Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Leuk voor coordinatie en core, niet voor kracht of massa

die eerste ziet er vreemd uit die tweede moet ik nog wat voor trainen ik train vooral biceps borst en buik dus nog eerst even wat push ups doen

die eerste ziet er vreemd uit die tweede moet ik nog wat voor trainen ik train vooral biceps borst en buik dus nog eerst even wat push ups doen

dude you fail
1FAIL.jpg

ik heb die squat geprobeerd, maar ging nogal gauw op m'n plaat :P Doe mij maar lekker een squat met flink gewicht.

Die pistol squats liet ik mn exvriendin altijd doen. Kreeg ze absoluut een lekkerder kontje van :)

Eerste maand kon ze geen enkele herhaling zonder hulp, maar na een tijd kon ze een paar herhalingen helemaal alleen.

Waarschijnlijk gaat iedereen me bashen als ik dit zeg:
Maar damn, ik vind je rug echt k*t voor 5 jaar trainen... Beters zoek je een sportschool en ga je een echt trainingsschema volgen, je hebt de genen zo te zien..

Goed bezig Begtus. Zeer netjes dat je 15x wide chins kan doen. Ik ben al blij als ik er 6 kan doen met mijn 93kg.

Jammer dat er hier weer een aantal mensen zijn die je beschuldigen van anabolen. Als jij je al jaren lang goed verdiept in voeding, trainingsleer en daarnaast heel gedisciplineerd traint en goed slaapt... petje af! Met de middelen die je hebt doe je het prima. Staat nog een leuk stukje van Harry de Jonge hierover in de nieuwe Flex. Ik zeg maar zo: "Degene die een ander veroordeeld als gebruiker... is de gebruiker".

ziek droog! hoe de **** heb je dat ooit voor elkaar gekregen?

heb jij ook een vaste junkdag eigelijk?of junk je nooit?

• Topic Starter Topic Starter
bah ben iets te enthousiast geweest met bulken, ben nu lang niet meer op mn droogst, heb me niet echt op low carb gehouden en denk ruim 4500 calorieen per dag geklapt te hebben... nu kijken of ik het snel droog krijg en weer een nieuwe bulkweek doen met meer carbs

(whey + melk)shake en teveel noten eten = fat gain:mad:

bah ben iets te enthousiast geweest met bulken, ben nu lang niet meer op mn droogst, heb me niet echt op low carb gehouden en denk ruim 4500 calorieen per dag geklapt te hebben... nu kijken of ik het snel droog krijg en weer een nieuwe bulkweek doen met meer carbs

Van een beetje vet hoef je niet echt vies te zijn hoor:rolleyes:

pics?

vast niet alleen vet hoor ;)

Spiermassa gainen als je tegelijkertijd op 4% wil blijven staan gaat niet echt snel! Het gaat sneller als je wat ruimer in de calorieën zit

Ik vind het knap dat je jezelf zo gemontiveerd weet te houden met je pull up stang en je push ups :thumb:

Ik word al gek als ik 2 dagen niet in op de sportschool ben geweest en geen squatrek of drukbank heb gezien.. laat staan dat ik me thuis moet zien te vermaken met bodysquats en pull/push ups..

jezus, is dit topic nog steeds open :eek:

Sorry hoor maar wat zitten er hier een paar epic losers te posten in dit topic.

We hebben hier een baas die 80 kg weegt, ****it ripped is en er goed uit ziet. Als een gast als Loo deze pics zou posten zou hij binnen een half uur 28 pm's krijgen met smeekbeden of ze hem mogen ppen door dezelfde gasten die hier lopen te b**chen.

Deze kerel ziet een forum met gasten die enigsinds dezelfde passie als hemzelf hebben. Hij heeft een goed lichaam. Hij post foto's. Hij geeft aan wat hij eet en hoe hij traint. Hij doet helemaal niet uit de hoogte en vraagt niet om aandacht.

Geef hem de props, geef opbouwend kritiek of geef toe dat je je niet kan voorstellen hoe jij na al je harde werk en zwaar trainen en dure supps nog niet half de looks hebt van deze kerel en zijn ****ing rekstok. Tjezus zeg.

helemaal mee eens

Terug
Naar boven