AndroidHealthClinic

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

Hoezo zou je ongeveer 100gr carbs willen binnenkrijgen puur uit lactose?

@ Begtus

Eet je dagelijks niks anders dan kwark en pinda's??

• Topic Starter Topic Starter
@ Begtus

Eet je dagelijks niks anders behalve kwark en pinda's??

nee nu niet natuurlijk wil het gaan proberen... blijkbaar eet ik wel chronisch te weinig calorieen dat is waarom ik nu op een plateau zit denk ik... want hard trainen ligt het niet aan...

Wat eet je momenteel allemaal dan als ik vragen mag? Je volgt een soort Ketogeen dieet toch, dus veel eiwitten en vetten, maar laag in de koolhydraten?

100gr carbs is gewoon lowcarb, maar bij lange na niet ketogeen.

250 gr kwark + 100 gr pindas geeft ongeveer deze uitslag:
4500 calorieen

1e maaltijd sochtends 7:00
2e ,, ,, 10:00
3e ,, smiddags 12:30
4e ,, ,, 15:00
5e ,, savonds 18:00
6e ,, savonds 20:30

misschien nog een kleine 7e maaltijd voordat ik ga slapen... blah kom tijd te kort om de calorieen te halen... misschien 110 gr pindas in plaats van 100 voor bulken?

Dus je gaat 1500gram kwark per dag eten (250gr per maaltijd x 6 maaltijden) en 600gram pinda's totaal?

Wel een cheap dieet moet ik zeggen.

Zak pinda;s 500gram is een euro ofzo?
3 bakken kwark van 500gram is 2 euro ongeveer..
Je eet dus voor circa 3 euro per dag :D
Of zeg ik iets verkeerd?

Waarom dit kwark/pinda dieet? Heb je eens bekeken of je zo alle aminozuren genoeg binnenkrijgt?

@ Begtus

Eet je dagelijks niks anders dan kwark en pinda's??

eet jij dan niks anders dan zaadjes? brood zijn ook zaadjes alleen noten zijn verder ontwikkelde zaden :) denk zelf dat de switch van granen naar noten veel voordelen heeft.... koeien eten alleen gras toch? :p

maar sowieso is het een cheap dieet en je krijgt ook nog 3 bakke kwark = 150 gram caseine eiwitten binnen...

en die 100 gram carbs zijn niet lactose. in de pindas zitten per 100 gram 9,5 carbs... in de kwark per 100 gram 3 gram carbs.
met 3 bakke kwark van 500 gram kom je dan op 45 gram koolhydraten uit de kwarkjes per dag; van die 45 gram is de helft lactose dus valt nogal mee met de lactose vergeleken met de lactose die ik vroeger binnenkreeg uit de 2 liter melk wat ik nu dus niet meer drink.. kan lactose goed handelen :)

btw, vandaag voor het eerst op werk 2 zakken pindas van 225 gram weggewerkt en 1,5 bak kwark... het is echt ff wennen (me maag en darmen zijn boos op me) om zoveel calorieen weg te werken elke 2,5 uur!!! verder voel ik me wel perfect en wat ik achterlaat in het toilet ziet er allemaal prima uit :D

Laatst bewerkt:
dikke kans dat je dan dood gaat...

vitamientjes vezeltjes mineralen... moet je ook aan denken

Alleen Pinda's en kwark?

Moet je vooral doen, is ongeveer 24/7 catabool en cortisol promotend :roflol:

:O Die lijn tusse je borst wil ik ook :(

Maar weet helemaal niet hoe je die krijgt!

dikke kans dat je dan dood gaat...

vitamientjes vezeltjes mineralen... moet je ook aan denken

haha vitaminen, mineralen en vezels zitten allemaal in pindas stupid.
er is nog nooit iemand doodgegaan aan eten.. en tuurlijk eet ik ook andere shizzle alleen pindas en kwark zijn me basis

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Alleen Pinda's en kwark?

Moet je vooral doen, is ongeveer 24/7 catabool en cortisol promotend :roflol:

caseine catabool? hoezo dat nou weer als je genoeg cals aanvoert heeft je lichaam geen reden catabool te gaan... zeker niet als je suikerspiegel gewoon normaal blijft

Je eet zeker ook gewoon groente?
Btw ik vind dat pinda's en kwark echt nergens op slaan, zou dan nog eerder wat schrappen en daarvoor in de plaats een groot omelet maken van 5-6 eieren of zo.

Je eet zeker ook gewoon groente?
Btw ik vind dat pinda's en kwark echt nergens op slaan, zou dan nog eerder wat schrappen en daarvoor in de plaats een groot omelet maken van 5-6 eieren of zo.

sochtends pak ik alijd 3 eieren xl = 300 cal en 3x hand vol pindas =150cal per handje dus 450 + 300 = 750 cal ontbijtje

Hahaha no offence hoor, maar ik vind je eigenlijk best een apart persoon;

1. Je doet alleen maar pushups en pullups, terwijl je door naar 4x per week naar de sportschool te gaan nog betere resultaten kan behalen..
2. Je volgt een ''dieet'' met 3 bakken kwark en 500gr pinda's...

1/2 Kwark, noten
Kipfilet, groenten
1/2 Kwark noten
Vis, groenten
1/2 Kwark,noten
Eieren, groenten
1/2 Kwark, noten

Ma; Lowerbody 1
Di; upperbody 1
Woe; rust
Do; Lowerbody 2
Vrij; Upperbody 2
Za; rust
Zon; Repeat

Luidt mijn advies, maargoed :)

hehehehe vanaf 15 jarige leeftijd ja dan mag je ook wel iest verwachten:rolleyes:

even mezelf Qoute,

sta ik te werken op mijn nieuwe werkplek, zie ik een knaap waarvan je overduidelijk kan zien dat hij goed traint(in de pauze een bakje kwark), dus ik dacht even een praatje maken:
ik vraag op een begeven moment waar train je dan ? zegt ie thuis ik doe alleen pushups en pull ups:eek:
gehe ik dacht het zal toch niet/ ik vraag zit je op dbb ben je die gast van dat topic:p ja hoor kei hard lachen natuurlijk.

maar even voor de goede orde,ik ben niet zoon voorstander van het goede genen gebeuren maar deze kerel staat er wel gewoon kurkdroog bij met flink wat massa en zou zo een amateur wedstrijd kunnen draaien met 4 weken voorbereiding.

Dat deze topic nog bestaat zeg....

haha vitaminen, mineralen en vezels zitten allemaal in pindas stupid.
er is nog nooit iemand doodgegaan aan eten.. en tuurlijk eet ik ook andere shizzle alleen pindas en kwark zijn me basis

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

hee joh rustig

ik heb het niet uitgezocht, maar ik heb zo het idee dat niet alles wat je lichaam nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen functioneren in pinda's zit...

en, ok, kwam op mij over alsof je het eventjes in je hoofd haalde om alleen pinda's en kwark te eten, lijkt me onaangenaam

raar verhaal maar ok:P nice

even mezelf Qoute,

sta ik te werken op mijn nieuwe werkplek, zie ik een knaap waarvan je overduidelijk kan zien dat hij goed traint(in de pauze een bakje kwark), dus ik dacht even een praatje maken:
ik vraag op een begeven moment waar train je dan ? zegt ie thuis ik doe alleen pushups en pull ups:eek:
gehe ik dacht het zal toch niet/ ik vraag zit je op dbb ben je die gast van dat topic:p ja hoor kei hard lachen natuurlijk.

maar even voor de goede orde,ik ben niet zoon voorstander van het goede genen gebeuren maar deze kerel staat er wel gewoon kurkdroog bij met flink wat massa en zou zo een amateur wedstrijd kunnen draaien met 4 weken voorbereiding.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven