- Waardering
- 15.908
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je shape zou vast alsnog top zijn.
Van welk moment lever je foto's in eigenlijk? Nu of vakantie?
Ik denk dat die diepe dalen voor iedereen duidelijk waren en ook de geweldige manier waarop jullie twee ermee zijn omgegaan.

Ik krijg hier af en toe een beetje de schijt van!
![]()
Ben erg benieuwd naar je foto's! Zullen een fysiek laten zien, waarvan ik alleen maar kan dromen...Goed doorheen geslagen de afgelopen tijd. Niets dan respect voor de manier waarop jullie hier allebei mee om zijn gegaan!![]()

ga me voorlopig ook even nergens druk om maken qua fysiek, dat komt wel weer van de herfst 
Snap ik, is nu geen prio.. Ook veel afgevallen of valt het mee? Zie goeie meals voorbij komen op insta![]()
Ben idd weer wat beter aan het eten, heb lang amper trek gehad na de operatie.
Dat ben je op een gegeven moment ook wel zat...Te meer omdat ik die bijnaam had vanwege mijn hoge knuffelgehalte, door te hoge vetgehalte 

Die bijnaam (knuffelbeer) kan ik niet meer horen!! Die heb ik jaaaaaaren op kantoor gehad, met m'n 1.93m en 120/130kgDat ben je op een gegeven moment ook wel zat...Te meer omdat ik die bijnaam had vanwege mijn hoge knuffelgehalte, door te hoge vetgehalte
Zo 'fluffy' zul je overigens niet zijn gok ik...Wel voor jouw gevoel uiteraard, maar ik vermoed nog steeds een fysiek waar niet veel mannen hier op het forum (en daarbuiten) aan kunnen tippen!![]()
is ook de reden dat ik destijds ben gaan bodybuilden, altijd dat gezeik dat ik mijn naam eer aan deed door zo (graat)Mager te zijn
Life is good, ik begin gewoon vast vroeg aan Mn wintervacht dit jaar

Is er al, maar niet voor leken zoals wij. Vraag maar aan @Sanca.

Ik ook heel erg.....
voor Pun zijn poses op vakantie toen hij krom stond van de pijn.....
Ik ook heel erg.....
Maarvoor Pun zijn poses op vakantie toen hij krom stond van de pijn.....
daar hang je dan met je pak spieren 
Sadist!