- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Biertjes kan nog wel, niet teveel max 10 verspreid over de dag
Sterke drank is een no go ivm tramadol, dan kun je resptirory failure krijgen en dat lijkt me niks![]()

Gewoon gaan liggen en ogen dicht
37 graden is 37 graden![]()

Pun, begrijp niet helemaal dat die massage chill is terwijl je amper kan lopen? Geen last van die hernia als die griek in je rug begint te porren?

. Een hele strip in 1x dat is op zijn minst 500mgAvondje kleppen en een strip tramadol achter de kiezen eindigde bij mij in aantal keer braken, voor de rest beetje vaagheid.![]()
geen wonder dat je dan zonder tolerantie boven de pot hangt 

Best wel eigenlijk, het is hier ook erg mooi weer
OT: heeft zo'n massage dan ook een wat pijnverzachtende werking?

Ik lees dit allemaal nu pas maar damn wat kut gewoon.
Zoals al vaak is gezegd wel een goede instelling dat je er maar het beste van maakt. Ik zou het niet kunnen hoor. Hopelijk in NL dat ze er iets aan kunnen doen

Het is echt klote maat, ik hoop van harte dat je een spoedig herstel hebt...Eerlijk gezegd doet het me zo’n pijn en zou ik als het kon meteen vanavond naar Keulen zijn gegaan zodat ik morgen onder het mes kan.
Eerlijk gezegd doet het me zo’n pijn en zou ik als het kon meteen vanavond naar Keulen zijn gegaan zodat ik morgen onder het mes kan.
Het is echt klote maat, ik hoop van harte dat je een spoedig herstel hebt...

Ja dat snap ik dan ook wel weer.
Hopen dat ze je weer kunnen helpen
Toen je destijds de operatie onderging, was je direct na de operatie al verlost van de pijn? Of trok dit gedurende herstel meer weg?