MuscleMeat

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

1/8 om 00:00 dacht ik
 
Vandaag weer voor het eerst de gym onveilig gemaakt :woot:

Niet echt logwaardig, maar wel fijn om weer wat pomp te hebben mogen ervaren :cool:

Dan maar een foto :)

2DBA47AE-2E23-4451-A450-0B2A07572061.jpeg
 
Lekker ook! Goed om je weer bezig te zien
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hoe voelde je onderrug?

Ik merk wat ongemak van het feit dat er niks meer aan weefsel zit tussen de L5 en de S1, maar daar is gelukkig ook alles mee gezegd :)

Heb enkel wat machine en kabel werk gedaan voor biceps, Triceps, chest en traps (face pull). Medium gewicht en 15-20 reps op 3-8 sets per oefening.
 
hoe is t met de ontwenning en geestelijk? wordt je langzaam maar zeker weer jezelf?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
hoe is t met de ontwenning en geestelijk? wordt je langzaam maar zeker weer jezelf?

Ja gelukkig wel, ben nog steeds niet altijd mijn vrolijke zelf, maar alles op zijn tijd. Gewoon niet teveel mee bezig zijn scheelt de helft en nu weer het gymmen oppakken de andere helft :cool:
 
Gelukkig weer je hobby op kunnen pakken zo. Zelfs die kleine beetjes zullen je humeur (en fysiek) goed doen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Zag deze morgen perfecte machine voor je!

Moet insta van Buendia eens checken. Zit daar op een legpress die mij heel rugvriendelijk lijkt te zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat een apparaat! Zal wel nergens in NL staan ben ik bang :o
 
Gewoon hip belt squats doen, ook geen belasting op de onderrug:).

Klopt, daar heb ik ook al over nagedacht! Eerst maar eens zo’n belt scoren ergens :)
 
:haha:

Sad because it’s true :sad:
 
Hup gas erop :p
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven