AndroidHealthClinic

Pure eiwitten

themask09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje hier, even kort mijn situatie ik doe aan krachttraining nu drie jaar maar volg geen speciaal dieet al probeer ik zoveel mogelijk eiwitten te eten voornamelijk door zuivel. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van eiwitshakes en ik dacht misschien is het een idee om pure eiwitten te nutiggen. Hiermee bedoel ik eiwitten opkloppen en laten opdrogen tot schuimpjes (zonder suiker natuurlijk).

Hoe denken jullie hierover, een goed idee of niet?

Alvast bedankt!

epic!

Post anders je voedingsschematje eens dan weten we al wat meer want met alleen schuimpjes kom je erniet denk :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb eigenlijk geen voedingsschema, ik probeer alleen zoveel mogelijk eiwitten te eten, tot nu toe dan;)

Hallo allemaal,

Mijn eerste berichtje hier, even kort mijn situatie ik doe aan krachttraining nu drie jaar maar volg geen speciaal dieet al probeer ik zoveel mogelijk eiwitten te eten voornamelijk door zuivel. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van eiwitshakes en ik dacht misschien is het een idee om pure eiwitten te nutiggen. Hiermee bedoel ik eiwitten opkloppen en laten opdrogen tot schuimpjes (zonder suiker natuurlijk).

Alvast bedankt!

omg :roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewoon eieren koken, stoch veel makkelijker

doe er dan op zn minst cacao door.

maar ben zelf toch meer een voorstander van gevogelte/vis/rund te eten

schuimpjes

24uz2bk.gif

Hallo allemaal,

Alvast bedankt!

Nee, meringues zijn een goed idee omdat ze vol met suiker zitten. Zonder suiker krijg je de eiwitten wel stijf, maar is het opgeklopte lucht wat niet te eten is (been there, tried that).

• Topic Starter Topic Starter
Aan de reacties te zien niet bepaald een goed idee dus, als ik het goed begrijp is er meer nodig dan eiwitten. Ik dacht toch dat dit de belangrijkste bouwstof was voor spieren. Enige uitleg?

stickies lezen;)

Schuimpjes Troll is successful!!!

Wtf dude eiwitten koken verhoogt het eiwitgehalte. En in vis kip beef kwark pinda's etc etc zitten ook eiwitten...

En de enige uitleg is .... Stickies lezen!!!!

Terug
Naar boven