Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Ik ben niet onder de indruk.....

Jemig wat ziek goed man, monster genen. Echt goed!

• Topic Starter Topic Starter
low carb is echt goed nu blijf lekker progressie maken... bodyfat blijft gewoon extreem laag... veel olijfolie drinken is ook goed om aan calorieen te komen ben ik achter gekomen scheelt een hoop werk voor maag & darmen om te verteren..

heb nu weer keelontsteking die teruggekomen is waardoor ik niet hardcore kan trainen... elke keer als ik harde training er tegenaan gooi en de dag erop moet werken en stofhappen in de container komt de ontsteking weer terug... wordt er gek van want wil de stijgende lijn doorzetten :(

komen er binnenkort alweer fotoo's?

heb nu weer keelontsteking die teruggekomen is waardoor ik niet hardcore kan trainen... elke keer als ik harde training er tegenaan gooi en de dag erop moet werken en stofhappen in de container komt de ontsteking weer terug...

Wat voor hardcore training?:roflol: optrekken en opdrukken zeker hahaha

Laatst bewerkt:
heb nu weer keelontsteking die teruggekomen is waardoor ik niet hardcore kan trainen... elke keer als ik harde training er tegenaan gooi en de dag erop moet werken en stofhappen in de container komt de ontsteking weer terug... wordt er gek van want wil de stijgende lijn doorzetten :(

klik

goeie genen, belachelijke mentaliteit qua voeding en trainingsprincipes.
je kan er potverdomme veel meer uit halen als je wat serieuzer zou zijn, maarja ieder zijn ding.

Ik zie niet in waarom je antioxidanten in 'ongelooflijk hoge dosering' nodig hebt...

Ik ook niet, maar begtus misschien wel met zijn terugkerende keelontsteking. Het is ook altijd na een 'hardcore training' en daarbij komen veel vrije radicalen tevoorschijn. In combinatie met zijn werk kan dat keelontsteking opleveren en anti-oxidanten kunnen dat misschien verhelpen.

komt dat keel ontsteking niet door dat vitamine arme dieet van je? hoe zit je voeding schema nu? steeds bezig mee met 1,5 kilotje kwark en 600gr pindas? heb je vooruitgaang in chin ups?

Het is algemeen bekend. Bij het hele jaar kurkdroog staan, heb je 0.0% weerstand.

Als ik jou was zou ik eens wat groenten en andere minerlaen toevoegen aan je dieet begtus.

1,5kilo kwark en 600gr pinda's is wat je dagelijks eet.

Knal er 500gram groente bij en zink, en alle belangrijke vitamine's bij die een mens nodig heeft.

Ha,

Knap hoor!

Een van de weinige topics van een starter waar niet continu: "vreten, vreten en nog eens vreten" staat. Hahaha. Doe je eindelijk het eten goed, is er weer wat anders niet goed.

Succes verder, lijkt me wel leuk om te zien wat er gebeurd wanneer je de grote drie graat doen!

Het populairste ' post je foto ' topic blijkt het :D

Haha inderdaad, maar het is dan ook een grote prestatie :O

• Topic Starter Topic Starter
Als ik jou was zou ik eens wat groenten en andere minerlaen toevoegen aan je dieet begtus.

1,5kilo kwark en 600gr pinda's is wat je dagelijks eet.

Knal er 500gram groente bij en zink, en alle belangrijke vitamine's bij die een mens nodig heeft.

ik had al gezegd dat pindas en kwark me basis zijn... olijfolie in de mix is zelfs nog beter heb ik al gemerkt... veel makkelijker verteerbaar voor je maag... in pindas zit nogal veel vezel namelijk. en zink trouwens ook!!
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=780

elke dag neem ik ook 1 dikke klapper Vit Min 75+ van Now Foods, pot van 180 stuks gewoon gekocht via ebay... dus kom wel aan me dagelijkse dosis
zo niet... avondeten doe ik ook gewoon aan mee hoor hier thuis, ookal zijn dat vaak vlees, koolhydraten, groente standaard nederlands... ik neem veel vlees/vis en wat minder pasta/aardappels

gewoon de dag starten sochtends met groene thee extract opgelost in warm water en smiddags als ik terugkom van werk ff nog zon zelfde voor het avondeten... voel me top fit :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven