dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Is ook heel makkelijk. Ik wist er geen naam van vandaar hupsen.

Soms pak ik een steen op en til die naar de borst...stonerow. En zo kom je tot een heel woordenboek.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo ben ik op zoek naar een grote zware schakel van een ankerketting om "AnchorchainshackleFarmersWalks" te gaan doen.![]()

Chuck moet je eigenlijk ook wel horen natuurlijk!Leukste is nog als je de filmpjes zonder muziek bekijkt. Humor ten top!
Ik zie Marco al zo gaan.

Chuck moet je eigenlijk ook wel horen natuurlijk!
Maare..?
Zo'n duckwalk als Dumba bedoelt, is gewoon een halter in je armen houden als bij eenZercher squat, en een stukje gaan lopen dan..?

In ieder geval toepasselijker dan "Zo zal het zijn" van Rob De Nijs!Ja, met foto's is het veel leuker en begrijpelijker. De conan's wheel heb ik Merchtem (belgie) nog gedaan. Ik dacht dat ik ver kwam, maar de 1 na de ander haalde meer. Tijd voor revanche.
Eye of the tiger is wel een toepasselijk liedje.![]()

http://www.youtube.com/watch?v=MLDvpY88UBwIn ieder geval toepasselijker dan "Zo zal het zijn" van Rob De Nijs!![]()
Dam hier wordt al odd getraind! Moet na de exaams mss ook wa odd fixe anders ben ik ****ed![]()
)Die moest ik daarnet even zoekenvoor mijn moeder, vandaar...![]()

dumba, hoe dik zijn de handles van farmers walk?
wil er zo 2 gaan knutselen![]()

Die zijn toch gewoon 28mm..?dumba, hoe dik zijn de handles van farmers walk?
wil er zo 2 gaan knutselen![]()

Die zijn toch gewoon 28mm..?
Maar hoe dikker ze zijn, hoe zwaarder het is voor je handen om je grip te houden.
Dus om mee te trainen is het misschien niet zo'n gek idee om een dik handvat te nemen.
Just my 2c.![]()