- Waardering
- 1.759
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel als ze niet hard slijten door skère ecto benen..Jeans van 200-300 euro zijn daarin tegen wel vrij normaal![]()
Godver Pun! ik Las het vanmorgen al..wat een doffe ellende weer!Zo gisteren nog heerlijk kunnen trainen! Chest delts biceps
Maar dan vanmorgen slaat het noodlot weer toe.. bijna exact 2 jaar na mijn hernia in 2016, moest ik vanmorgen net uit bed niesen.. En jawel, uitstraling in het been en kan niet meer zitten, niet meer lopen.. Alleen liggen in de juiste houding.
Voor nu betekend dat eerst met medicijnen de pijn verdraagzaam maken zodat we er op vakantie zo min mogelijk ongemakken van ondervinden. Ik beperk me eerst tot ibu, paracetamol en pregabaline. De tramadol doet in principe niets tegen neuropathische zenuwpijn, maar bedwelmd alleen maar. En ik wil toch een beetje voorkomen dat ik net als in 2016 als een zombie de vakantie doorbreng. Wat dat betreft is de pregabaline hetgeen waar al Mn hoop op is gevestigd. Begin met 3x daags 150mg, maar als ik moet verhogen dan zal ik dat niet laten.
Maandag vast een doorverwijzing vragen voor een MRI, de uitstraling is hetzelfde als in 2016, dus ik vermoed wederom de L5-S1Super kansloos hoe dat weer zo geëvolueerd is en door een nies weer helemaal naar de klote is.
Qua trainen voor nu even niets, als de pregabaline zn werk doet ga ik wat ik tot nu toe heb bereikt proberen te behouden en ik hoop er nog iets aan vet af te krijgen. Verder maar even kijken wat het beste moment is voor het maken van de foto’s.
Het is wat het is en we laten ons niet zomaar weer uit t veld slaan!
. Ik hoop dat je ongelijk hebt en dat het wat anders is. Vandaag pijnstillers en platliggen, maar probeer zodra het kan in beweging te blijven en stukken te lopen. Diclofenac lijkt me ook geschikt als pijnstiller is een stuk sterker als Ibuprofen maar je voelt je er verder heel normaal mee. Sterkte man!. Probeer de positiviteit erin te houden (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).

Mijn kleine rots in de branding!
Gelukkig had ik al stoelen met extra beenruimte gereserveerd!