Fitness Seller

punani getting in shape (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

training 2(extra)

barbell curls
12x40kg
10x50kg
8x60kg
10x40kg

machine curls 4sets 8-12 reps

liggend 1been legcurl 4sets 8-12reps
staand 1been legcurl 4sets 8-12reps
liggend 2benen legcurl 4sets 8-12reps

daarna nog wat abs..

ook kale gezien.. zag er goed uit die kleine man:D ook "best" sterk
 
hehe, ja we herkenden mekaar wel, maar we twijfelden allebei. Dus we zeiden eerst niks tegen elkaar :roflol:
 
hehe, ja we herkenden mekaar wel, maar we twijfelden allebei. Dus we zeiden eerst niks tegen elkaar :roflol:

oooooooooooh, waren de twee kleine heertjes ietsiepietsie verlegen:o :p:p

@punani, goede training kerel
 
Nice, first meet :o:o sterke curls joh pfoe
 
zo gister voelde ik me **** maar ik was hersteld en ging zelfs voor een 2e training.. vannacht was het raak.. ben ongeveer 5x naar beneden moeten gaan. wc draaide overuren zoals vanuit de mond als de kont:p.

Ik heb koppijn niet normaal..kortom voel me geweldig. been training ff naar morgen verplaats ff rust nemen. Wel "gewoon" eten ookal moet ik daardoor nog meer naar de wc:p
 
zo gister voelde ik me **** maar ik was hersteld en ging zelfs voor een 2e training.. vannacht was het raak.. ben ongeveer 5x naar beneden moeten gaan. wc draaide overuren zoals vanuit de mond als de kont.

Klote!
Hopelijk houd je wat eten binnen.
 
zo gister voelde ik me **** maar ik was hersteld en ging zelfs voor een 2e training.. vannacht was het raak.. ben ongeveer 5x naar beneden moeten gaan. wc draaide overuren zoals vanuit de mond als de kont:p.

Ik heb koppijn niet normaal..kortom voel me geweldig. been training ff naar morgen verplaats ff rust nemen. Wel "gewoon" eten ookal moet ik daardoor nog meer naar de wc:p

K*t man :( Zit hier ook met een flinke verkoudheid op me werk. Beterschap!
 
K*t man :( Zit hier ook met een flinke verkoudheid op me werk. Beterschap!

Het heerst weer, ben zelf ook verkouden en eetlust is nergens te vinden, krijg geen hap naar binnen :(

@ Punani: interessante log toch ook wel omdat we kwa sterke spiergroepen niet veel van mekaar verschillen.
Goed voor me motivatie om me stats naar jou niveau te krikken aangezien je niet zo "ver" weg zit van mij.

Beterschap in ieder geval.
 
Het heerst weer, ben zelf ook verkouden en eetlust is nergens te vinden, krijg geen hap naar binnen :(
.

Eetlust heb ik zeker wel. Nu ik erover nadenk. Ik ben afgelopen vrijdagnacht wezen zwemmen in een meer (voor punani; het wed :D ). Maar het is herfst, dus niet echt gek dat ik verkouden ben lol! Dit icm veel stress en werkuren.
 
Eetlust heb ik zeker wel. Nu ik erover nadenk. Ik ben afgelopen vrijdagnacht wezen zwemmen in een meer (voor punani; het wed :D ). Maar het is herfst, dus niet echt gek dat ik verkouden ben lol! Dit icm veel stress en werkuren.

jezus jij spaced hem!! ik eet wel gewoon alleen voel me zwaar klote maarja vandaag ff niet naar school/werk/trainen en morgen gaan we er weer voor natuurlijk
 
Ben ik een keer niet ziek,is het de rest meteen!!!!:eek:

Beterschap iedereen.;)
 
wannabee ik ben geen belg en niet teveel oftopic gaan he:p
 
zo gister voelde ik me **** maar ik was hersteld en ging zelfs voor een 2e training.. vannacht was het raak.. ben ongeveer 5x naar beneden moeten gaan. wc draaide overuren zoals vanuit de mond als de kont:p.

Ik heb koppijn niet normaal..kortom voel me geweldig. been training ff naar morgen verplaats ff rust nemen. Wel "gewoon" eten ookal moet ik daardoor nog meer naar de wc:p

lelijk man!

beterschap
 
Back
Naar boven