MuscleMeat

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

blijkbaar interesseert het topic je wel omdat je steeds hier blijft posten!
leuk, ik weet toevallig dat bodybuilders streven naar een low BF wat jou nog niet gelukt aan je 'stats' te zien, wie weet kan je toch nog wat leren? en wat praat je trouwens over me benen? satestokjes? toevallig heb ik geen satestokjes en zijn me kuite misschien wel het grootste van iedereen hier zonder te trainen haha... misschien zijn het wel de genen bij mij die de grootste invloed hebben. wacht straks maar als je me ziet aan de rekstok.
dan ga je zeker zeggen , ow dat is zonder extra gewicht dat kan ik ook wel, zonder extra gewicht ben je geen BBer maar een turner. maakt mij niet uit ik pak de wide grip nu 15x geen probleem.

ps dit was me laatste reactie op jou Eddine want ik mag je niet. peace

Zeker stoer!
ik neuk 15 bitches per keer, geen probleem.

ben ik nu net zo stoer als jij? :$

trouwens, je kan wel zeggen dat het doel is om laag in BF te zitten.. Maar misschien is het doel van Eddine wel om powerlifter te zijn/worden. Dan sla je de plank dus mis met een 'low bf vereist' opmerking.

Geef deze knul is niet zoveel aandacht.

sowieso 100% naturel, ik doe nooit aan anabolen, ik heb wel de volgende supplementen...

ginkgo biloba, rhodiola rosea, groene thee extract, 5htp, arginine AAKG, citrulline, creatine, whey, en NOW foods Vitamin 75+.

voeding is vooral noten vanwege de het hoge gehalte 'onverzadigde vetten' helpt voor optimale productie van testosteron.

verder low-carb voeding zorgt voor GEEN VETTOENAME + altijd hoge insuline gevoeligheid waardoor een koolhydraatrijke maaltijd na een 'harde training' extra proteine synthese (spiergroei) veroorzaakt...

Dus jij neemt zoveel supplementen en geeft daar zoveel geld aan uit en je nam niet de moeite om naar een sportschool te gaan omdat je langzamer resultaat wilden door alleen push ups en pull ups te doen?

Yeh right:)

Dus jij neemt zoveel supplementen en geeft daar zoveel geld aan uit en je nam niet de moeite om naar een sportschool te gaan omdat je langzamer resultaat wilden door alleen push ups en pull ups te doen?

Yeh right:)

Mee eens, zonde om al die supps te gebruiken voor alleen pushups en pullups.

Sorry hoor maar wat zitten er hier een paar epic losers te posten in dit topic.

We hebben hier een baas die 80 kg weegt, ****it ripped is en er goed uit ziet. Als een gast als Loo deze pics zou posten zou hij binnen een half uur 28 pm's krijgen met smeekbeden of ze hem mogen ppen door dezelfde gasten die hier lopen te b**chen.

Deze kerel ziet een forum met gasten die enigsinds dezelfde passie als hemzelf hebben. Hij heeft een goed lichaam. Hij post foto's. Hij geeft aan wat hij eet en hoe hij traint. Hij doet helemaal niet uit de hoogte en vraagt niet om aandacht.

Geef hem de props, geef opbouwend kritiek of geef toe dat je je niet kan voorstellen hoe jij na al je harde werk en zwaar trainen en dure supps nog niet half de looks hebt van deze kerel en zijn ****ing rekstok. Tjezus zeg.

:roflol: @ mensen die dit serieus nemen

Ja hij traint met een rekstok, dan had ik ook wel zo'n goed fysiek kunnen hebben als ik daar mee zou trainen

Jonge sinds ik train met mijn rekstok maar ik de gains van mijn leven.

Ja hier dat bedoel ik, dus helemaal niet bijzonder zijn fysiek. Met een rekstok had ik binnen een half jaar al zo'n lichaam

kan iemand even de facepalm doen voor hier boven? :p

hey gast dat ik jouw nou hier aantref was beetje aant bladeren hier en zie ik jouw koppie op de pics ik zit nog tot eind april in de philippines mischien dat ik terug kom bij t magazijn ben verhuisd naar davao vanuit manila veel ellende met thypoons ondoy gehad huis onder water enz enz me buzz totaal destroyed in de mall marikina was t water tot 1st level verder na lange tijd train ik weer ook hier en ben natuurlijk naar de mercury drugstore gerent want zo'n dagje ouder als mij maakt je nie vrolijker maar ga goed beetje weer me fysiek aant recht trekken laat die gasten maar lullen hier kweet dat je 100% naturel ben kheb je zelf shit aangeboden wat je niet wilde maar goed vreemd dat je hierop te vinden bent ieder geval groeten vanuit davao city doe die andere gabberd ook de groeten op t werk en de rest ook natuurlijk mail me prive ff je email makkelijker ben nie zo'n fan van zichtbare berichies hierop zulke sites.....groeten richard....

hey gast dat ik jouw nou hier aantref was beetje aant bladeren hier en zie ik jouw koppie op de pics ik zit nog tot eind april in de philippines mischien dat ik terug kom bij t magazijn ben verhuisd naar davao vanuit manila veel ellende met thypoons ondoy gehad huis onder water enz enz me buzz totaal destroyed in de mall marikina was t water tot 1st level verder na lange tijd train ik weer ook hier en ben natuurlijk naar de mercury drugstore gerent want zo'n dagje ouder als mij maakt je nie vrolijker maar ga goed beetje weer me fysiek aant recht trekken laat die gasten maar lullen hier kweet dat je 100% naturel ben kheb je zelf shit aangeboden wat je niet wilde maar goed vreemd dat je hierop te vinden bent ieder geval groeten vanuit davao city doe die andere gabberd ook de groeten op t werk en de rest ook natuurlijk mail me prive ff je email makkelijker ben nie zo'n fan van zichtbare berichies hierop zulke sites.....groeten richard....
das 1 zin :eek:

Het is wel een mooie zin, ik heb ook een rekstok aangeschaft ik wil ook gainen!

Het is wel een mooie zin, ik heb ook een rekstok aangeschaft ik wil ook gainen!
Jij ook al :rolleyes:

Dat was wrs zijn enige bedoeling, zeggen dat hij zo geworden is puur door het gebruik van een rekstok.
Zo gaat de verkoop van rekstokken omhoog, want iedereen wil ineens zoals hem zijn.
En geloof het of niet, maar dat is wat ze verkopen in dat magazijn :eek:

Marketing skills dus :cool:

Waarom post je niet eens een foto van je rug en benen? Ben wel benieuwd, als je zoveel pullups doet moet je rug er iig wel goed uitzien.

blijkbaar interesseert het topic je wel omdat je steeds hier blijft posten!
leuk, ik weet toevallig dat bodybuilders streven naar een low BF wat jou nog niet gelukt aan je 'stats' te zien, wie weet kan je toch nog wat leren? en wat praat je trouwens over me benen? satestokjes? toevallig heb ik geen satestokjes en zijn me kuite misschien wel het grootste van iedereen hier zonder te trainen haha... misschien zijn het wel de genen bij mij die de grootste invloed hebben. wacht straks maar als je me ziet aan de rekstok.
dan ga je zeker zeggen , ow dat is zonder extra gewicht dat kan ik ook wel, zonder extra gewicht ben je geen BBer maar een turner. maakt mij niet uit ik pak de wide grip nu 15x geen probleem.

ps dit was me laatste reactie op jou Eddine want ik mag je niet. peace

leuk hoe je de stats van anderman bovenhaalt om jezelf te verdedigen ...

het kan me niet schelen of je echt bent of niet, maar om hier op dit forum zo te stoefen over hoe cool je bent gaat er echt over. ik heb echt geen sympathie voor die mensen.

ga ergens anders je huge E-peen oppompen

Blijkbaar moet je gewoon zo'n ego hebben om zo droog te staan :o that's the secret.

Pics van je rekstok plz? :rolleyes:

kloontje van ts?

Terug
Naar boven