AndroidHealthClinic

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je een goed fysiek hebben. Maar 15 keer wide grip vind ik nou niet echt speciaal lol snap niet waarom je het post.

Je doet ze wel langzaam, maakt het nog zwaarder. Netjes verder

heb die rekstok nu 2 maandjes hangen en neem nu pas echt ook veel proteine shakeys over de dag erbij, dus moet wel progressie maken (hoop ik) op deze manier... high volume training moet wel 'lats' ontwikkelen toch?

Me de hele tijd moeten draaien seg :(

Maar je doet ze wel netjes :)

heb die rekstok nu 2 maandjes hangen en neem nu pas echt ook veel proteine shakeys over de dag erbij, dus moet wel progressie maken (hoop ik) op deze manier... high volume training moet wel 'lats' ontwikkelen toch?

Dus je traint je wide gripp pas 2 maanden ? in dat geval is het zeker goed. Ik dacht al 5 jaar man, daarom vond ik het niet zo veel.

keep it up

Dus je traint je wide gripp pas 2 maanden ? in dat geval is het zeker goed. Ik dacht al 5 jaar man, daarom vond ik het niet zo veel.

keep it up

ja thanks man! de wide grip train ik sinds ik deze rekstok heb hangen (kerst 2009), daarvoor heb ik ook wel hier en daar de normale grip getraind met een zelf geknutselde rekstok... werkte allemaal niet zo geweldig dus daarom deze maar aangeschaft en nu wat extra proteine en motivatie moet wel goedkomen dan toch

Laatst bewerkt:
Hoelang train jij?

als het 1 jaar of meer is, show es een pic man.

1 jaar, ja.
Waarom zou ik? Om te showen?

massa.. ja idd meer massa is mogelijk in 1 jaar...
maar niet met zo'n vet percentage!
kijk je kan wel zo diep cutten, maar dan ben je gwoon graatmager.
je hebt absoluut een flinke pak massa nodig om op zo'n zo'n laag bf nog vol te ogen.
plus dat deze gast het niet voor een korte periode heeft, maar hij behoudt dit fyziek ook nog eens...
weet jij wel hoeveel moeite zo iets kost?
geen enkele bodybuilder die jaar in jaar uit zo iets kan volhouden zonder heel veel massa in te leveren.

Nee, niet echt. Na een jaar heb je die hoeveelheid spiermassa opgebouwt (als je het goed doet tenminste). Je verliest wel wat water van 10 naar 6-7 (nee dit is geen 4) en je oogt idd al snel mager maar niet na een jaar bulken. En ik weet wel ongeveer hoeveel moeite het kost om 7% te onderhouden, niet heel erg veel. Het is alleen behoorlijk irritant in de winter omdat het dan te koud is.

De enige reden dat 6% "bijzonder" is is omdat de meeste gasten geen zin hebben om zover te dieten. 8-10% vinden de meesten genoeg.

Hey. Erg goede pullups man! En zeker wide gripped is erg goed. Applaus :)

Waar heb je die rekstok eigenlijk vandaan? (of naja, pull up bar klinkt beter) ;)

Wat heb je eraan om 3x per dag, 7 dagen per week chin ups te doen??

Goede uitvoering, rustig en beheerst ;)

Je zal sneller progressie maken als je je spieren wat rust gunt alleen, tenminste 1 dag. Je zult ook wel vorderen als je iedere dag enkele sets doet, maar veel meer wanneer je er op een dag keihard tegenaan gaat (volgende dag goed spierpijn) dan enkele dagen rust en dan weer keihard knallen.

Wat dacht je trouwens van wat gewicht toevoegen?, schijfje tussen je knieen klemmen of aan je riem hangen Of enkele sets met gewicht en dan afmaken met bodyweight.

Vraag me ook af of je bij je pushups ooit gewicht hebt gebruikt of enkel bodyweight?

wow, respect voor de fysiek. Weinigen die bij je in de buurt komen hoor
Thumbs up !!!

3x per dag optrekken :roflol:

je hebt weinig van training principes genoten is het wel?

kerel jij moet de sportschool in dan kun je nog een veel beter fysiek krijgen!

3x per dag optrekken :roflol:

je hebt weinig van training principes genoten is het wel?

ik los zeecontainers met dozen voor me werk, doe het nu 1 jaar, in het begin voelde het nogal zwaar elke dag 2 containers a 560 dozen a 17kg.. maar na ongeveer een HALF JAAR voelt het heel anders, het is nu gewoon ff lossen terwijl het in de eerste maanden nog echt voelde als werk, nu voelt het als warming up... ik denk als ik gewoon veel aan de rekstok blijf oefenen elke dag en heel veel goede voedingsstoffen deze oefening straks net zo makkelijk wordt als een container lossen :)
met pushups werkte het ook zo, doe nu 100x snelle dips en 3 minuten slow pushups... dat zijn een beetje mijn maxes.. ik denk dat ik voornamelijk type IIa vezels train..
niet de snelste vezels dus maar de kracht/uith.vermogen vezel

oja en ik heb geen gewichten, als ik extra gewichten had, had ik ze zeker gebruikt maar ik heb geen zin een tas te pakken en te vullen met boeken of wat zand en zo trainen... wel maak ik altijd me pushups moeilijker door me voeten op me bureau te legge of met swiss ball pushups..

ik los zeecontainers met dozen voor me werk, doe het nu 1 jaar, in het begin voelde het nogal zwaar elke dag 2 containers a 560 dozen a 17kg.. maar na ongeveer een HALF JAAR voelt het heel anders, het is nu gewoon ff lossen terwijl het in de eerste maanden nog echt voelde als werk, nu voelt het als warming up... ik denk als ik gewoon veel aan de rekstok blijf oefenen elke dag en heel veel goede voedingsstoffen deze oefening straks net zo makkelijk wordt als een container lossen :)
met pushups werkte het ook zo, doe nu 100x snelle dips en 3 minuten slow pushups... dat zijn een beetje mijn maxes.. ik denk dat ik voornamelijk type IIa vezels train..
niet de snelste vezels dus maar de kracht/uith.vermogen vezel

oja en ik heb geen gewichten, als ik extra gewichten had, had ik ze zeker gebruikt maar ik heb geen zin een tas te pakken en te vullen met boeken of wat zand en zo trainen... wel maak ik altijd me pushups moeilijker door me voeten op me bureau te legge of met swiss ball pushups..

Er is ook nog zoiets al gewichten aanschaffen;)

Op die pics ben je in ieder geval t*ring ripped. :thumbs: Iets meer massa zou echter niet misstaan ;)

goed ripped, maar please steek die rekstok ergens waar de zon niet schijnt, want je lult er me net een beetje teveel over ....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat kan beter kerel..

Ik begin je te geloven :thumbup:"
Maar ga goed trainen man, ook al hoef je geen massamonster te worden denk ik dat het sowieso ook wat leuker is.

Goed lichaam.
Kan je nog eens uitleggen waarom je niet naat een sportschool gaat?
Lijkt me veel efficiënter.

Laatst bewerkt:
Moet ook zeggen dat ik het best vreemd vind dat je dus blijkbaar wel erg bezig bent met voeding en nog best een rijtje supps neemt, maar verder 5 jaar enkel intensief bezig bent geweest met opdrukken en wat dips... pas 2 maanden pullups doet en that's it.
Je hebt best wel een goed lichaam gekregen, dat zeker.

Deze man heeft slechts 2 jaar getrained...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/nieuwe-fotos-veeeel-droger-door-examens-232335/

Nou is dit wel een superprestatie voor zo'n korte tijd, maar toch... jij trained nu 2.5x langer dan deze jongen. En jij zit duidelijk genetisch ook niet slecht in elkaar als je toch best algeheel ontwikkelde spieren hebt met zo'n eenzijdig schema en er zo droog bij loopt.. Je had er dus nog veel beter bij kunnen lopen.

Ik vraag me af wat je bij jezelf dacht die 4,5 jaar dat je alleen maar aan het opdrukken en dippen was.
Maargoed, iedereen doet het natuurlijk op zijn manier.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven