MuscleMeat

QGirls nieuwe start!

De meesten gaan dat hier héél veel eiwitten vinden.
Max-OT heeft een soortgelijke verdeling: 53% eiw, 37% kh, 10% vet, dus het kan wel...

Uhuh. Cut gaat voor mij het beste low carb. Na weekje voeding loggen merk ik dat het in praktijk eerder 45-35-20 is. Maar yeps. Klopt. Vind je dat veel of weinig of?....
Ik vind 50% proteïne nogal extreem veel. Zelfs op 2g/kg proteïne moet je wel extreem cutten om op 50% uit te komen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind 50% proteïne nogal extreem veel. Zelfs op 2g/kg proteïne moet je wel extreem cutten om op 50% uit te komen.

Enige carbs die ik eet per dag zijn die uit fruit en om de dag quinoa of linzen of bruine rijst. Even uit de losse pols:

* 's morgens kwark met fruit en schep eiwitpoeder
* snack voormiddag: noten met gekookt eitje
* lunch: kip met groenten
* namiddag: shake met kwark met bessen
* avond kip/vis/vlees met groenten en alternerend quinoa/rijst/geen carbs
* soms nog extra shake 's avonds.

Komt voor mij perfect uit.... Heb al lang verleden van op eten letten, low carb eiwitdieet en toestanden achter de rug. Helaas enige manier waarop het werkt.
Met dit schema heb ik toch nog opslag van glycogeen, en da's voldoende aangezien ik niet superzwaar train.

Maar alle feedback is welkom, bedankt!

Nog even een aanvulling: die is NIET het schema dat ik gedurende superlange tijd ga doen hè. Ik weet ook wel dat eens ik terug zwaarder begin te liften ik die carbs WEL nodig heb om geen afbraak te krijgen ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hellooow!!! Groetjes vanuit het warme Italië!
Alles prima hier! Eten lukt vrij goed. Wel duidelijk minder eiwit, meer carbs. Ontbijt hou ik zuiver met veeeeel ei en fruit, tussenin magere yoghurt met een gekookt ei maar 's avonds ga ik wel voor een lekkere pasta :).

Ook training kan ik goed afwerken, hebben een gym met alle basisdingen. Alles moet wel met Smith of dumbells want barbell is er niet, maar hey, ben blij dat ik kan trainen :).

Doe je goed :) Niet vergeten ook te genieten :D

Nee hoor! Dadelijk lekker wat trainen, daarna rusten bij het zwembad en namiddag wat cultuur opsnuiven :).

Klinkt goed :D Je zit toch niet in de buurt van Napels? Zag iets op het nieuws van hagelstenen zo groot als tennisballen :eek:

Mafia :eek:

Wat heerlijk! Geniet ervan... :)

Geniet ervan! :D

Terug
Naar boven