- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha ik geniet gewoon, ben niet luiDoe gewoon heel veel in een korte tijd zodat ik gewoon heel veel chilltijd over heb..
Leuk he kinderen?
Ach ik heb een biowekker, die gaat tussen 5-8 ALTIJD
Als die om 8 gaat valt het nog mee... Pff ik heb ook zo'n bio klok die om half 7 gaat. Maar ik train dan ook altijd in de ochtend om 7 uur
Nice pics pun!! Ziet er goed uit!!![]()
Niet zo klagen gasten! Mijn bio-wekker houd meestal een kleiner tijdswindow aan..ergens tussen 5:45 en 6:15uur.Biowekker altijd ook tussen 6-8maar gaat lekker hier mann picca ziet er goed uit
!
You look sexy Pun!
Dat dere delts, HNNNGNiet vandaag
Heb iets met mijn schouder gedaan vannacht.. Epic pijn zegBen geen aansteller, maar dit is bijna net zo erg als kiespijn.. Weet niet hoe ik zitten moet gvd
Sucks to get older![]()

What's wrong with you DBB 
Vind maandag toch net iets zwaarder hoor...dinsdag schijnt de meest productieve dag vd week te zijn![]()

Maakt hier nou niemand een grapje overWhat's wrong with you DBB
![]()
Het is pas dinsdag man ... de ergste dag van de week. Weekend is nu daadwerkelijk helemaal voorbij en het duurt
ook weer tot morgen voor we half week zijn![]()
Het is pas dinsdag man ... de ergste dag van de week. Weekend is nu daadwerkelijk helemaal voorbij en het duurt
ook weer tot morgen voor we half week zijn![]()
Vind maandag toch net iets zwaarder hoor...dinsdag schijnt de meest productieve dag vd week te zijn![]()
Echt? 

Tsss beetje achter dbb hangen tijdens je vakantie...
j/k

Wilde hem een keer sparen! Hij heeft het al zo zwaar na afgelopen weekend vermoed ik ;-)

Ik kan er ook helemaal niks mee.. Ken je dat gevoel dat als je oor dubbel heeft gelegen terwijl je er heel de nacht op hebt liggen slapen. Daarmee werd ik dus wakker dinsdagochtend in mijn schouder.. En die is verhuisd
naar mijn triceps.. Weet nog steeds niet welke houding het beste en meest pijnvrij is. Moe wordt je ervan
Ook echt geen idee wat het nou precies is, wss heeft er gewoon een zenuw klemgezeten ergens tussen mijn schouder en bovenarm die nu zeurt van hey waarom moest ik al die tijd klem zitten, terwijl jij lekker lag te slapen