AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Geniet van je massage zo :)
Happy end included?

Pun, begrijp niet helemaal dat die massage chill is terwijl je amper kan lopen? Geen last van die hernia als die griek in je rug begint te porren?

• Like
Waarderingen: Vonk
Biertjes kan nog wel, niet teveel max 10 verspreid over de dag :o

Sterke drank is een no go ivm tramadol, dan kun je resptirory failure krijgen en dat lijkt me niks :p

Avondje kleppen en een strip tramadol achter de kiezen eindigde bij mij in aantal keer braken, voor de rest beetje vaagheid. :p

• Topic Starter Topic Starter
Oh vandaar "Diep op zijn grieks :p", succes man

Gewoon gaan liggen en ogen dicht
37 graden is 37 graden :cool:

Jahoor jongens, gaat ie lekker?! :p

Pun, begrijp niet helemaal dat die massage chill is terwijl je amper kan lopen? Geen last van die hernia als die griek in je rug begint te porren?

Ik was ook wat huiverig, maar het is goed uitgepakt. Uiteindelijk geef je van te voren aan dat je een hernia hebt en waar hij hard mag masseren en waar helemaal niet of zachtjes. Gelukkig een pientere kerel die weet wat ie doet en het begreep :)

Avondje kleppen en een strip tramadol achter de kiezen eindigde bij mij in aantal keer braken, voor de rest beetje vaagheid. :p
. Een hele strip in 1x dat is op zijn minst 500mg :roflol: geen wonder dat je dan zonder tolerantie boven de pot hangt :D

Best wel eigenlijk, het is hier ook erg mooi weer :cool:

OT: heeft zo'n massage dan ook een wat pijnverzachtende werking?

Nee helaa niet, maar het doet wonderen voor alle spieren die ik overbelast door het hinken, het strompelen en het verhouden vanwege de pijn :)

Ik lees dit allemaal nu pas maar damn wat kut gewoon.
Zoals al vaak is gezegd wel een goede instelling dat je er maar het beste van maakt. Ik zou het niet kunnen hoor. Hopelijk in NL dat ze er iets aan kunnen doen

• Like
Bestaat de kans dat je weer onder het mes moet?

• Like
Ik lees dit allemaal nu pas maar damn wat kut gewoon.
Zoals al vaak is gezegd wel een goede instelling dat je er maar het beste van maakt. Ik zou het niet kunnen hoor. Hopelijk in NL dat ze er iets aan kunnen doen

Dank fanaat! Enorm kut, maar we gaan gewoon door. Hopelijk in NL weer voortvarende zorg mbt MRI en eventuele doorverwijzing neurochirurg. We gaan het weer meemaken. Eerst nog die 3u vlucht zien te overleven donderdag :eek:

Bestaat de kans dat je weer onder het mes moet?

De kans is groter van wel dan van niet. Denk dat het weefsel wederom het foramen heeft verlaten en het vlies doorbroken heeft. De pijn die ik ervaar is ook hetzelfde als 2 jaar geleden :mad:

Damn dat zou wel zuur zijn man :(

• Like
Toen je destijds de operatie onderging, was je direct na de operatie al verlost van de pijn? Of trok dit gedurende herstel meer weg?

Het is echt klote maat, ik hoop van harte dat je een spoedig herstel hebt...

Thanks @Grote S :)

Ja dat snap ik dan ook wel weer.
Hopen dat ze je weer kunnen helpen

Ik ook! Thanks @Rambo1

Toen je destijds de operatie onderging, was je direct na de operatie al verlost van de pijn? Of trok dit gedurende herstel meer weg?

De pijn van de hernia was meteen weg, je hebt nog wat zeurende pijn van de zenuw die destijds ruim 8 weken in de verdrukking heeft gezeten en natuurlijk een klein wondje op je rug van 3cm. Daarnaast voel je dat ze je onderrug spieren opzij hebben gehouden met gereedschap. Maar ik liep enkele uren na de operatie weer als een jonge bok weer vrolijk rond in de kliniek. Na 2weken ruim 200km wandelen (opbouwend) kon ik weer naar de gym!

Er wordt zo snel hernia geroepen als mensen bij het tillen last van hun rug krijgen. Maar daar lijkt met jouw verhaal en geschiedenis weinig twijfel over te bestaan en over het vermoedelijke vervolgtraject ook niet. Een operatie zou dan wel een enorme verlichting zijn. Sterkte man, en ook aan Hil die zich een vakantie ook wel anders had voorgesteld :)

• Like
Terug
Naar boven