Fitness Seller

Contest Log Pun intended

Wat ontzettend kut man.....voor jou en voor @HillR.........hopelijk valt t toch allemaal mee en kunnen jullie in ieder geval lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!
Enne v.w.b. het moment van foto's maken......volgens mij boeit dat vrij weinig want man wat ben je toch een beest.....:flexgrin::flexgrin::flexgrin:

• Topic Starter Topic Starter
Wat ontzettend kut man.....voor jou en voor @HillR.........hopelijk valt t toch allemaal mee en kunnen jullie in ieder geval lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!
Enne v.w.b. het moment van foto's maken......volgens mij boeit dat vrij weinig want man wat ben je toch een beest.....:flexgrin::flexgrin::flexgrin:

Thanks maatje! Helaas weinig verandering, net uit bed en dat was echt hel, maar dat komt omdat alles extra stijf is dan. Het lopen gaat na een goede massage van de rechterbil nu wel een stuk beter=duurt langer voor de pijn opbouwt naar niet te doen. Dus ik blijf vooral veel bewegen in de hoop dat dat helpt!

Thanks maatje! Helaas weinig verandering, net uit bed en dat was echt hel, maar dat komt omdat alles extra stijf is dan. Het lopen gaat na een goede massage van de rechterbil nu wel een stuk beter=duurt langer voor de pijn opbouwt naar niet te doen. Dus ik blijf vooral veel bewegen in de hoop dat dat helpt!
Bewegen helpt zeker voor je mobiliteit Pun
Loopband, crosstrainer......misschien goodmornings....niet te diep ;)

• Like
Waarderingen: Vonk
Bewegen helpt zeker voor je mobiliteit Pun
Loopband, crosstrainer......misschien goodmornings....niet te diep ;)

Ja ik zal zoveel mogelijk proberen te bewegen, het is alleen zo dat na x tijd de pijn opbouwt naar ver boven mijn pijngrens en ik genoodzaakt ben een houding te zoeken die de pijn volledig wegneemt. Oefening baart kunst en wie weet kan ik mezelf trainen Mn pijngrens te verleggen.

Ja ik zal zoveel mogelijk proberen te bewegen, het is alleen zo dat na x tijd de pijn opbouwt naar ver boven mijn pijngrens en ik genoodzaakt ben een houding te zoeken die de pijn volledig wegneemt. Oefening baart kunst en wie weet kan ik mezelf trainen Mn pijngrens te verleggen.
Dagelijks je oefeningen doen.....mits de pijn het toestaat...maakt een verschil
Kun je wel slapen? (op je rug?)

• Like
Ja slapen gaat goed op mijn zij en ik wordt wakker op mn rug. De lyrica werkt op de GABA receptoren dus daar wordt je ook redelijk suf/relaxt van, wat goed helpt om te kunnen slapen. Alleen het uit bed komen is wel echt drama :o

Laat die bil van je maar extra masseren dan :D

• Like
Misschien vraag die al vaker gesteld is.

Kan je hieraan niet worden geopereerd oid?

• Like
Misschien vraag die al vaker gesteld is.

Kan je hieraan niet worden geopereerd oid?

Ik ben in 2016 geopereerd in Keulen door een van de beste neurochirurgen van Europa aangaande hernia’s.

https://www.zorgkaartnederland.nl/zorgverlener/neurochirurg-simons-p-j-g-p-279717

Maar de kans dat je weer een hernia krijgt blijft altijd aanwezig helaas. Zwakke rug is ook een familiekwaal aan moeders kant helaas. Mijn moeder heeft neurostimulators in haar rug (elektroden die ze kan bedienen) om de pijn te onderdrukken. Zonder haar had ik ook nooit geweten dat er medicijnen zoals Lyrica bestaan die gewoon echt ontzettend goed werken.

Nu eerst maar even aanzien hoe het verloopt en dan eventueel toch weer een MRI laten maken en indien nodig weer opereren. Zie ook Mn log van 2016 over hoe het toen allemaal is gegaan.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/puns-wedstrijdlog.396849/

Laatst bewerkt:
Mooi klote, zeker als je zo intensief met je sport bezig bent als jij. Succes.

• Like
  • Like
Wow wat ben je gul ondanks de pijn :o;) thnxs

• Like
Komt door de medicijnen :roflol:

Maar ik heb 2 jaar geleden de combi van pregabaline, tramadol, amytriptiline en diclofenac mee mogen maken..
zo dat is wel een zware combinatie.. :eek::angstig:

masseren/bewegen kan heel goed helpen! men noemt dat ook wel de 'gate control theory of pain', het lichaam is zo gebouwd dat als je op de plek van pijn masseert/bewegingen maakt, het er voor zorgt dat er ook daadwerkelijk remmende pijn signalen naar je hersenen worden gestuurd :)
inb4 @HillR boos op mij omdat ze hierdoor nog meer moet gaan masseren :roflol:

veel beterschap en hopelijk kan je nog genieten van je vakantie! :kiss:

Was zeker een zware combinatie, als je beseft dat ik op 1800mg Pregabaline en 400mg tramadol zat op t hoogtepunt :eek: High as a kite :roflol:

Nu probeer ik het met wat minder :)

@HillR masseert me nu 3x per dag, ik heb het wel echt enorm getroffen :heart:

En dankjewel @Zeenius gaat vast wel goed komen met wat alcohol bovenop de medicatie :D

Ik wens jullie alvast een fijne vakantie....ik hoop dat jullie toch wat kunnen genieten samen.....;)

• Like
Damn.. 2 dagen na het voorval pas gelezen. Echt balen.

Ik vind dat je het (voorlopig) nog echt goed opneemt. Ik zou gek worden als een oude blessure terug komt als ik net een goede reeks aan het neerzetten ben

• Like
Thanks @mouss ik baal ook echt enorm, vlak voor de vakantie en midden in de contest.. Maar goed, we gaan gewoon door en eerst lekker genieten in de zon! Warme weer zal me vast ook goed doen :)

• Like
Terug
Naar boven