Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Onderdelen zien der goed uit maar die log mag wel eff een flink stuk hoger he maat:)

succes met de voorbereidingen voor de newcommers cup!

Hey marco,
ik weet niet precies waar de new commers cup zal zijn, maar ik zag dat je mee doet, evenals gert!
zou er een mogelijkheid zijn om met jou mee te rijden?:D
Of is dat heel erg uit de richting?

Nu een keer heel blijven.:o:)[/QUOTE]

dit is de belangrijkste mededeling
hou jezelf heel en loop jezelf niet voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.187
Hey marco,
ik weet niet precies waar de new commers cup zal zijn, maar ik zag dat je mee doet, evenals gert!
zou er een mogelijkheid zijn om met jou mee te rijden?:D
Of is dat heel erg uit de richting?

Je kunt meerijden als ik een beetje weet waar het is en als het niet te ver omrijden is. Tijdens zo'n dag ben ik altijd erg gefocust om het publiek te vermaken.;) Moet lukken met 4 ratjes mee.:o

dit is de belangrijkste mededeling
hou jezelf heel en loop jezelf niet voorbij[/QUOTE]

Absoluut. Heel blijven na een vreselijk 2010. Het einde van het jaar gaat wel weer erg lekker.:D

• #1.188
Ik heb mijn schema wat aangepast, om zo de sprint meer te ontlasten:o.
Geen lange afstanden meer, want wat heb je daar aan??? als 60m het langste is wat gelopen dient te worden.

1.Borst Rug Sprint
2.Buik Onderrug Sprongkracht
3.Biceps triceps Onderdelen
4.Rust
5.benen
6.Schouders
7.Rust

Ziet er wel relaxed uit.:)

Heb jij een conan wheel thuis staan? Hoe kun je trouwens in afstanden praten als je in een cirkel loopt? Tuurlijk kun je de omtrek uitrekenen en zo dus de afstand bepalen maar het is gebruikelijk de graden te noteren.

Die duck walk zou ik ook wel willen trainen die hebben wij niet.

• #1.190
Heb jij een conan wheel thuis staan? Hoe kun je trouwens in afstanden praten als je in een cirkel loopt? Tuurlijk kun je de omtrek uitrekenen en zo dus de afstand bepalen maar het is gebruikelijk de graden te noteren.

Die duck walk zou ik ook wel willen trainen die hebben wij niet.

Ik heb geen conan's wheel thuis staan, maar pak de curlstang en ga daar mee lopen...vandaar de afstanden.:)

• #1.191
Vandaag deload op mijn manier;)

Rug
BOR 8x50/T-bar row 8x64/1 hand row 10x25
BOR 6x60/T-bar row 6x69/1 hand row 10x30

Borst
Kogelstoot BP
2x10x20

BB-pull-over/smal BP
8x20/12x20

Do it in the mix
Fly/lying french press
10x10/10x10

-Smal BP 15x20/fly 10x10/french press 8x10/kogelstoot BP 6x20
-BOR 8x50/T-bar row 10x64/1 hand row 10x25/smal t-bar row 10x30/twist 50x/crunch 20x/kogelstoot BP 8x20/crunch 20x/nosebreaker 8x20

Ik voelde de gewichten van gisteren en eergisteren nogal vandaar deze lichte workout:o:) Mijn benen voelen aan alsof iemand er met een deegroller van 10.000kg over heen is gegaan. Oh what a fun die Strong Man trainingen ;)

toch zeer mooi voor een 'lichte' workout bro!:thumbs:

Train je eigenlijk nog steeds thuis marco?

Voortaan je logje nog beter in de gaten houden, concurent!:D

Zat net nog op duckwalks te zoeken en kwam wat oude foto's van je tegen Marco. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nice deadlift, mooie actie pic.

Verder is het goed dat je nu wat zwaarder bent want hier mocht toch wel wat gewicht bij. ;)

• #1.199
Zat net nog op duckwalks te zoeken en kwam wat oude foto's van je tegen Marco. :D

Nice deadlift, mooie actie pic.

Verder is het goed dat je nu wat zwaarder bent want hier mocht toch wel wat gewicht bij. ;)

Ha ha leuke foto's. Die duckwalk is wel echt mijn ding. Zal Katrinus (links) leuk vinden. Ik won het dik van hem en hij toch wel wat zwaarder.;)
Die DL was 190/200???

Was idd 190kg volgen RDP. Heb je trouwens tips voor de duckwalk? Waar moet je op letten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven