u. Op 400m zat ik op 12,1km/u. Maar dat haal ik vlpg nog niet...voor nu dan.;)

take it easy marco - je hebt maar 1 lichaam he

Haha. Ik doe het echt heel rustig aan. Veel wandelingetjes van 30-45 minuten. Fietsen doe ik niet graag, maar dat ga ik nog wel doen in het weekend.:) En zwemmen daar is het me nog te koud voor.:eek:

Goed bezig. Gaat helemaal goed komen met jou.

haha je kan het niet laten he...ach je lichaam geeft vanzelf wel aan of het kan of niet:), dus lekker doen zeg ik.

kijk lekker aan de wandel hier!

Goed te horen dat je weer aan het bewegen bent, misschien dat de revalidatie nog wel sneller gaat dan de medici verwachten ;)

• #3.872
Goed bezig. Gaat helemaal goed komen met jou.

Rustig aan. Komt wel goed.

haha je kan het niet laten he...ach je lichaam geeft vanzelf wel aan of het kan of niet:), dus lekker doen zeg ik.

Goed nieuws gehad.

kijk lekker aan de wandel hier!

Yeps.

Goed te horen dat je weer aan het bewegen bent, misschien dat de revalidatie nog wel sneller gaat dan de medici verwachten ;)

Het gaat zeker sneller als het half jaar-jaar wat er voor stond.

Ik mag weer wat tempo gaan maken zolang de hartslag maar onder 150 blijft. Dus v.a. morgen kan ik weer wat gaan trainen met hartslagmeter maar who cares about that>>>al zal ik met voetgewichten van 80kg moeten. Ik ben er blij mee. Verw8 alleen geen grootse dingen want dat mag ik helaas nog niet.

..........Ik mag weer wat tempo gaan maken zolang de hartslag maar onder 150 blijft. Dus v.a. morgen kan ik weer wat gaan trainen met hartslagmeter maar who cares about that>>>al zal ik met voetgewichten van 80kg moeten. Ik ben er blij mee. Verw8 alleen geen grootse dingen want dat mag ik helaas nog niet.
Hahahaha ik zie je al lopen met 2 halters aan je voeten.
Je wilt wel harder maar mag niet, best frustrerend. Maar ik weet uit ervaring (nee geen hartprobleem) dat als je je aan de aanwijzingen houdt de vooruitgang er wel is.
En dat je dan in ieder geval niet terug valt.

Dus rustig aan en maximaal herstellen. :D

Dat klinkt weer erg positief fijn kerel goed om te horen.

Hartslag onder de 150 houden moet niet zo;n probleem zijn toch?

Trainze kerel

Hoe gaat het maatje. te maken met een mindblow?
Wil wel lezen wat voor wandelingen jij onderneemt hoor. ;)
Dus laat even wat van je horen hier.

• #3.877
Hahahaha ik zie je al lopen met 2 halters aan je voeten.
Je wilt wel harder maar mag niet, best frustrerend. Maar ik weet uit ervaring (nee geen hartprobleem) dat als je je aan de aanwijzingen houdt de vooruitgang er wel is.
En dat je dan in ieder geval niet terug valt.

Dus rustig aan en maximaal herstellen. :D

Ja, nog ff rustig aan. Ik voel soms wel dat het weer redelijk gaat.

Dat klinkt weer erg positief fijn kerel goed om te horen.

Thanks.

Hartslag onder de 150 houden moet niet zo;n probleem zijn toch?

Trainze kerel

Krachttraining vlpg nog maar niet, maar ik ga vandaag beginnen met W1-D1-SW1 en SWS

Hoe gaat het maatje. te maken met een mindblow?
Wil wel lezen wat voor wandelingen jij onderneemt hoor. ;)
Dus laat even wat van je horen hier.

Haha. De trainingen (nou ja) zal ik gaan plaatsen. Heb idd ff last van mindblow. Beetje nerveus, omdat ik lang niet alles meer kan wat ik in het verleden wel deed.

Mindblow?

• #3.879

Had wat dingetjes gepland, maar kon ze nog niet uitvoeren, omdat ik er nog niet aan toe was. Voor morgen heb ik alvast wat gepland. Haalbare doelen moet ik bedenken vlpg. Ik wil wel een berg beklimmen, maar zal eerst over een paar heuveltjes moeten. Kleine stapjes. Morgen in ieder geval ff hakkebillen.:)

Goed om te lezen dat het al beter gaat man, succes morgen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven