AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Heeft dat spul nog noemenswaardige bijwerkingen? Waar in de Lidl ligt dat? Bij de paracetamol enzo?

Ja, de bijwerkingen zijn; minder niezen, minder branderige ogen en minder last van hooikoorts...Heel irritant! :D

Bij onze Lidl ligt het inderdaad bij de rest van de medicijnen...

Heeft dat spul nog noemenswaardige bijwerkingen? Waar in de Lidl ligt dat? Bij de paracetamol enzo?

De lijst van mogelijke bijwerkingen is natuurlijk haast eindeloos (zie apotheek.nl of pharmacotherapeutischkompas.nl). Zelf ben ik haast overal allergisch voor (mijn COPD blijkt nu waarschijnlijk ook een vorm van allergie te zijn) en vind het spul wel helpen.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Like
Ik gebruik dit spul al 15 jaar...en ik heb hier echt nog nooit last van gehad. Slik soms 2 van die pillen per dag...

Misschien omdat ik ook al meer dan 15 jaar ambtenaar ben. Ben van nature gewoon al slaperig, suf en vermoeid natuurlijk! :roflol: Ik maak 'm zelf wel...tis tenslotte vrijdag! :windup::hahaha:

Ik heb wat zwaardere dan, mijn moeder heeft iets van netelroos dacht ik, officieel is het daarvoor maar het is ook zo dat het tegen hooikoorts helpt. Ik vind mijzelf altijd een 8/10 erge hooikoorts downie en met pillen is dit al snel 2/10

Ik gebruik dit spul al 15 jaar...en ik heb hier echt nog nooit last van gehad. Slik soms 2 van die pillen per dag...

Hangt ook een beetje van het merk af denk ik.
Mijn vriend nam vroeger Zyrtec en was daar enorm moe van, neemt nu het "wit product" Cetirizine en heeft quasi geen last meer van vermoeidheid...
En ze werken even goed als de duurdere variant :)

Hangt ook een beetje van het merk af denk ik.
Mijn vriend nam vroeger Zyrtec en was daar enorm moe van, neemt nu het "wit product" Cetirizine en heeft quasi geen last meer van vermoeidheid...
En ze werken even goed als de duurdere variant :)

Ik ken eigenlijk alleen op Cetirizine gebaseerde medicijnen...Van de Lidl en die merkdingen van AH/Apotheek. De een is ontzettend duur, van Lidl achterlijk cheap en hebben dezelfde werkzame stof. Dus ik ga altijd voor de cheapo variant :D

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.149
Zal es een doosje halen bij de lidl! Thanks iedereen :cool:

Beetje terug uit verlof, blij te lezen dat het herstel goed gaat :thumb:

• Like
  • #1.152
Collage is ingeleverd, het was me weer een strijd.. Wel weer 1 die korter duurde qua contest, maar des te zwaarder was met alles er omheen.

Iedereen ontzettend bedankt voor de steunbetuigingen tot op de dag van vandaag, heeft me veel goed gedaan! Er waren toch wel diepe dalen bij, ondanks dat die dan wellicht niet zo heel erg doorschemeren in mijn log (behalve dan die keer dat ik cold turkey stopte he :roflol: )

Wie weet doe ik in de toekomst nog eens mee, maar dan onder strikt regime en begeleiding. Ik denk het niet, maar ik zeg nooit nooit natuurlijk.

Zodra het geen 37 graden meer is zal ik ook weer eens naar de gym gaan om dingen rustig aan op te pakken :woot:

:wave: :heart:

Ben benieuwd.

• #1.154
Ik ben trots op je sexy :heart:

• Like
Je shape zou vast alsnog top zijn.

Van welk moment lever je foto's in eigenlijk? Nu of vakantie?

• Like
Er waren toch wel diepe dalen bij, ondanks dat die dan wellicht niet zo heel erg doorschemeren in mijn log (behalve dan die keer dat ik cold turkey stopte he :roflol: )

:wave: :heart:

Ik denk dat die diepe dalen voor iedereen duidelijk waren en ook de geweldige manier waarop jullie twee ermee zijn omgegaan.

• Like
Nice respect! Benieuwd naar de foto's!

• Like
Ik krijg hier af en toe een beetje de schijt van! :o

upload_2018-7-26_14-48-37.png

Ben erg benieuwd naar je foto's! Zullen een fysiek laten zien, waarvan ik alleen maar kan dromen...Goed doorheen geslagen de afgelopen tijd. Niets dan respect voor de manier waarop jullie hier allebei mee om zijn gegaan! :bow2:

Terug
Naar boven