Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als 80 % van dbb zich droog zet tot '4%' zien ze er allemaal buffer uit. En djeeee wat is de topicstarter vol van zichzelf...
Onder de 10% lever je naturel veel in hoor.Als 80 % van dbb zich droog zet tot '4%' zien ze er allemaal buffer uit. En djeeee wat is de topicstarter vol van zichzelf...

Haha hell no dan is 80% van dbb rijp voor het anorexia forum.
Including meOnder de 10% lever je naturel veel in hoor.
haha vol van zichzelf...
die fotos op het werk waren zeker toen ik net paar setjes rekstok had gedaan en wat dips! daarom is dit ook met pomp snap je, dan lijkt alles nog wat erger hehe.. maar als ik sochtends opsta lijk ik weer paar kilo lichter dan hierzo
Je leest veel over training, maar toch beperk je je tot 2 oefeningen?
Als jij je benen niet traint, en daardoor satéprikkers hebt, geloof ik ook geen snars van je gewicht, tenzij je het tegendeel kan bewijzen.
. Ook de spiermassa is goed voor alleen pushups en pullups. Maar 5 jaar! Kom op, als je gewoon naar de sportschool had gegaan zag het er veel beter uit!goh..
daar ging het niet om..
weetje, jij moet je wat meer bezighouden met jezelf en wat minder bezig zijn met andere mensen beoordelen op wat jij niet goed aan hun vind.
niemand zit te wachten op jouw posts in deze topic...
als iemand die niet bodybuild op dit forum actief is, is dat juist alleen maar leuk dat een outsider intresse toont.
ja je kan ook iedereen weg jagen die zich er mee bemoeit, maar er zijn al genoeg mensen die een vooroordeel aan bodybuilders hebben.
jij maakt er alleen maar meer koekwaus.
Wat boeit mij het of hij bodybuild? Ik heb nergens getwijfeld aan zijn manier van trainen/zijn sport en/of je dat fysiek kan bereiken met die training in dat tijdsbestek of korter.
Stel enkel me vraagtekens bij het registreren op een forum om je foto's te laten zien.
blijkbaar interesseert het topic je wel omdat je steeds hier blijft posten!
leuk, ik weet toevallig dat bodybuilders streven naar een low BF wat jou nog niet gelukt aan je 'stats' te zien, wie weet kan je toch nog wat leren? en wat praat je trouwens over me benen? satestokjes? toevallig heb ik geen satestokjes en zijn me kuite misschien wel het grootste van iedereen hier zonder te trainen haha... misschien zijn het wel de genen bij mij die de grootste invloed hebben. wacht straks maar als je me ziet aan de rekstok.
dan ga je zeker zeggen , ow dat is zonder extra gewicht dat kan ik ook wel, zonder extra gewicht ben je geen BBer maar een turner. maakt mij niet uit ik pak de wide grip nu 15x geen probleem.
ps dit was me laatste reactie op jou Eddine want ik mag je niet. peace