Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Lekker man, zou wel mooi wezen als je zondag naar huis mag.
Kun je ook gezellig koninginnedag vieren met vrienden en familie.

Het wordt idd zondag; heb net een verpleegkundige en mn arts gesproken. Ik mag zelf kiezen of zondag, maandag of dinsdag. Herstellen doe ik liever in mn eigen bed.:)
Ga na de middag dan weg en krijg dan v.a. dinsdag wat therapie vlpg. Morgen lekker wandelen met mn kleine Pumba(beertje:D) op mn schouder. Ik zal gaan proberen om mn hele herstel te gaan loggen. Is mss ook wel leuk om te doen.

Koninginnedag komt net te vroeg voor me om er wat mee te gaan doen; ik ga wel ff een rondje door Hoorn maken met Pumba. Is een leuke extra attractie voor mensen. Ik krijg dan deze reacties meestal: :D:eek::thumbs::yes::):haar:

@Ron; ik heb je kaartje gehad. Een dame die de wheelflip doet; leuk. Heb ik zelf ook een aantal keren gedaan.:)

Laatst bewerkt:
goed nieuws man! top!

• #3.844
Laatst bewerkt:
  • #3.845
Ik ben weer thuis; lekker met Pumba een stukje gelopen. Morgen fietsen en lopen. Voelt wel wat vreemd nog, maar ik eet meteen een stuk lekkerder. V.a. morgen ga ik ook de logjes weer onveilig maken.;)

Fijn om te horen bro geniet ervan

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 18:28 ----------

Fijn om te horen!

Fijn om te horen

goed nieuws Marco, geniet er van en lekker alles op easy modus doen kerel.

lekker man weer thuis...je eigen ding he, keep it up!!!:)

• #3.849
Fijn om te horen bro geniet ervan

Fijn om te horen!

Fijn om te horen

Bedankt Hendrie.:)

goed nieuws Marco, geniet er van en lekker alles op easy modus doen kerel.

FF lekker rustig aan idd. Thanks:)

lekker man weer thuis...je eigen ding he, keep it up!!!:)

Ja, is weer lekker Fly. Dank je.:)

Vandaag door de stad (nou ja stad;)) in Hoorn gelopen door de drukte met mn kleine schat Pumba op mn schouder; leuke reacties wel.
Wandeling van een dik uurtje. Vanochtend een paar kleine oefeningen gedaan en nu ga ik nog wat crunches en wallcrunches doen. Slow modus.:)

Klinkt allemaal goed wat je doet. Hoop dat je snel weer terug bent.

Succes met je weg terug naar de top brah!
Mooi dat je al wat kleine oefeningen kan doen

• #3.852
Klinkt allemaal goed wat je doet. Hoop dat je snel weer terug bent.

Bedankt. Dat gaat nog wel een tijdje duren. Ik heb het advies gekregen om goed in beweging te blijven, maar met mate. Die hartkwaal kwam btw niet door het sporten...

Succes met je weg terug naar de top brah!
Mooi dat je al wat kleine oefeningen kan doen

Bedankt Sky. Ik moet nog wel wennen dat ik vlpg niet kan kogelstoot BP-en of ballistic bp of reguliere BP, maar dat kan ff niet anders; het moet nog wat helen allemaal.

Damn Dumba, eventjes niet komen kijken en BOOOOM, 2 operaties achter de rug, succes met het herstel mate !!

Nice, rustig an he ;)

• #3.855
Damn Dumba, eventjes niet komen kijken en BOOOOM, 2 operaties achter de rug, succes met het herstel mate !!

Bedankt maat. Herstel staat sowieso een half jaartje voor. Ik hoop dat ik dat kan versnellen door te wandelen:rolleyes:, fietsen:o en te zwemmen in het Ijsselmeer.

Absoluut, heel rustig aan.

Vandaag een uurtje gewandeld en 10 min. gefietst. Moet het weer lekker opbouwen.

hehhe hijs thuis en is al meteen weer bezig hoor! baas!

• #3.857
hehhe hijs thuis en is al meteen weer bezig hoor! baas!

Haha. Morgen begin ik aan de therapie en dan gaan ze kijken wat ik wel/niet kan gaan doen de komende tijd. Ik denk niet krachttraining al mag, maar ik wil toch jullie een beetje op de hoogte houden van mn herstel. Jammer van die kleine wedstrijdjes in juni/juli, maar dat zal nog niet gaan. Klimduin helaas ook niet, maar goed de gezondheid staat voorop.:)

Haha. Morgen begin ik aan de therapie en dan gaan ze kijken wat ik wel/niet kan gaan doen de komende tijd. Ik denk niet krachttraining al mag, maar ik wil toch jullie een beetje op de hoogte houden van mn herstel. Jammer van die kleine wedstrijdjes in juni/juli, maar dat zal nog niet gaan. Klimduin helaas ook niet, maar goed de gezondheid staat voorop.:)

ik weet zeker dat je de grenzen van het toelaatbare gaat opzoeken en misschien wel overtreffen. Je bent gewoon een boefje. :p

Lol, krachttraining. Enfin, goed dat alles goed is verlopen in het hospitaal. En een goed herstel toegewenst. En doe Pumba, Dumba, Rumba, Cumba én Kasia de groeten.

zolang je dat maar in je kop houdt dat je gezondheid voor gaat!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven