- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm lijkt me moeilijk om dan zwaar in gewicht te gaan niet?
Misschien ff keertje proberen idd, maar eerst opwerken naar 200kg gewone squats![]()
Idd 20x200, zal Hoody even om tips vragen binnenkort..

Hue Hue I can confirm.. En Rob en Rambo weten dat maar net zo goed![]()

Haha iedereen weet toch dat als je stevig juiced je helemaal niet hard hoeft te trainen.
Ga eens een jaartje off dan praten we wel verder![]()

Uhu, op roids kun je gewoon lekker heel de dag op de bank blijven liggen, die spieren ontwikkelen zich vanzelf![]()
Uhu, op roids kun je gewoon lekker heel de dag op de bank blijven liggen, die spieren ontwikkelen zich vanzelf![]()
Dat is imo de manier om een goede technische squat aan te leren. Spiegel zegt heel weinig en geeft een vertekend beeld, je zou moeten leren voelen hoe een squat technisch goed wordt uitgevoerd.Nee niet eens, ik denk dat ik mezelf wat te krampachtig heb gehouden met de FrontSquats. Die kutgym van mij heeft geen spiegels bij het Squatrek.. Dus dan kun je enkel aanvoelen of je houding een beetje okay is. Voortaan dus alleen maar deze oefening doen bij Prim..
Nee niet eens, ik denk dat ik mezelf wat te krampachtig heb gehouden met de FrontSquats. Die kutgym van mij heeft geen spiegels bij het Squatrek.. Dus dan kun je enkel aanvoelen of je houding een beetje okay is. Voortaan dus alleen maar deze oefening doen bij Prim..
Dat is imo de manier om een goede technische squat aan te leren. Spiegel zegt heel weinig en geeft een vertekend beeld, je zou moeten leren voelen hoe een squat technisch goed wordt uitgevoerd.
Ik baal altijd van die spiegels in een gym, waardeloos.
je moet toch een manier hebben om naar je eigen guns te kijken ?
vandaar dat de laatste training van bijna een week geleden is![]()
Zo lui word ik van dat bankhangen 
en dieten is ook niet meer belangrijk dan hoorde ik
gewoon een paar maanden wachten en je bent huge
Dat is imo de manier om een goede technische squat aan te leren. Spiegel zegt heel weinig en geeft een vertekend beeld, je zou moeten leren voelen hoe een squat technisch goed wordt uitgevoerd.
Ik baal altijd van die spiegels in een gym, waardeloos.
ja lekker je hele spine scheef opzij kijken lekker squat en deadlift bonksen
goed voor de fysio's
---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------
je moet toch een manier hebben om naar je eigen guns te kijken ?

Gewoon selfies maken van je gunz met duckface in tha gym JWT!!!