begtus
Cool Novice
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die eerste ziet er vreemd uit die tweede moet ik nog wat voor trainen ik train vooral biceps borst en buik dus nog eerst even wat push ups doen

die eerste ziet er vreemd uit die tweede moet ik nog wat voor trainen ik train vooral biceps borst en buik dus nog eerst even wat push ups doen
jij bent echt het prototype van een superdude.
bah ben iets te enthousiast geweest met bulken, ben nu lang niet meer op mn droogst, heb me niet echt op low carb gehouden en denk ruim 4500 calorieen per dag geklapt te hebben... nu kijken of ik het snel droog krijg en weer een nieuwe bulkweek doen met meer carbs
(whey + melk)shake en teveel noten eten = fat gain![]()

vast niet alleen vet hoorbah ben iets te enthousiast geweest met bulken, ben nu lang niet meer op mn droogst, heb me niet echt op low carb gehouden en denk ruim 4500 calorieen per dag geklapt te hebben... nu kijken of ik het snel droog krijg en weer een nieuwe bulkweek doen met meer carbs
(whey + melk)shake en teveel noten eten = fat gain![]()

Sorry hoor maar wat zitten er hier een paar epic losers te posten in dit topic.
We hebben hier een baas die 80 kg weegt, ****it ripped is en er goed uit ziet. Als een gast als Loo deze pics zou posten zou hij binnen een half uur 28 pm's krijgen met smeekbeden of ze hem mogen ppen door dezelfde gasten die hier lopen te b**chen.
Deze kerel ziet een forum met gasten die enigsinds dezelfde passie als hemzelf hebben. Hij heeft een goed lichaam. Hij post foto's. Hij geeft aan wat hij eet en hoe hij traint. Hij doet helemaal niet uit de hoogte en vraagt niet om aandacht.
Geef hem de props, geef opbouwend kritiek of geef toe dat je je niet kan voorstellen hoe jij na al je harde werk en zwaar trainen en dure supps nog niet half de looks hebt van deze kerel en zijn ****ing rekstok. Tjezus zeg.