Drag
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stfu
Some topics just won't die

heb nu weer keelontsteking die teruggekomen is waardoor ik niet hardcore kan trainen... elke keer als ik harde training er tegenaan gooi en de dag erop moet werken en stofhappen in de container komt de ontsteking weer terug...
optrekken en opdrukken zeker hahahaheb nu weer keelontsteking die teruggekomen is waardoor ik niet hardcore kan trainen... elke keer als ik harde training er tegenaan gooi en de dag erop moet werken en stofhappen in de container komt de ontsteking weer terug... wordt er gek van want wil de stijgende lijn doorzetten![]()
Ik zie niet in waarom je antioxidanten in 'ongelooflijk hoge dosering' nodig hebt...
Het is algemeen bekend. Bij het hele jaar kurkdroog staan, heb je 0.0% weerstand.

Als ik jou was zou ik eens wat groenten en andere minerlaen toevoegen aan je dieet begtus.
1,5kilo kwark en 600gr pinda's is wat je dagelijks eet.
Knal er 500gram groente bij en zink, en alle belangrijke vitamine's bij die een mens nodig heeft.