Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan moet je met je kont uit de schoolbanken en een keer in een magazijn gaan werken daar hebben ze grotere prullenbakken die groen zijn of blauw![]()
push ups en pull ups worden onderschat. zijn ideale oefeningen om een atletisch lichaam te krijgen maar een beest ga je er niet van worden. hij mag nog twintig jaar voortdoen. veel breder zal hij er niet van worden. maar zoals Tjok schrijft, ben ik ook van mening dat hij niet uitzonderlijk gespierd is. hij staat gewoon goed droog en daardoor zie je zijn spieren zeer goed. een mooie fysiek.
nee jij dan met je neppe stats en "post je fotos topic" waarin je fotos van Lorenzo post ;DBullshit,
dit is met het ijzer getraint en niet door enkel opdrukken want daar krijg je geen massa mee.
![]()
Wel vreemd dat verder iedereen hiervoor moet bulken bij het leven en zwaar moet deadliften en squatten
nee jij dan met je neppe stats en "post je fotos topic" waarin je fotos van Lorenzo post ;D

vind het eil best zielig dat iedereen hier altijd zo gemeen moet doen, niemand kan bewijzen dat het fake is maar toch wilt iedereen wel iets negatiefs zeggen
ik heb best respect voor dit fysiek en voel me zeker niet te goed om dit te zeggen zoals sommigen hier duidelijk wel
good luck kerel![]()

Kan best en goede genen zie ik nou niet bepaald, slechte echter ook niet. Wel goed opgepompt voor de foto's. Of dit naturel is zullen we nooit zeker weten.
Maar waarom je niet naar de sportschool gaat of een serieuze homegym hebt snap ik niet, wat wil je hier nu mee bewijzen? Doe gewoon alle basisoefeningen en maak je fysiek compleet.
haha, we zitten weer op dbb waar iedereen met een goed fysiek afgezeken wordt.
Deze baas is gort droog, dan zie je er natuurlijk sowieso super gemeen uit. Er zit echt wel wat goede massa aan dat frame, maar ook niet belachelijk buitensporig.
Respect voor de ts, gewoon goede aanleg, gezond eten, druk bezig, bw training, dan kan je er na een jaar of 5 écht wel zo uit zien.