Fitness Seller

Pushups & Pullups only & 4% bodyfat!

hehehehe vanaf 15 jarige leeftijd ja dan mag je ook wel iest verwachten:rolleyes:

benen in de loods laten staan?

Wat een Haters hier.
Ik geloof zeker dat dit fysiek mogelijk is, na 5 jaar lang Pull ups en Push ups.
Staat heerlijk droog. Zit wel een beetje massa op. Het is maar net waar je doelen liggen. Maar die liggen duidelijk niet bij het BB.
Afgezien daarvan vind ik het een zeer respectabel fysiek!

Wat een Haters hier.
Ik geloof zeker dat dit fysiek mogelijk is, na 5 jaar lang Pull ups en Push ups.
Staat heerlijk droog. Zit wel een beetje massa op. Het is maar net waar je doelen liggen. Maar die liggen duidelijk niet bij het BB.
Afgezien daarvan vind ik het een zeer respectabel fysiek!
Deze sectie dient nu eenmaal om kritiek te krijgen, niet om elkaars lul af te zuigen.

Deze sectie dient nu eenmaal om kritiek te krijgen, niet om elkaars lul af te zuigen.

Ja, kritiek op de foto's, niet op de persoon zelf. En nog vet domme kritiek op hem ook, want dit fysiek kan je echt wel met bodyweight oefeningen bereiken. Helemaal in 5 jaar tijd.

Hoezo haters. Als ik iets zie waarvan ik onder de indruk zou mogen zijn dan geef ik dat gewoon eerlijk aan. Als mensen op dit forum hier zo extreem van onder de indruk zijn dan moeten ze bij zichzelf eens nagaan wat ze fout doen.

Hij is inderdaad netjes droog maar qua spiermassa is het verder redelijk imo.

They see me trollin', they hatin'

Die mensen die gelijk anabolen roepen zijn degenen die niks bereiken ondanks lange training :rolleyes: "Hoe kan dit nou" denken ze dan...
Nou dit kan dus door gewoon goed te eten ;)

Verder snap ik niet echt waarom de TS nooit echt een sportschool opgezocht heeft, dan had je veel verder kunnen komen!

---------- Toegevoegd om 01:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:16 ----------

"Op dozen uit China staan altijd chinese letters, maar nooit franse"

:roflol: IK heb niet echt goed gelezen wie dat als eerste zei, maar dat was een heeeel simpele ziel :roflol:

Hoezo haters. Als ik iets zie waarvan ik onder de indruk zou mogen zijn dan geef ik dat gewoon eerlijk aan. Als mensen op dit forum hier zo extreem van onder de indruk zijn dan moeten ze bij zichzelf eens nagaan wat ze fout doen.

Hij is inderdaad netjes droog maar qua spiermassa is het verder redelijk imo.

Mij zie je niet naar jou wijzen Mc. Chick
Maar als je dit topic goed doorleest zie ik een heleboel mensen die zich aangevallen voelen, geirriteerd raken etc. Daarbij is het niet nodig om mensen af te kraken. Of zoals velen meteen doen, Fake roepen.
Niet iedereen heeft hier BB doelen en ik denk dat velen hier daar een keer begrip moeten voor hebben. Voor een aantal keer Pull en Push ups doen in de week is dit een prima fysiek. Niets meer en minder.

Mij zie je niet naar jou wijzen Mc. Chick
Maar als je dit topic goed doorleest zie ik een heleboel mensen die zich aangevallen voelen, geirriteerd raken etc. Daarbij is het niet nodig om mensen af te kraken. Of zoals velen meteen doen, Fake roepen.
Niet iedereen heeft hier BB doelen en ik denk dat velen hier daar een keer begrip moeten voor hebben. Voor een aantal keer Pull en Push ups doen in de week is dit een prima fysiek. Niets meer en minder.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

que?

bro respect, je staat er ****ing hard en droog bij. Ik vind het knap dat je dit bereikt hebt, en ik zal het gewoon zeggen: ik ben jaloers.

"Op dozen uit China staan altijd chinese letters, maar nooit franse"

:roflol: IK heb niet echt goed gelezen wie dat als eerste zei, maar dat was een heeeel simpele ziel :roflol:

Ik zei dat ze niet uit China kwamen omdat er Franse tekst op staat, maar kwam er direct op terug ;)

Trouwens hoe kunnen mensen geloven dat deze knul echt is, buiten dat dat fysiek goed haalbaar is?
Het enige dat hij doet is vage antwoorden geven... en daar heeft hij zich dan voor aangemeld...

Zulke vage antwoorden geeft hij helemaal niet naar mijn mening

Maar zal mij verder ook een zorg zijn. Als hij een serieus lid van dit forum wil worden merken we het gauw genoeg en als hij er alleen maar is om naar complimentjes te vissen voor zn eigen of andermans fysiek merken we het ookwel ;)

Behoorlijk droog! Dat maakt dat het er indrukwekkend uitziet. Als je alleen naar de massa kijkt steld het niet zoveel voor, maar je geeft zelf aan geen BB`er te zijn. Met de oefeningen die je aangeeft een goed resultaat.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

que?

il est assis tellement.
ce forum est assis plein avec l'information habile que tu peux naturellement appliquer aussi si tu veux non-entièrement bodybuilden.
a été que tellement considérer difficilement ? :rolleyes:

goede vertaalmachine heb je gevonden zeg

Terug
Naar boven