MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Damn brah..sterkte en beterschap.

• Like
Waarderingen: Vonk
Kut zeg! Kan je wel genieten van je vakantie? Sterkte

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen!

Ik hoop t @Pillz en anders vorder ik het terug via de verzekering. Gaan het sws proberen natuurlijk. Of ik nu op de bank lig of aan het zwembad zou niet uit moeten maken en de medicijnen bieden hoop! Blij dat ik die nog had en nog te gebruiken zijn tot 9-2018.

Soms vraag ik me weleens af of al die ellende dit fysiek dan waard is :o En of ik die hernia’s ook zonder dat zware trainen zou hebben gehad.. schiet je niks mee op natuurlijk, maar toch :rolleyes:

upload_2018-6-16_20-3-9.jpeg

Laat het nog een troost zijn dat je iig een top fysiek hebt
Als je ondanks alles nog een skere ecto was geweest dan was het helemaal zuur ;)

Je kan vast wel wat sterkers krijgen van je huisarts lijkt mij met een hernia, kun je vast een goede vakantie hebben

Paar benzos in het vliegtuig doen ook altijd wonderen

• Like
Je kan vast wel wat sterkers krijgen van je huisarts lijkt mij met een hernia, kun je vast een goede vakantie hebben

Paar benzos in het vliegtuig doen ook altijd wonderen

Pregabaline (Lyrica) is een ontzettend zware en goed werkende neuropathische pijnstiller die werkt op het GABA systeem. Het duurt alleen een dag of 5-7 voor het echt zn werk doet. Diazepam heb ik liggen, eveneens nog 3 dozen tramadol, dus als het moet gaat er voor de vlucht wat extra ondersteuning bij :)

Dikke kut man die hernia, heel veel beterschap toegewenst.

• Like
Je wilt natuurlijk ook zo min mogelijk van die t*ring zooi in je lichaam poppen.

Eens, als ik tramadol kan laten liggen scheelt dat echt een berg, dat is troep eerste klas, maar wellicht voor de vlucht een noodzakelijk kwaad. Nog 2 dagen dus wie weet gaat het dan al beter, hoop doet leven :)

Ga je Hill jullie koffers laten tillen? Heb jij rust wat dat betreft en zij extra workout! :D:flexgrin:

• Like
Tren, okay. Vooruit, dat kan ik handelen. :emo:

Maar ik heb 2 jaar geleden de combi van pregabaline, tramadol, amytriptiline en diclofenac mee mogen maken.. Dan is tren een eitje hoor, ik heb hem nog nooit zo zien veranderen :haha: Dus als het even kan blijft dat mooi thuis :grinny:

:kiss:

Hier moest ik wel ff van hard op lachen.
:D
Ik snap je punt;). Echter praten sommige er wel erg luchtig over valt me vaker op. Het blijft gewoon een berg zooi die je zo min mogelijk wilt nemen. Uiteraard als het niet anders kan dan moet het wel. Het zijn geen snoepjes die je op vreet.

Tren, okay. Vooruit, dat kan ik handelen. :emo:

Maar ik heb 2 jaar geleden de combi van pregabaline, tramadol, amytriptiline en diclofenac mee mogen maken.. Dan is tren een eitje hoor, ik heb hem nog nooit zo zien veranderen :haha: Dus als het even kan blijft dat mooi thuis :grinny:

:kiss:

Ja het is allemaal troep :( Kon ik vanmorgen maar opnieuw doen :o

Ik snap je punt;). Echter praten sommige er wel erg luchtig over valt me vaker op. Het blijft gewoon een berg zooi die je zo min mogelijk wilt nemen. Uiteraard als het niet anders kan dan moet het wel. Het zijn geen snoepjes die je op vreet.

Idd. Het is echt noodzakelijk kwaad.

Pregabaline (Lyrica) is een ontzettend zware en goed werkende neuropathische pijnstiller die werkt op het GABA systeem. Het duurt alleen een dag of 5-7 voor het echt zn werk doet. Diazepam heb ik liggen, eveneens nog 3 dozen tramadol, dus als het moet gaat er voor de vlucht wat extra ondersteuning bij :)

Ah, kende het niet. GABA spulletjes doen altijd wel goed z'n werk

• Like
Terug
Naar boven