- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Begtus
Eet je dagelijks niks anders behalve kwark en pinda's??
250 gr kwark + 100 gr pindas geeft ongeveer deze uitslag:
4500 calorieen
1e maaltijd sochtends 7:00
2e ,, ,, 10:00
3e ,, smiddags 12:30
4e ,, ,, 15:00
5e ,, savonds 18:00
6e ,, savonds 20:30
misschien nog een kleine 7e maaltijd voordat ik ga slapen... blah kom tijd te kort om de calorieen te halen... misschien 110 gr pindas in plaats van 100 voor bulken?

@ Begtus
Eet je dagelijks niks anders dan kwark en pinda's??
denk zelf dat de switch van granen naar noten veel voordelen heeft.... koeien eten alleen gras toch? 

dikke kans dat je dan dood gaat...
vitamientjes vezeltjes mineralen... moet je ook aan denken
Alleen Pinda's en kwark?
Moet je vooral doen, is ongeveer 24/7 catabool en cortisol promotend![]()
Je eet zeker ook gewoon groente?
Btw ik vind dat pinda's en kwark echt nergens op slaan, zou dan nog eerder wat schrappen en daarvoor in de plaats een groot omelet maken van 5-6 eieren of zo.

hehehehe vanaf 15 jarige leeftijd ja dan mag je ook wel iest verwachten![]()

ja hoor kei hard lachen natuurlijk.haha vitaminen, mineralen en vezels zitten allemaal in pindas stupid.
er is nog nooit iemand doodgegaan aan eten.. en tuurlijk eet ik ook andere shizzle alleen pindas en kwark zijn me basis
---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------
hee joh rustig
ik heb het niet uitgezocht, maar ik heb zo het idee dat niet alles wat je lichaam nodig heeft om fatsoenlijk te kunnen functioneren in pinda's zit...
en, ok, kwam op mij over alsof je het eventjes in je hoofd haalde om alleen pinda's en kwark te eten, lijkt me onaangenaam
even mezelf Qoute,
sta ik te werken op mijn nieuwe werkplek, zie ik een knaap waarvan je overduidelijk kan zien dat hij goed traint(in de pauze een bakje kwark), dus ik dacht even een praatje maken:
ik vraag op een begeven moment waar train je dan ? zegt ie thuis ik doe alleen pushups en pull ups
gehe ik dacht het zal toch niet/ ik vraag zit je op dbb ben je die gast van dat topicja hoor kei hard lachen natuurlijk.
maar even voor de goede orde,ik ben niet zoon voorstander van het goede genen gebeuren maar deze kerel staat er wel gewoon kurkdroog bij met flink wat massa en zou zo een amateur wedstrijd kunnen draaien met 4 weken voorbereiding.