Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt zo snel hernia geroepen als mensen bij het tillen last van hun rug krijgen. Maar daar lijkt met jouw verhaal en geschiedenis weinig twijfel over te bestaan en over het vermoedelijke vervolgtraject ook niet. Een operatie zou dan wel een enorme verlichting zijn. Sterkte man, en ook aan Hil die zich een vakantie ook wel anders had voorgesteld![]()
Hoe lang geleden was je vorige operatie dan? En waarom in Keulen?
True true.
Bizar dat het zo snel terug is dan. No disrespect, maar je hebt niet echt een fysiek zwaar beroep. En het trainen doe je meestal ook op machines..
Hoe zou het dan zo snel terug kunnen komen denk je?
DitVolgens mij is een zittende baan daarnaast net zo slecht als een fysiek zware baan in het geval van hernia’s. Eigenlijk moet je elk uur even 5 min lopen oid, maar dat komt er in de IT natuurlijk nooit van.

Eigenlijk moet je elk uur even 5 min lopen oid, maar dat komt er in de IT natuurlijk nooit van.

Aww...
Of vaker met een roker even sociaal meegaan naar buiten![]()

Bij ons op het werk mag er niet behoudens de lunchpauze gerookt worden. Dus ik moet gewoon sowieso wat vaker gaan lopen straks![]()
Zo'n bizarre regel. HIer staan soms mensen uren aan het koffie apparaat te zeiken. En dan nog eens een uurtje schijten...

Dit dus. Ik rook zelf niet, maar gun de rokers echt wel hun extra rookmomenten..Zo'n bizarre regel. HIer staan soms mensen uren aan het koffie apparaat te zeiken. En dan nog eens een uurtje schijten...
Dit dus. Ik rook zelf niet, maar gun de rokers echt wel hun extra rookmomenten..
Iedereen verneukt op zijn of haar manier tijd van de baas
Vind het iig niet kunnen in de horeca branche om extra rookpauzes in te lassen..
Roken als sporter, why?
Zitten is trouwens het nieuwe roken he. Ik heb op het werk een zit-stabureau aangevraagd, een verstelbaar bureau zeg maar. Af en toe even een uurtje staand werken, ideaal.
Weefsel dat ze wegsnijden regenereert weer dan ofzo? En wat is t precies? Ben niet zo thuis in de hernias maar ik dacht dat alleen de lever herstellend vermogen had na beschadiging en dat de rest van het lichaam beschadigd of weggesneden weefsel vervangt met littekenweefsel..Jazeker, het is weer nieuw weefsel (tussenwervelschijf) die uitpuilt en tegen de zenuw aandrukt. Heel simpel gezegd is het een kwestie van het wegsnijden van dit uitpuilend weefsel.
Roken als sporter, why?
Zitten is trouwens het nieuwe roken he. Ik heb op het werk een zit-stabureau aangevraagd, een verstelbaar bureau zeg maar. Af en toe even een uurtje staand werken, ideaal.