MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Shit man.. dat is echt klote. Beterschap kerel!

• Like
Waarderingen: Vonk
pff wat klote man...beterschap.

• Like
Jezus dit soort dingen gebeuren altijd net voor je vakantie... spoedig herstel gewenst en hopelijk heb je er niet al te veel last van op vakantie!

• Like
Shit ouwe, dat is fucked up. Beterschap!

• Like
Pfff klote maat, toch niet opnieuw he? :(

Hopelijk valt het allemaal mee en trekt het opnieuw weg...
Veel beterschap man, houd je goed.

• Like
Wat een slecht nieuws. Sterkte namens een fan.

• Like
Shit man, ik hoop dat je ongelijk krijgt en het nog enigszins meevalt. Sterkte.

• Like
Damn pun .. sterkte kerel !

• Like
Wauw, wat een kutnieuws.. en dat door een nies :( beterschap.

• Like
Kutzooi! Niesen geeft meer druk op het lijf dan menig mens denkt. Zit echt heel veel kracht achter, dus ik herken het direct! Heel veel sterkte man. Hoop dat je het met meds kunt onderdrukken en in ieder geval samen van een leuke vakantie kunt genieten.

Keep it up!

• Like
Sterkte!

• Like
Jeans van 200-300 euro zijn daarin tegen wel vrij normaal :rolleyes:
Wel als ze niet hard slijten door skère ecto benen..
Zo gisteren nog heerlijk kunnen trainen! Chest delts biceps :cool:

Maar dan vanmorgen slaat het noodlot weer toe.. bijna exact 2 jaar na mijn hernia in 2016, moest ik vanmorgen net uit bed niesen.. En jawel, uitstraling in het been en kan niet meer zitten, niet meer lopen.. Alleen liggen in de juiste houding.

Voor nu betekend dat eerst met medicijnen de pijn verdraagzaam maken zodat we er op vakantie zo min mogelijk ongemakken van ondervinden. Ik beperk me eerst tot ibu, paracetamol en pregabaline. De tramadol doet in principe niets tegen neuropathische zenuwpijn, maar bedwelmd alleen maar. En ik wil toch een beetje voorkomen dat ik net als in 2016 als een zombie de vakantie doorbreng. Wat dat betreft is de pregabaline hetgeen waar al Mn hoop op is gevestigd. Begin met 3x daags 150mg, maar als ik moet verhogen dan zal ik dat niet laten.

Maandag vast een doorverwijzing vragen voor een MRI, de uitstraling is hetzelfde als in 2016, dus ik vermoed wederom de L5-S1 :( Super kansloos hoe dat weer zo geëvolueerd is en door een nies weer helemaal naar de klote is.

Qua trainen voor nu even niets, als de pregabaline zn werk doet ga ik wat ik tot nu toe heb bereikt proberen te behouden en ik hoop er nog iets aan vet af te krijgen. Verder maar even kijken wat het beste moment is voor het maken van de foto’s.

Het is wat het is en we laten ons niet zomaar weer uit t veld slaan!
Godver Pun! ik Las het vanmorgen al..wat een doffe ellende weer!

Hoop oprecht dat het niet jullie vakantie verknalt! Take care big guy!

• Like
Pff klote maatje, hopelijk valt het allemaal mee.. precies voor je vakantie ook ellende zeg. Sterkte bro

• Like
Klote vent, veel sterkte en hopelijk kan je nog voluit genieten van je vakantie.

• Like
Verdomme kerel :mad:. Ik hoop dat je ongelijk hebt en dat het wat anders is. Vandaag pijnstillers en platliggen, maar probeer zodra het kan in beweging te blijven en stukken te lopen. Diclofenac lijkt me ook geschikt als pijnstiller is een stuk sterker als Ibuprofen maar je voelt je er verder heel normaal mee. Sterkte man!. Probeer de positiviteit erin te houden (ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).

• Like
Sterkte man, sucks monkeyballs.

• Like
Sterkte broeder!!.....thnxs ;)

• Like
Zoals eerder gezegd, snel beter !!

• Like
Klote man! Sterkte. In februari had ik een hernia die ook aan het licht kwam via niezen. Schoot er toen ook lekker in.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks iedereen!! Voelt net alsof ik een beterschapskaart heb gekregen nu :heart:

Doet me serieus goed! :cool:

Ik probeer elk half uurtje even wat heen en weer te lopen. Voor de rest is er WK als vermaak en houd ik Mn voeding bij in MFP, zodat ik wel op koers blijf!

Verder zorgt @HillR natuurlijk ontzettend goed voor me in alle opzichten :heart: Mijn kleine rots in de branding!

Het gekke is dat ik op de plek waar ik geopereerd ben, altijd een stukje littekenweefsel had, wat een beetje uitstak als een bobbeltje van 3cm lang en ongeveer 0,75cm uitstak naar buiten. Nu is dat hele bobbeltje verdwenen, dus wellicht heeft het niesen dat ergens heen geduwd. @HillR heeft gevoeld en gezocht, maar hij lijkt compleet verdwenen, echt super vaag :dunno:

Nu hopen dat de Pregabaline snel zn werk gaat doen, in elk geval nog voor de vlucht, anders wordt het toch een beetje drama om 3u rechtop te zitten. Maar komt vast goed, been there, done that in 2016 :o Gelukkig had ik al stoelen met extra beenruimte gereserveerd!

Nogmaals dank voor alle steunbetuigingen!

Terug
Naar boven