- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan vast wel wat sterkers krijgen van je huisarts lijkt mij met een hernia, kun je vast een goede vakantie hebben
Paar benzos in het vliegtuig doen ook altijd wonderen

Laat het nog een troost zijn dat je iig een top fysiek hebt
Als je ondanks alles nog een skere ecto was geweest dan was het helemaal zuur![]()

Je wilt natuurlijk ook zo min mogelijk van die t*ring zooi in je lichaam poppen.

Je wilt natuurlijk ook zo min mogelijk van die t*ring zooi in je lichaam poppen.

Ik snap je punt
. Echter praten sommige er wel erg luchtig over valt me vaker op. Het blijft gewoon een berg zooi die je zo min mogelijk wilt nemen. Uiteraard als het niet anders kan dan moet het wel. Het zijn geen snoepjes die je op vreet.Ga je Hill jullie koffers laten tillen? Heb jij rust wat dat betreft en zij extra workout!![]()

Er zitten wieltjes op, denk dat ik op twee koffers ga liggen en dan mag @HillR duwen![]()

Tren, okay. Vooruit, dat kan ik handelen.
Maar ik heb 2 jaar geleden de combi van pregabaline, tramadol, amytriptiline en diclofenac mee mogen maken.. Dan is tren een eitje hoor, ik heb hem nog nooit zo zien veranderenDus als het even kan blijft dat mooi thuis
Kon ik vanmorgen maar opnieuw doen 
Ik snap je punt. Echter praten sommige er wel erg luchtig over valt me vaker op. Het blijft gewoon een berg zooi die je zo min mogelijk wilt nemen. Uiteraard als het niet anders kan dan moet het wel. Het zijn geen snoepjes die je op vreet.
Pregabaline (Lyrica) is een ontzettend zware en goed werkende neuropathische pijnstiller die werkt op het GABA systeem. Het duurt alleen een dag of 5-7 voor het echt zn werk doet. Diazepam heb ik liggen, eveneens nog 3 dozen tramadol, dus als het moet gaat er voor de vlucht wat extra ondersteuning bij![]()