XXL Nutrition

Contest Log Pun intended

Mooi man, hoe staat je shape er nu voor?

Respect man! ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Ik denk dat je grote kans maakt op plek 1 :1e:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163

En ik op jou kleintje :heart:

Je shape zou vast alsnog top zijn.

Van welk moment lever je foto's in eigenlijk? Nu of vakantie?

Tja alles is relatief natuurlijk. Voor 7 weken ben ik trots op het resultaat, maar verwacht eerder een buff fysiek dan een ripped fysiek, temeer ook omdat deftig poseren een drama is met 4cm aan weefsel dat tegen je S1 zenuw aanduwt alsof er ergens brand is en daar de nooduitgang is :o

Foto’s zijn op vakantie geschoten, na 5 weken niets doen foto’s nemen zou nutteloos zijn imo.

Ik denk dat die diepe dalen voor iedereen duidelijk waren en ook de geweldige manier waarop jullie twee ermee zijn omgegaan.

Dank! Er werd dus goed tussen de regels doorgelezen :cool:

Nice respect! Benieuwd naar de foto's!

Thanks Rammie!

Ik krijg hier af en toe een beetje de schijt van! :o

upload_2018-7-26_14-48-37.png

Ben erg benieuwd naar je foto's! Zullen een fysiek laten zien, waarvan ik alleen maar kan dromen...Goed doorheen geslagen de afgelopen tijd. Niets dan respect voor de manier waarop jullie hier allebei mee om zijn gegaan! :bow2:

Thanks Ruudje! Met onze sport is het vaak twee stappen vooruit en 3 weer terug :mad:

Lol toch bedankt :D

Mooi man, hoe staat je shape er nu voor?

Ongeveer hetzelfde als 15 weken geleden, enkel zonder pomp dus ben een beetje fluffy bear :p ga me voorlopig ook even nergens druk om maken qua fysiek, dat komt wel weer van de herfst :)

Snap ik, is nu geen prio.. Ook veel afgevallen of valt het mee? Zie goeie meals voorbij komen op insta:p

• #1.165

Die bijnaam (knuffelbeer) kan ik niet meer horen!! Die heb ik jaaaaaaren op kantoor gehad, met m'n 1.93m en 120/130kg :( Dat ben je op een gegeven moment ook wel zat...Te meer omdat ik die bijnaam had vanwege mijn hoge knuffelgehalte, door te hoge vetgehalte :mad::rolleyes:

Zo 'fluffy' zul je overigens niet zijn gok ik...Wel voor jouw gevoel uiteraard, maar ik vermoed nog steeds een fysiek waar niet veel mannen hier op het forum (en daarbuiten) aan kunnen tippen! ;)

• #1.167
Die bijnaam (knuffelbeer) kan ik niet meer horen!! Die heb ik jaaaaaaren op kantoor gehad, met m'n 1.93m en 120/130kg :( Dat ben je op een gegeven moment ook wel zat...Te meer omdat ik die bijnaam had vanwege mijn hoge knuffelgehalte, door te hoge vetgehalte :mad::rolleyes:

Zo 'fluffy' zul je overigens niet zijn gok ik...Wel voor jouw gevoel uiteraard, maar ik vermoed nog steeds een fysiek waar niet veel mannen hier op het forum (en daarbuiten) aan kunnen tippen! ;)

Pff herkenbaar hoor :( is ook de reden dat ik destijds ben gaan bodybuilden, altijd dat gezeik dat ik mijn naam eer aan deed door zo (graat)Mager te zijn :dunno: :fu:

En goed punt, t valt allemaal wel mee :) Life is good, ik begin gewoon vast vroeg aan Mn wintervacht dit jaar :D

Als het 37 graden is :roflol:

Tx Pun ;) :thumb:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #1.176
Benieuwd naar je collage man.......

Wanneer komen de collages online ?

Terug
Naar boven