Fitness Seller

Contest Log Pun intended

• Topic Starter Topic Starter
Inmiddels een flinke voorraad tramadol meegekregen :D Zijn wel 100mg tabletten met vertraagde afgifte, dus moet dit weer even anders inpassen in m’n medicatieschema :rolleyes: Overigens denk ik dat ik met deze wel beter af ben en minder pieken en dalen heb, maar we gaan het meemaken ;)

Met 120x100mg ben ik in elk geval even zoet :p

Ik merk dat je toch nog af en toe aan een beetje trainen toe komt, Pun. Probeer je daarbij ook pulldowns? Voor mij (heb chronische herniaklachten) is dat zo'n beetje de enige oefening die verlichting geeft.

Klopt een klein beetje pompwerk in de gym, met tussenpozen op een bankje liggen om de pijn in een bepaalde houding te neutraliseren. De lat pully heb ik nog niet geprobeerd, zal dit morgen eens doen! Thanks voor de tip ouwe! :cool: :thumbs:

Inmiddels een flinke voorraad tramadol meegekregen :D Zijn wel 100mg tabletten met vertraagde afgifte, dus moet dit weer even anders inpassen in m’n medicatieschema :rolleyes: Overigens denk ik dat ik met deze wel beter af ben en minder pieken en dalen heb, maar we gaan het meemaken ;)

Met 120x100mg ben ik in elk geval even zoet :p

Biertjes drinken zit er ook niet in zeker met zo'n cocktail aan medicatie?

• Like
Waarderingen: Vonk
Biertjes drinken zit er ook niet in zeker met zo'n cocktail aan medicatie?

Biertjes kan nog wel, niet teveel max 10 verspreid over de dag :o

Sterke drank is een no go ivm tramadol, dan kun je resptirory failure krijgen en dat lijkt me niks :p

Haha, leuke combo drank en medicatie... dat je uberhaupt nog ademt :p

• Like
  • Like
Ik heb het echt met jullie te doen hoor. Godver de godver. Mijn laatste hernia zat ik na dagen slecht slapen gewoon ff te tranen hoor. Wat een taaie shit is dat zeg. Sterkte en probeer nog te genieten beiden!

• Like
Da's nog redelijk te doen dan ;)

Ja ik vermaak me wel hoor hier :D

Ik heb het echt met jullie te doen hoor. Godver de godver. Mijn laatste hernia zat ik na dagen slecht slapen gewoon ff te tranen hoor. Wat een taaie shit is dat zeg. Sterkte en probeer nog te genieten beiden!

Thanks Chris! Ik herken meteen wat je bedoelt, ik ken ook geen andere pijn die je zo kan vloeren en gevloerd kan houden.

Maar we genieten volop! Het is hier prachtig, aan alles is gedacht en ook het personeel is medelevend en flexibel naar ons toe. Dus het ontbreekt ons aan niets hier! :engel:

Dude.... zit je de hele dag aan het zwembad een beetje karma uit te delen? :) Ik krijg iedere keer: Je moet eerst 10 andere mensen karma geven, en dat tellertje loopt niet naar beneden :(
Maar thanks :thumbs:

Dude.... zit je de hele dag aan het zwembad een beetje karma uit te delen? :) Ik krijg iedere keer: Je moet eerst 10 andere mensen karma geven, en dat tellertje loopt niet naar beneden :(
Dat vraag ik me ook al af! Pun is behoorlijk vrijgevig!

• Like

Dat vraag ik me ook al af! Pun is behoorlijk vrijgevig!

What Goes around comes around toch?! Daarom heb ik ook weer een hernia :roflol:

Anyway een kleine shape update vanuit het ontzettend warme Griekenland :)

Sta een beetje scheef, duh.. En ook abs aanspannen gaat maar half :o Toch Mn best gedaan er nog wat van te maken :engel:

upload_2018-6-26_8-30-8.jpeg

Nog steeds sexy AF man :cool::cool:

What Goes around comes around toch?! Daarom heb ik ook weer een hernia :roflol:

Anyway een kleine shape update vanuit het ontzettend warme Griekenland :)

Sta een beetje scheef, duh.. En ook abs aanspannen gaat maar half :o Toch Mn best gedaan er nog wat van te maken :engel:

upload_2018-6-26_8-30-8.jpeg
Hier kun je geloof ik de contest al mee winnen:roflol:

Blij dat je ondanks alles een goede dosis zelfspot hebt:D

• Like
Haha dat moet ook wel met mijn leven :D
Verdomme..ben ik keihard karma aan het strooien..krijg ik dit..

De volgende fout is opgetreden:
Je moet eerst aan 10 andere leden Karma geven vooraleer je weer aan dezelfde persoon kan geven.

:sad:

• Like
Feelsbadman :(

Je houdt nog goed staande, respect.
Inderdaad kut voor je vakantie en voor Hill, maar zo te zien vermaken jullie je
eigen nog wel:thumbs:
En shape ziet er nog steeds dik uit:cool:
Sterkte me de pain killers, maar goed dat die vlooien dingen er zijn:D:D

• Like
Je houdt nog goed staande, respect.
Inderdaad kut voor je vakantie en voor Hill, maar zo te zien vermaken jullie je
eigen nog wel:thumbs:
En shape ziet er nog steeds dik uit:cool:
Sterkte me de pain killers, maar goed dat die vlooien dingen er zijn:D:D

Dank je man! Het wordt wel met de dag zwaarder, gewenning van de tramadol en je kunt niet maar blijven verhogen. Van de huidige dosering sloeg de arts hier al vol verbazing bijna van zn stoel :roflol: Om nog maar te zwijgen van de dosis lyrica die ik neem :o Zou zo fijn zijn als die eens begon met werken, maargoed geduld is een schone zaak I guess :) Ik hoop nog een beetje te kunnen knallen thuis en dan nog vette foto’s maken :cool: Ga er alles aan doen nog, pijn of geen pijn. Maar zo eerst om 13u een ancient Greek Deep Tissue massage :D

Terug
Naar boven