Fitness Seller

Pun's road..

je weet vast wel al wat je na je cruise gaat doen:p:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Heb wel een vaag vermoeden ja :D

Blasten denk ik :rolleyes:

• #1.224
Scherp zo vroeg op de morgen.. Sta je er ook zo bij voor de spiegel? :o

• #1.226
Je maakt je mede volgers nieuwsgierig:o

:D

Hoe doe jij je HIIT eigenlijk en hoe lang?

Haha echt? Ik ga vanavond even alles opmeten, zo kan ik mooi het verschil zien tussen alle maten van een jaar geleden toen ik tegen de 15% zat op 95KG. Benieuwd hoe de Cut zich heeft gemanifesteerd in dat opzicht.

Euhm, trust me dat wil je niet weten :o :o iig Horizontaal :D

• #1.228
Nee pas als ik er helemaal uit ben :o

Horizontaal? Full time op stand liggen dan?

Ik wil ook op het strand liggen, maar het is slecht weer:(

• #1.233
Zo pfff dat is wel even wennen zeg :D Zoals jullie weten is Pun wel een doorzetter, maar houdt Pun ook van zijn rust. Dus waar ik voorheen altijd train/rust/train/rust/train etc deed, ben ik nu dus overgestapt op een UB/LB 4days a week. Gisteren lekker UB geknald :cool: Even wennen dus, maar geef het 2-3 weekjes en dan zit ik vast helemaal in het ritme!

UB @ Prim:

BP:
15x40 Warmup
8x60
8x80
8x90

Incline DB Fly's
8x15
8x20
8x25

T-Bar Rows
8x40
8x60
8x70

Wide Grip Lat Puldown
8x50
8x50
8x50

Cable Triceps Pushdown
8x40
8x40
8x40

DB Lat Raises
8x12,5
8x15
8x12,5

EZ Bar Curl
8x32
8x32
8x32

DB Front Raises
8x10
8x10
8x8

BB Shrugs
8x100
8x100
0x0 Deed iets fout bij de tweede set waardoor ik iets in mijn lat voelde. Dus afgekapt en vanmorgen gelukkig nergens meer last van :)

Update met Pic en stats vergelijking komt zometeen :engel:

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:55 ----------

Bij deze de update in stats, over 13 maanden gezien. Al met al geen slecht resultaat vind ik zelf, zeker gezien het feit dat ik van December 2013-Feb 2014 geen gewicht heb kunnen aanraken i.v.m. blessure..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prima vooruitgang, alleen je poten man, trainen die dingen :P Welk bestandje is dat trouwens? Ziet er wel makkelijk uit en m'n Excel werkt niet zo geweldig hier.

• #1.235
Haha ja I know :D
Maar al met al is het wel mooi in verhouding nog steeds, dus ik ben zeker niet ontevreden. Ook gezien het feit dat ik mijn legs pas iets van 2 jaar train :o

Euhm is gewoon excel.. Bijgevoegd ;)

Bijlagen

epic waist shrinking is epic :thumbs:

Nette progressie man! Zeker waist. Ziet er beter uit altijd smal middel geeft je mooie v-shape.

Nice die progress!

En dan te bedenken dat je waist twee weken terug nog op 81 zat... hnnng, lekker bezig!

Zeer nette progressie man!:thumbs:

Hmm straks is het niet meer terecht om je dikke te noemen...;)

Terug
Naar boven