AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Goeie vlucht terug, en hopelijk valt de vliegrijs mee qua zitten & pijn...

edit/ ... pff... ofwel dystipie ofwel slechte ogen/oude man... maar zo erg... vliegreis dus :o

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
  • Topic Starter Topic Starter
True true..

Het is ook we;l als het werk het toelaat

Bedankt Marvin! :p

Mooie foto man :)

Goeie vlucht!

Thanks maatje! 40 minuten vertraging jeej :mad:

Die heeft ie al. Of bedoel je exo?

:p

Marvel much?

Goede reis naar huis toegewenst.

Thanks ouwe vissert!

Ja dat denk ik ook, een soort weight-lift shirt with benefits :D

:)

Goeie vlucht terug, en hopelijk valt de vliegrijs mee qua zitten & pijn...

Thanks Pieter!

Ik dacht dat er vliegprijs stond, maar na 2x lezen snapte ik pas dat je reis bedoelde. :laugh:

:roflol: geen idee wat de prijs was van de vluchten, zat er allemaal bij in.

Geen vliegvoer eten hé? :)

• Like
Safe flight!

• Like
Ai, kut allemaal zeg.
Ik wens je veel beterschap.

• Like
Extra beenruimte af kunnen dwingen? Of had je daar al recht op net als de heenreis?

• Like

Haha nee, zelf eten meegenomen natuurlijk ;)

Thanks Ruud!

Ai, kut allemaal zeg.
Ik wens je veel beterschap.

Dankje @Flappie ! :)

Nee valt mee, films zijn bagger maar series op Netflix weer erg goed.
Wolverine is van DC trouwens :p

Oh DC dan :p
Series zijn wel tof ja, lekker duister randje eraan vaak.

Euhm okay :roflol:

Extra beenruimte af kunnen dwingen? Of had je daar al recht op net als de heenreis?

Had ik gelukkig vooraf al gereserveerd :engel: Was nu ook echt wel nodig in plaats van een extra luxe.

Ja Derksen bedankt hè :roflol:

Succes mnr. Pun, prachtige vorm mew Hillr, en groeten aan Floki! U merkt ik ben een beetje van de compacte boodschappen, toch wordt er wel beetje meegeleefd hier!

• Like
Ik weet niet helemaal hoe dit zich gaat ontwikkelen, maar als jij wat van die vakantiefoto's voor de contest instuurt is dat al van een nivo wat een hoop anderen nog maar voor elkaar moeten gaan krijgen :)

Succes mnr. Pun, prachtige vorm mew Hillr, en groeten aan Floki! U merkt ik ben een beetje van de compacte boodschappen, toch wordt er wel beetje meegeleefd hier!

Dank! Lieve woorden :)

Ik weet niet helemaal hoe dit zich gaat ontwikkelen, maar als jij wat van die vakantiefoto's voor de contest instuurt is dat al van een nivo wat een hoop anderen nog maar voor elkaar moeten gaan krijgen :)

Ik ben vanaf vandaag terug van ruim 900mg tramadol r*tard naar 200mg per 24h. De pijn is voor overgrote deel weer scherper en lopen of zitten is er op het moment niet bij. Enkel vanwege de vakantie ben ik zo hoog gaan zitten, zodat ik mobiel was en we gewoon konden genieten. Daar heb ik gisteren de nadelen van ondervonden tijdens de reis. Het was ook wel een absurde dosering waar een gemiddeld mens zeker van in coma zou kunnen geraken.

We hebben meerdere shoots gedaan met dit in ons achterhoofd, alhoewel ik er zelf nog twijfels bij heb en het liefst nog zou knallen de komende week, zal het waarschijnlijk de komende weken een onmogelijke opgaaf worden. Dus ik ben heel blij dat we die shoots hebben gedaan, er valt vast iets moois van te maken in een collage, hetgeen hopelijk dit jaar wel voldoende is voor een eerste plek :1e:

We gaan het zien, er zijn nog vier weken en wie weet gaat de lyrica nog zijn werk doen zodat ik alsnog kan knallen! Mijn dieet blijft in elk geval on point, voor het geval dat :)

En de complimenten steek ik natuurlijk vast in mijn zak! :cool:

Dat wordt vast een heel mooie collage. Geef dat arme ruggetje van jou nou maar wat rust, misschien trekt die wervelschijf zich spontaan nog ietsje terug.

er valt vast iets moois van te maken in een collage, hetgeen hopelijk dit jaar wel voldoende is voor een eerste plek :1e:
Komt vast. Je krijgt niet alleen punten voor je fysiek, maar ook nog eens wat sympathie voor wie je bent en de hele situatie..:thumbs:

Komt vast. Je krijgt niet alleen punten voor je fysiek, maar ook nog eens wat sympathie voor wie je bent en de hele situatie..:thumbs:
Doet me er plots aan denken dat dat hele hernia verhaal misschien een manier is om sympathie punten te winnen :thinking::thinking::thinking:
Ach nee dat kan niet, @Punjab en @HillR zouden nooit extra manieren zoeken om te winnen

:kiss:

Terug
Naar boven