AndroidHealthClinic

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Hmm lijkt me moeilijk om dan zwaar in gewicht te gaan niet?

Hmm lijkt me moeilijk om dan zwaar in gewicht te gaan niet?

Waarom? Zelfde principe als crossgrip, oly grip, gewoon je ellebogen hoog houden. Je barbell ligt gewoon op
je front delts dan omdat die niet omhoog rolt... Ik heb zo al +120kg FRSQ gedaan zonder probs.

• #1.823
Hmm zal het eens een poging wagen dan binnenkort

Misschien ff keertje proberen idd, maar eerst opwerken naar 200kg gewone squats :D

• #1.825
wut

• #1.829
Haha iedereen weet toch dat als je stevig juiced je helemaal niet hard hoeft te trainen.
Ga eens een jaartje off dan praten we wel verder ;)

Uhu, op roids kun je gewoon lekker heel de dag op de bank blijven liggen, die spieren ontwikkelen zich vanzelf ;)

• #1.831
Yup en ik maak de gains van mijn leven :o

vandaar dat de laatste training van bijna een week geleden is :(

:mad: Ik mag hopen dat je wel even gestofzuigd hebt!

• Like
Waarderingen: Vonk
Nee niet eens, ik denk dat ik mezelf wat te krampachtig heb gehouden met de FrontSquats. Die kutgym van mij heeft geen spiegels bij het Squatrek.. Dus dan kun je enkel aanvoelen of je houding een beetje okay is. Voortaan dus alleen maar deze oefening doen bij Prim..
Dat is imo de manier om een goede technische squat aan te leren. Spiegel zegt heel weinig en geeft een vertekend beeld, je zou moeten leren voelen hoe een squat technisch goed wordt uitgevoerd.

Ik baal altijd van die spiegels in een gym, waardeloos.

Nee niet eens, ik denk dat ik mezelf wat te krampachtig heb gehouden met de FrontSquats. Die kutgym van mij heeft geen spiegels bij het Squatrek.. Dus dan kun je enkel aanvoelen of je houding een beetje okay is. Voortaan dus alleen maar deze oefening doen bij Prim..

ja lekker je hele spine scheef opzij kijken lekker squat en deadlift bonksen

goed voor de fysio's

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Dat is imo de manier om een goede technische squat aan te leren. Spiegel zegt heel weinig en geeft een vertekend beeld, je zou moeten leren voelen hoe een squat technisch goed wordt uitgevoerd.

je moet toch een manier hebben om naar je eigen guns te kijken ?

• #1.838
vandaar dat de laatste training van bijna een week geleden is :(

Haha jaa heb ook even geen zin om te loggen :D Zo lui word ik van dat bankhangen :o

:mad: Ik mag hopen dat je wel even gestofzuigd hebt!

:$ :$ Was in slaap gevallen..

en dieten is ook niet meer belangrijk dan hoorde ik

gewoon een paar maanden wachten en je bent huge

True!

Ja maar jij bent ook heel erg lelijk, dan zou ik ook balen van die spiegels overal..

ja lekker je hele spine scheef opzij kijken lekker squat en deadlift bonksen

goed voor de fysio's

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

je moet toch een manier hebben om naar je eigen guns te kijken ?

Als de spiegel recht voor je hangt, hoezo zou je in godsnaam opzij gaan kijken? :p

Gewoon selfies maken van je gunz met duckface in tha gym JWT!!!

Ik vraag altijd gewoon of ze foto's wil maken :o

Terug
Naar boven