XXL Nutrition

Pun's road..

Biowekker altijd ook tussen 6-8 :o maar gaat lekker hier mann picca ziet er goed uit ;) !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Thanks guys!
Today Its time 4 dance valleeeey :D

Dus lekkere superdudetrennn gehad!! Geen log maar wel een megafanthasticlesuperdudefilterphoto :o

Groetjes
Pun

ImageUploadedByTapatalk1406967449.112976.jpg

Veel plezier ;)

Haha ik geniet gewoon, ben niet lui :p Doe gewoon heel veel in een korte tijd zodat ik gewoon heel veel chilltijd over heb..

Leuk he kinderen? :D

Ach ik heb een biowekker, die gaat tussen 5-8 ALTIJD

Als die om 8 gaat valt het nog mee... Pff ik heb ook zo'n bio klok die om half 7 gaat. Maar ik train dan ook altijd in de ochtend om 7 uur :D

Nice pics pun!! Ziet er goed uit!!:o

Biowekker altijd ook tussen 6-8 :o maar gaat lekker hier mann picca ziet er goed uit ;) !
Niet zo klagen gasten! Mijn bio-wekker houd meestal een kleiner tijdswindow aan..ergens tussen 5:45 en 6:15uur.

Zo stond ik vanmorgen lekker om 6:15uur meals voor de komende week te preppen onder het mom van: "Zo heb je nog wat aan je zondag"

Thanks guys!
Today Its time 4 dance valleeeey :D

Dus lekkere superdudetrennn gehad!! Geen log maar wel een megafanthasticlesuperdudefilterphoto :o

Groetjes
PunImageUploadedByTapatalk1406967449.112976.jpg
You look sexy Pun!:heart: Dat dere delts, HNNNG

Lekker gedanst in de vallei?

Wordt hier nog met ijzer gespeeld??

• #1.428
Niet vandaag :eek:
Heb iets met mijn schouder gedaan vannacht.. Epic pijn zeg :treuren: Ben geen aansteller, maar dit is bijna net zo erg als kiespijn.. Weet niet hoe ik zitten moet gvd :mad:
Sucks to get older :o

Niet vandaag :eek:
Heb iets met mijn schouder gedaan vannacht.. Epic pijn zeg :treuren: Ben geen aansteller, maar dit is bijna net zo erg als kiespijn.. Weet niet hoe ik zitten moet gvd :mad:
Sucks to get older :o

Nieuw standje gone bad? ;)
That sucks bro :(
That is one thing for sure!!

• #1.431
Haha DBB slaapt nog denk ik :p

Pff is het al bijna weekend?? :o

Het is pas dinsdag man ... de ergste dag van de week. Weekend is nu daadwerkelijk helemaal voorbij en het duurt
ook weer tot morgen voor we half week zijn :(

Vind maandag toch net iets zwaarder hoor...dinsdag schijnt de meest productieve dag vd week te zijn :D

No problemo, nog 2 weken vakantie hier :cool:

• #1.440
Het is pas dinsdag man ... de ergste dag van de week. Weekend is nu daadwerkelijk helemaal voorbij en het duurt
ook weer tot morgen voor we half week zijn :(

Het is alweer woensdag man :cool:

Vind maandag toch net iets zwaarder hoor...dinsdag schijnt de meest productieve dag vd week te zijn :D

:roflol: Echt? :o

:roflol:

Nou.. deze dinsdag niet :eek:

Haat aan dinsdag.

+1 f**k maandagen en dinsdagen..

9 v/d 10 werkdagen zijn kut...:(

Een werkdag is alleen leuk als je vrij bent :D

No problemo, nog 2 weken vakantie hier :cool:

Geniet ervan bro! Ga je nog weg?

Tsss beetje achter dbb hangen tijdens je vakantie...

j/k;)

:o

Wilde hem een keer sparen! Hij heeft het al zo zwaar na afgelopen weekend vermoed ik ;-)

Haha wat schattig..

Uhm was gewoon dronken deze dinsdag...

Jij wel :eek:

Nou even een brakke update.. De pijn in mijn schouder heeft zich verplaatst naar richting mijn triceps.. FML.. Wat een irritante zeurende klotepijn :mad: Ik kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd :o naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan :treuren: Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen???

Zo zielige Pun modus uit.

Doei volgertjes, tot de volgende!

Terug
Naar boven