MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Ja hier dat bedoel ik, dus helemaal niet bijzonder zijn fysiek. Met een rekstok had ik binnen een half jaar al zo'n lichaam

vfb3vt.jpg

Als 80 % van dbb zich droog zet tot '4%' zien ze er allemaal buffer uit. En djeeee wat is de topicstarter vol van zichzelf...

Yeah right... Best wel grappig dat je niet wil toegeven dat het een best goede fysiek is. Als hij op 12% staat zoals een groot deel op DBB dan zul je zien dat hij buffer is dan de meeste. Ik zeg niet dat hij een massamonster is maar je moet ook niet doen alsof dit een fysiek is dat je in een jaartje trainen ook bekomt want dan vraag ik mij af waarom de meeste hier minder spiermassa hebben?

Yeah right... Best wel grappig dat je niet wil toegeven dat het een best goede fysiek is. Als hij op 12% staat zoals een groot deel op DBB dan zul je zien dat hij buffer is dan de meeste. Ik zeg niet dat hij een massamonster is maar je moet ook niet doen alsof dit een fysiek is dat je in een jaartje trainen ook bekomt want dan vraag ik mij af waarom de meeste hier minder spiermassa hebben?

Na een jaar trainen heb je echt wel meer massa dan dit hoor.

Antwoord op de 2de vraag: sniperx.

zijn VVM is volgens zijn stats 73kg, dat is niet bepaald veel voor zijn lengte.

twordt tijd dat iemand me eens uitlegt wie sniperx is

Goed fysiek, erg netjes.

dat was gewoon een gast op dit forum, die niet veel spieren had, maar dat niet wou geloven. lol? is dat waar jullie altijd mee lachen?

...

Na een jaar trainen heb je echt wel meer massa dan dit hoor.
.

massa.. ja idd meer massa is mogelijk in 1 jaar...
maar niet met zo'n vet percentage!
kijk je kan wel zo diep cutten, maar dan ben je gwoon graatmager.
je hebt absoluut een flinke pak massa nodig om op zo'n zo'n laag bf nog vol te ogen.
plus dat deze gast het niet voor een korte periode heeft, maar hij behoudt dit fyziek ook nog eens...
weet jij wel hoeveel moeite zo iets kost?
geen enkele bodybuilder die jaar in jaar uit zo iets kan volhouden zonder heel veel massa in te leveren.

massa.. ja idd meer massa is mogelijk in 1 jaar...
maar niet met zo'n vet percentage!
kijk je kan wel zo diep cutten, maar dan ben je gwoon graatmager.
je hebt absoluut een flinke pak massa nodig om op zo'n zo'n laag bf nog vol te ogen.
plus dat deze gast het niet voor een korte periode heeft, maar hij behoudt dit fyziek ook nog eens...
weet jij wel hoeveel moeite zo iets kost?
geen enkele bodybuilder die jaar in jaar uit zo iets kan volhouden zonder heel veel massa in te leveren.
Daar kan je natuurlijk niet zeker van zijn, kan evengoed zijn dat hij nu en dan paar % omhoog gaat. En voor deze foto dan echt laag in BF is gegaan.
Maar voor de rest ben ik het helemaal eens met je post :p

• Topic Starter Topic Starter
hahah dope filmpje daarom

nu ik dan
http://www.youtube.com/watch?v=VWYvFIjYY4M

15 wide grip als beloofd... ik doe nu 3x per dag aantal setjes

ochtend 4 sets max, middag 8 sets mixed, en vanavond es zien wat ik nog kan trekke, alles voelt een beetje aan alsof ik zo een blessure ga krijgen als ik de reps te snel doe...

aight dan

GVD mijn nek :(

Ik vind je een goed fysiek hebben. Maar 15 keer wide grip vind ik nou niet echt speciaal lol snap niet waarom je het post.

Je doet ze wel langzaam, maakt het nog zwaarder. Netjes verder

Terug
Naar boven