XXL Nutrition

Pun's road..

Klinkt vervelend maat... :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

That sucks bro .... :aai:

PIP uitzaaiïngen !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Klinkt vervelend maat... :(

Die foto blijft epic :D

:kiss:

Ben je srs? Het was wel de dag na inject en moet zeggen dat die inject ook behoorlijk pijnlijk is geweest in mijn been.. Come to think of it ben ik wel dwars door een zenuwtje in mijn been gegaan. Want ik haat terugtrekken weer andere naald pakken en weer nieuw plekje zoeken.. Hmmm lesson learned wat dat betreft nu.. Niet te doen zo :mad:

Nee dat was niet srs :roflol: Je krijgt geen pijn aan je schouder door in je been te injecteren ... tjees Pun :roflol:

Probeer eens wat foamrollen of met een hockeybal het wat los te masseren

Geniet ervan bro! Ga je nog weg?

Nou even een brakke update.. De pijn in mijn schouder heeft zich verplaatst naar richting mijn triceps.. FML.. Wat een irritante zeurende klotepijn :mad: Ik kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd :o naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan :treuren: Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen???

Zo zielige Pun modus uit.

Doei volgertjes, tot de volgende!

Nope, saving some money for my home ;)

Dat is lekker kut man.... Al bij huisarts geweest oid?

• #1.448
Nee dat was niet srs :roflol: Je krijgt geen pijn aan je schouder door in je been te injecteren ... tjees Pun :roflol:

Probeer eens wat foamrollen of met een hockeybal het wat los te masseren

Foamrollen? :D No thanks, ik vraag vanavond wel of Hill me masseert :engel:

Zo gek was het niet gedacht overigens he, olie kan natuurlijk in je bloedbaan komen en een ander plekje in je lichaam bereiken. Farfetched maybe, maar niet ondenkbaar.

Nope, saving some money for my home ;)

Dat is lekker kut man.... Al bij huisarts geweest oid?

Ahh ja ook niet geheel onbelangrijk ;) Woon je nog thuis bij moeders dan???

Nee gaat vast wel weer over soon :o

:o

Denk dat je ff naar Fysio moet gaan bro als die pijn blijft.

Het is alweer woensdag man :cool:
Nou even een brakke update.. De pijn in mijn schouder heeft zich verplaatst naar richting mijn triceps.. FML.. Wat een irritante zeurende klotepijn :mad: Ik kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd :o naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan :treuren: Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen???

Zo zielige Pun modus uit.

Doei volgertjes, tot de volgende!

Net of ik de fabeltjes krant aan het lezen was:o

Iig wel sterkte want blessures zuigen hard idd. Deed de vrouw dat ipv maar eens ;):D

• #1.452
Nou de fabeltjeskrant is nog niet uit helaas. Met de dagelijkse dingen nauwelijks meer last van mijn triceps. Maar met train van vandaag was ik er redelijk snel klaar mee. Was nog wel een LB train, maargoed.. Met DB Lunges gebruik je toch je armen :rolleyes:

Anyway, train is ook niet logwaardig.. Maar om jullie niet teleur te stellen 2 pics :o

De GROENTEN!

Lekkere veinzzzz. Zonde dat je nog niet 100% kan knallen..

Lijken wel 2 verschillende paar benen :p

Lekker die veinz zeg! Even rustig aan nog en dan komen de goeie trens vanzelf weer!!

Lekkere benen hoor Pun! Dem veins!
Hopelijk is je pijn snel voorbij.

• #1.457
Lekkere veinzzzz. Zonde dat je nog niet 100% kan knallen..

Thanks broeder! Tja baal er wel weer flink van, maar even rustig aan doen nog..

Lijken wel 2 verschillende paar benen :p

Ja ik dacht schiet ook even random iemand anders zijn benen in een pashokje :D

Lekker die veinz zeg! Even rustig aan nog en dan komen de goeie trens vanzelf weer!!

:$ Yeah eventually... I Hope :D

Lekkere benen hoor Pun! Dem veins!
Hopelijk is je pijn snel voorbij.

Thanks! En dat hoop ik ook :)

Jezus Pun! Wat een aders..waar komt dat ineens vandaan?:eek:

Zullen we maandag de rollen maar omdraaien..dat ik foto's maak en jij poseerd?:o

• #1.459
Jezus Pun! Wat een aders..waar komt dat ineens vandaan?:eek:

Zullen we maandag de rollen maar omdraaien..dat ik foto's maak en jij poseerd?:o

Haha :D

Komt voornamelijk door het feit dat HIIT geen probleem is, ook al kan ik even niet los in de gym..
En dat terwijl ik nu al 3 weken boven onderhoud eet met dagen erbij tot wel 5K kcal erbij.. Volgens mij ben ik stuk ofzo :roflol:

Terug
Naar boven