- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt vervelend maat...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geniet ervan bro! Ga je nog weg?
Nou even een brakke update.. De pijn in mijn schouder heeft zich verplaatst naar richting mijn triceps.. FML.. Wat een irritante zeurende klotepijnIk kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd
naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan
Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen
![]()
Zo zielige Pun modus uit.
Doei volgertjes, tot de volgende!

Nee dat was niet srsJe krijgt geen pijn aan je schouder door in je been te injecteren ... tjees Pun
Probeer eens wat foamrollen of met een hockeybal het wat los te masseren

Nee dat was niet srsJe krijgt geen pijn aan je schouder door in je been te injecteren ... tjees Pun
Probeer eens wat foamrollen of met een hockeybal het wat los te masseren
No thanks, ik vraag vanavond wel of Hill me masseert 
Nope, saving some money for my home
Dat is lekker kut man.... Al bij huisarts geweest oid?
Woon je nog thuis bij moeders dan

Ahh ja ook niet geheel onbelangrijkWoon je nog thuis bij moeders dan
Nee gaat vast wel weer over soon![]()

Good luck man!Het is alweer woensdag man![]()
Nou even een brakke update.. De pijn in mijn schouder heeft zich verplaatst naar richting mijn triceps.. FML.. Wat een irritante zeurende klotepijnIk kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd
naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan
Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen
![]()
Zo zielige Pun modus uit.
Doei volgertjes, tot de volgende!

Lekkere veinzzzz. Zonde dat je nog niet 100% kan knallen..

Lekker die veinz zeg! Even rustig aan nog en dan komen de goeie trens vanzelf weer!!

Lekkere benen hoor Pun! Dem veins!
Hopelijk is je pijn snel voorbij.

Jezus Pun! Wat een aders..waar komt dat ineens vandaan?
Zullen we maandag de rollen maar omdraaien..dat ik foto's maak en jij poseerd?

Komt voornamelijk door het feit dat roids geen probleem is